Kyselisin tässä Yle x:n porukoilta että milloinkohan Roni Sizen nosturin keikka tulee radiosta vai onko jo tullut?. Kun siellä oli monessa paikkaa sellasii lappui et ylex nauhoittaa ja plaa plaa.
786 posts, 40 pages, 261,168 views
mutta EI netin kautta. se oli artistin/managementin ehto nauhoitukselle.
Yks juttu mikä oli vähän korvaan pistävä teknisessa puolessa oli että välillä melodiat meni niin huonosti päällekkäin että huhuh.
trancea
oonks se vaan mä vai onko kallen pakissa ollu viime aikoina tavallista enemmän trancea? siis ei mitään ko. genreä kohtaan mut kuitenkin
oonks se vaan mä vai onko kallen pakissa ollu viime aikoina tavallista enemmän trancea? siis ei mitään ko. genreä kohtaan mut kuitenkin
...mä soittaisin polkkaa.
Kuten tossa aiemmin tuli mainittua niin tulevana tiistaina klo 21.00-22.30 kuuntelijoiden toiveesta soitellaan pelkkää lempeää housea. Koko puolitoista tuntia tunnelmoidaaan ilman mitään tarkempaa punaista lankaa ainoastaan hyvän lempeän housen parissa.
Outo kommentti ku ottaa huomioon nykyisten tanssiohjelmien tilanteen. 1,5 tunnin pläjäyksiä tiistai-iltaisin. Mun mielestä on tervetullutta, et joskus tulee muutaki ku "kesämiestä". Jos mä oisin Kalle ni mä soittaisin polkkaa.
tulee kyllä soitettua kohtuullisen monipuolisesti konemusiikkia laidasta laitaan - ainoastaan psyke ja polkka taitavat jäädä puuttumaan lähes tyystin.
mulla ei ole harmainta aavistustakaan, mitä on "kesämies", mutta allekirjoittaneen ja muiden edellämainittujen toimesta tulee kyllä soitettua kohtuullisen monipuolisesti konemusiikkia laidasta laitaan - ainoastaan psyke ja polkka taitavat jäädä puuttumaan lähes tyystin.
Polkan puuttuminen oudoksuttaa, kyse on kuitenki melko isosta ilmiöstä jonka mafia/ylex on sivuuttanu täysin.
Mut tiistai-ilta on huonoin mahollinen ajankohta tanssimusa -ohjelmille. Jee tiistai-ilta! Tosi kovat bileet!
Levyjä ei jaksaisi kuunnella, joten radio päälle.