"Muutoin kyllä mun puolesta saa graafisuutta olla, ja mitäs vikaa johtojen virtuaalisessa patchaamisessa on? "
Jooei graafisuudessa oo mitn vikaa, kuhan se ei käy käytettävyyden edellä... kuten nyt ehkä tässä tapauksessa. Muhun ei vaan uppoo pikseliretroilu, ei millään pääse tollaseen vintagevireeseen ku kädessä on hiiri ja nenän edessä monitori.
Hmmm... tarkemmin ajatellen toi johdotus ei kyllä ehkä kuitenkaan oo niin typerää ku miltä se näyttää. Vaihtoehtonahan ois esim. joka modulissa alasvetovalikko, jossa ois tarjolla olevat inputit... noi piuhat näyttää kuvion salettiin selkeemmin, ja jos inputtien ja outputtien määrää ei oo rajattu ton raudan rajotusten mallinnuksen takia ni sehän voi olla käytössä ihan pop. ;) Joku yhdistettyjen modulien värikoodaus vois olla selkee, tai sitten ihan vaan graafinen esitys pikselipiuhan sijasta... edelleen, makuasioita.
Mulle tulee näistä "klassikkosarjan" VSTsynista aina sellanen olo et yritetään rahastaa vanhan raudan imagolla, sellasten musojen kukkarosta jotka ei halua/pysty sopeutumaan siihen tosiasiaan et tietokone on tietokone. VSTsynia kun on mun nähdäkseni kahta rotua, niitä jotka yrittää olla jotain mitä ne ei voi - kaikkine pakotettuine rajotuksineen. Ja sitten on niitä jotka hyväksyy kohtalonsa koodinpätkänä ja ottaa virtuaaliolemassolonsa suomista vapauksista kaiken irti.
Absynth ja RGC Audion Z3ta+ on noita jälkimmäisiä... ja Big Tickin Rhino näyttää kans lupaavalta esimerkiltä siitä mihin suuntaan softasynteesi on menossa.