18 lyöntiähän on "ultimate scorecard"... Tietty jos se löi yhdellä lyönnillä kahteen reikään. Onnekas pomppu, katos :)
Minä pidän albatrossia kovempana saavutuksena kuin hole-in-one.
Eikö se albatrossi ole kolme alle par:in?
383 posts, 20 pages, 49,137 views
18 lyöntiähän on "ultimate scorecard"... Tietty jos se löi yhdellä lyönnillä kahteen reikään. Onnekas pomppu, katos :)
Lähteitä kehiin, kiitos.
...mutta kommunismiin ei kuulu vapaa liikkuvuus, valitettavasti!
Tietysti toivoisin, että ihmisillä olisi siellä ruokaa ja energiaa, mutta asiaan EI saa puuttua.
Et myöskään tunne minua, jos uskot välinpitämättömyyteeni.
Et ole itse lainkaan humanisti.
Originally posted by dachef
[B
Eli jos Suomessa eduskunta päättäisi muuttaa Suomen diktatuuriksi, lopettaa kaikki julkiset palvelut ja laittaa nämä rahat aseteollisuuteen kansan hyvinvoinnin nimissä sinulla ei olisi tähän mitään vastaansanomista?
Ymmärrän, että tätä voi olla vaikea käsittää, mutta humanistejakin on monenlaisia. Sellaisiakin, jotka pyrkivät tarkastelemaan asioita laajemminkin kuin yhden ainoan ideologian varassa, joka estää näkemästä metsää puilta.
Ensimmäinen quottaamani lause osoittaa välinpitämättömyyttä, jos olet oikeasti sitä mieltä, että kansainvälisen yhteisön ei pidä millään tavalla puuttua tapaan, jolla maata hallitaan.
Ei kai kylmän sodan aikana demokratiaa tuettu vaan mitä tahansa kunhan se oli kommunismin vastaista. USA on ainoa maa joka on kansainvälisessä tuomioistuimessa tuomittu terrorismista (muistaakseni Nicaraquan keissi).
Minulla on toisenlainen uskomus, luulen uusien jäsenmaiden talouksien nousevan kunhan muut jäsenmaat saavat taloutensa kasvuun.
Hei kivaa kun mun lempitopikki heräsi eloon. :)
Edes diplomaattisen painostuksen avulla (jos rajataan sotilaallinen voimankäyttö pois keinovalikoimasta)?
Painostus ei ole ymmärrystä lisäävää. Diplomatiaan suhtaudun huomattavasti paremmin.
Pidän Bushia ja hänen omaa pikku sylkikuppi Blairia suurimpina uhkina maailmanrauhalle.
Clintonin neuvonantajat ovat kritisoineet Bushin hallitusta juuri P-Korea kysymyksessä. Ne eivät kuulemma osaa hoitaa sitä hyvin.
Marxin mukaan valtioiden luonnollinen kehitys menee tyyliin feodalismi-kapitalismi-sosialismi-kommunismi.
Mielenkiintoista on myös se ettei Venäjällä ollut feodalismia kun se siirtyi sosialismiin joten se oli tavallaan jo siinä vaiheessa tuhoon tuomittu.
Minkäs minä sille mahtaisin. Demokraattisesti valittu eduskunta tekee päätökset eduskunnassa. Onko mulla nyt muodollista ääntä lukuunottamatta mahdollisuus vaikuttaa lainsäädäntöön?
Demokratian ongelmaksi muodostuu juuri luonnon tolkuton riisto, jolla varmistetaan oma taloudellinen taantumus.
Mikä oli tuhoon tuomittu ja miksi?
vuosina, ja talousreformeja perustellaan nimenomaan tuolla kapitalistisen vaiheen väliinjättämisellä.
Neuvostoliitto. Sen aiheutti ihan se ettei Venäjä ollut feodaalinen. Venäjän vallankumoushan piti olla vain välivaihe, Saksa oli päätavoite.