320 posts, 16 pages, 77,214 views
Tänään syntyi meille suloinen tyttö.
Onnentoivotukset myös minultakin...
Millos tulee taas neljäs? :)
Tänään syntyi meille suloinen tyttö. Painoa 3476 g ja pituutta 51 cm. Voi onnea. Isä ihan sekaisin täällä. Kolmas lapsi oli ja kaksi ensimmäistä olleet poikia, joten oli aikakin jo sen isin prinsessan tulla. Valitettavasti jouduttiin turvautumaan tällä kertaa sektioon, mutta vauva voi hyvin ja äiti toipuu hitaasti mutta varmasti. Mahtava olo täytyy sanoa!
Onneks olkoon. Emäntäs oliki jo aika kypsä kun se pamahti samaan aikaan ultraan. Meil on vielä viikko ennen ku käynnistetään, jos eivät tajua ite poistua yksiöstään. JÄNNITTÄÄ!!!
Onneks olkoon. Emäntäs oliki jo aika kypsä kun se pamahti samaan aikaan ultraan. Meil on vielä viikko ennen ku käynnistetään, jos eivät tajua ite poistua yksiöstään. JÄNNITTÄÄ!!!
Jännitys kuuluu asiaan...
Onnea ja jaksamista molemmille.
Anna vaimokkeellesi halaus mun puolesta :)
Vittu yritäksä iskee mun muijaa!!??!! :D
Kerron terkkuja, ja saatanpa halatakin..
Sä oot pistäny nytkin rouvakkeesi nukkumaan ja itse istut koneella? :D
Parisuhteen ihanuuden kuuniaan!
Ei, kyllä se meni ihan ite.. :D
Toisaalta, onko toi ihme: koita ite kantaa sisälläs kahta 3 kilosta kersaa ja ku paino on lisääntyny noin puolella edellisestä. Kovaa touhua. Ei ihme jos on vähän väsyny. Vaik yllättävän kivuttomasti on kaikki menny.
Kohta se kantovastuu sit siirtyy mulle. Katotaa, ni mä oon ens vuoden kesällä hirvee kaappi ku oon kannellu kahta muksua ympäriinsä.. *dream on*
Nyt ne on täällä!!
Nyt ne on täällä!!
Poika 51cm ja 3285g ja
Tyttö 48cm ja 2460g.
Voi ... mikä olo! Lähdettiin vaan varmuuden vuoksi näyttäytymään polilla ja 6 tuntia myöhemmin oli homma valmis.. Ne on maailman sulosimmat olennot!
Nyt ne on täällä!!
Poika 51cm ja 3285g ja
Tyttö 48cm ja 2460g.
Voi ... mikä olo! Lähdettiin vaan varmuuden vuoksi näyttäytymään polilla ja 6 tuntia myöhemmin oli homma valmis.. Ne on maailman sulosimmat olennot!
Onnea :)
ps kätevää pyöräyttää kaks kerralla ja vielä poika ja tyttö. Ei sitten tarvii vaivautua enää uudestaan ;D
Venatkaahan vaan kun ne kasvaa. Sitten tulee tuskaa :mad:
Onneksi riippuu paljon tapauksesta. Lapset on niin kauan kivoja kun ne nukkuu ja kuolaa :crybaby: