Bilekansan jälkikasvu - skidit!!!

320 posts, 16 pages, 77,249 views

#221 • • Sampson Guest
Tänään syntyi meille suloinen tyttö. Painoa 3476 g ja pituutta 51 cm. Voi onnea. Isä ihan sekaisin täällä. Kolmas lapsi oli ja kaksi ensimmäistä olleet poikia, joten oli aikakin jo sen isin prinsessan tulla. Valitettavasti jouduttiin turvautumaan tällä kertaa sektioon, mutta vauva voi hyvin ja äiti toipuu hitaasti mutta varmasti. Mahtava olo täytyy sanoa!
#222 • • soile Guest

Tänään syntyi meille suloinen tyttö.

Miljuunat onnentoivotukset! :heart:

T: Soile ja Kimmo
#223 • • Daniel Braun Guest

Onnentoivotukset myös minultakin...
Millos tulee taas neljäs? :)
#224 • • Sampson Guest

Onnentoivotukset myös minultakin...
Millos tulee taas neljäs? :)

Annetaan nyt että vaimo toipuu muutaman viikon tästä, ennenkuin seuraavaa käydään suunnittelemaan... :D
#225 • • LindaGP Guest

Onnea ja iloa satatuhatta kiloa! (ja kymmenen pakettia vaippoja...) :)
#226 • • trakkerterrorist Guest
Eipä ole vielä pikku taaperoita jaloissa. Naapurin pennusita on tarpeeksi vaivaa. Olivat halunneet pelata diabloa. Toinen tais olla 5v ja toinen 9v. Hiukan siinä sitten sanoa ettei käy. En heltynyt. Niin hyvä äidinvaisto mulla jo on. :scared: :eek: :panic:
#227 • • R2 Guest

Tänään syntyi meille suloinen tyttö. Painoa 3476 g ja pituutta 51 cm. Voi onnea. Isä ihan sekaisin täällä. Kolmas lapsi oli ja kaksi ensimmäistä olleet poikia, joten oli aikakin jo sen isin prinsessan tulla. Valitettavasti jouduttiin turvautumaan tällä kertaa sektioon, mutta vauva voi hyvin ja äiti toipuu hitaasti mutta varmasti. Mahtava olo täytyy sanoa!

Onneks olkoon. Emäntäs oliki jo aika kypsä kun se pamahti samaan aikaan ultraan. Meil on vielä viikko ennen ku käynnistetään, jos eivät tajua ite poistua yksiöstään. JÄNNITTÄÄ!!!
#228 • • Daniel Braun Guest

Onneks olkoon. Emäntäs oliki jo aika kypsä kun se pamahti samaan aikaan ultraan. Meil on vielä viikko ennen ku käynnistetään, jos eivät tajua ite poistua yksiöstään. JÄNNITTÄÄ!!!

Jännitys kuuluu asiaan...
Onnea ja jaksamista molemmille.
Anna vaimokkeellesi halaus mun puolesta :)
#229 • • R2 Guest

Jännitys kuuluu asiaan...
Onnea ja jaksamista molemmille.
Anna vaimokkeellesi halaus mun puolesta :)

Vittu yritäksä iskee mun muijaa!!??!! :D Kerron terkkuja, ja saatanpa halatakin..
#230 • • Daniel Braun Guest

Vittu yritäksä iskee mun muijaa!!??!! :D

PRKL joo!
:mad: :mad:
:D

Kerron terkkuja, ja saatanpa halatakin..

Hyvä hyvä.
Noin sitä pitää.
Sä oot pistäny nytkin rouvakkeesi nukkumaan ja itse istut koneella? :D
Parisuhteen ihanuuden kuuniaan!
#231 • • R2 Guest

Sä oot pistäny nytkin rouvakkeesi nukkumaan ja itse istut koneella? :D
Parisuhteen ihanuuden kuuniaan!

Ei, kyllä se meni ihan ite.. :D
Toisaalta, onko toi ihme: koita ite kantaa sisälläs kahta 3 kilosta kersaa ja ku paino on lisääntyny noin puolella edellisestä. Kovaa touhua. Ei ihme jos on vähän väsyny. Vaik yllättävän kivuttomasti on kaikki menny.
Kohta se kantovastuu sit siirtyy mulle. Katotaa, ni mä oon ens vuoden kesällä hirvee kaappi ku oon kannellu kahta muksua ympäriinsä.. *dream on*
#232 • • Daniel Braun Guest

Ei, kyllä se meni ihan ite.. :D
Toisaalta, onko toi ihme: koita ite kantaa sisälläs kahta 3 kilosta kersaa ja ku paino on lisääntyny noin puolella edellisestä. Kovaa touhua. Ei ihme jos on vähän väsyny. Vaik yllättävän kivuttomasti on kaikki menny.
Kohta se kantovastuu sit siirtyy mulle. Katotaa, ni mä oon ens vuoden kesällä hirvee kaappi ku oon kannellu kahta muksua ympäriinsä.. *dream on*

Ai sä et oo saannu häntä vieläkään koulutettua...
Herra on tossunalla :D

Ymmärrän kyllä miks hää on väsyny.
Voin vaan kyvitella millasta olis kantaa mahassaan noinkin paljon tavaraa.
Onneksi olen syntynyt mieheksi! :)

Millos ipanat saa dekit eteen?
Pitäähän ne pienestä pitäen opettaa samaan ammattiin ku mitä isukki ja äippä tekee, eiks?
Turhaa mitään kolmipyörää ja leikiautoja/nukkeja tms (riippuen muksujen sukupuolesta) ostamaan.
Nippu levyjä ja levarien taakse :D
#233 • • R2 Guest
Nyt ne on täällä!!

Poika 51cm ja 3285g ja
Tyttö 48cm ja 2460g.

Voi ... mikä olo! Lähdettiin vaan varmuuden vuoksi näyttäytymään polilla ja 6 tuntia myöhemmin oli homma valmis.. Ne on maailman sulosimmat olennot!
#234 • • LindaGP Guest

Nyt ne on täällä!!

Tuplasti onnea koko perheelle! :heart:
#235 • • ville Guest

Nyt ne on täällä!!

Poika 51cm ja 3285g ja
Tyttö 48cm ja 2460g.

Voi ... mikä olo! Lähdettiin vaan varmuuden vuoksi näyttäytymään polilla ja 6 tuntia myöhemmin oli homma valmis.. Ne on maailman sulosimmat olennot!

Onnea :)

ps kätevää pyöräyttää kaks kerralla ja vielä poika ja tyttö. Ei sitten tarvii vaivautua enää uudestaan ;D
#236 • • Daniel Braun Guest
Onnea teille molemmille!

Jokos on ostettu sopivan korkuinen soittopöytä taaperoille? :D ;)
#237 • • Sampson Guest

Nyt ne on täällä!!

Poika 51cm ja 3285g ja
Tyttö 48cm ja 2460g.

Paljon onnea täältä koko perheeltä.

t. Sami, Peeta, Benjamin, Eemeli ja vielä nimeämätön tyttö ;)
#238 • • R2 Guest

Onnea :)

ps kätevää pyöräyttää kaks kerralla ja vielä poika ja tyttö. Ei sitten tarvii vaivautua enää uudestaan ;D

Eiköhän meidän perheen ehkäsy hoideta kuntoon.. :D
Valmistusprosessia kyllä varmaan harjoitellaan.

Attelin ensin opettaa kersoille, mikä on hyvää musaa ja mikä ei. Katotaan sitte jos ne opettais soittamaan levyjä (vois opetella itekkin jossain välissä :D )
#239 • • Menoviba Guest
Venatkaahan vaan kun ne kasvaa. Sitten tulee tuskaa :mad:
Onneksi riippuu paljon tapauksesta. Lapset on niin kauan kivoja kun ne nukkuu ja kuolaa :crybaby:
#240 • • R2 Guest

Venatkaahan vaan kun ne kasvaa. Sitten tulee tuskaa :mad:
Onneksi riippuu paljon tapauksesta. Lapset on niin kauan kivoja kun ne nukkuu ja kuolaa :crybaby:

Lapseton.. I hope.