- Ovat kauhea riesa.
- Tulevat kalliiksi.
- Metelöivät liikaa.
- Eivät osaa tehdä tarpeitaan oikeaan paikkaan.
Kyllä, mä niinku rakastan lapsia! :004:
iso LoL :D mutt toisaalta ihan samat fiilikset täällä! tohon listaan pitäis vaan lisätä:
-joudut opettamaan esimerkillisiä elämäntapoja sille (omaanko niitä itsekään??? :p )
-joudut omistamaan koko elämäsi sille, omasi kustannuksella luonnollisesti
-naisena pelottaa väjäämätön tissien yms. näkyvien ruuminosien roikkuminen ja sen paheneminen vuosi vuodelta (lapsi lapselta?)
-jos joku päivä paskavaippoja vaihtaessa tulee fiilis: "enhän mä oikeesti jaksaiskaan olla äiti/isä!" niin minkäs teet?
-onko oikeesti mitään niin.... iljettävän näköstä (kuin Alien leffojen alienien syntykohtaukset) kun että jonkun naisen sisältä oikeasti tulee se lapsi ulos, EI heikkohermoisille! ja sattuu varmaan enemmän kuin mikään muu maailmassa :016: (joo kuulostaa lapselliselta mutt ei sellasesta melkein pääse yli on se aika hurjan näköstä!!)
Äh, jos mä saisin päättää mun elämä ei muuttuis tästä koskaan ikinä mihinkään!! Onnellinen avoparisuhde ja ihana sekopää kisuli, what more do you need? :D
Mutt toisaalta, jos sitä siltikin.... niin korkeintaa kun on koulu käyty loppuun ja sitte kun oikeesti on valmis luopumaan kaikesta mistä joutuu raskauden/lapsen takia luopumaan. Helvetin pitkä lista ja mä en oo ees päässy sinuiksi ekojen kohtien kanssa! Tai siis en oo lasten kanssa tekemisissä yhtään eikä juurikaan kiinnostakaan (en oikein ole lapsirakas siinä suhteessa että kukaan pyytäis lastenvahdiksi LoL!).
Ja mua NIIIIN vaivaa se ikuinen mysteeri "äidinvaisto", mutt se ei oikein liity tähän, joten en jaksa jauhaa siitä.
Se on jännä miten lukee lehdistä ett Suomessa ekan lapsenteko ikä nousee tyyliin koko ajan (?). En toisaalta itse haluis ett ois hirveen iso ikäero (mahdolliseen tulevaan) lapseen mutt ei silti MILLÄÄN pysty vakavissa ajatteleen sitä äityittä ja vastuuta yms. yms.......
Sitä paitsi ei varmaan ois kiva bileissä hillua maha pystyssä :003: :D
Ja TRIIP : helvetin iso määrä onnea odotukseen, tulevan käärön yms kanssa ja kädenrutistus siitä että kyllä se mun mielestä vaatii helvetin paljon kaikin puolin tuo lasten teko :)
edit: damn typo