Noni, nyt on Unknown tuloillaan. Kohta on lähtö. Pitäkää peukkuja.
Tsemppiä ja kerro sitten pian miten kävi! Tosin synnytyksen jälkeen voi mennä jokunen hetki ennen kuin on aikaa istua koneen ääreen...
320 posts, 16 pages, 77,063 views
Noni, nyt on Unknown tuloillaan. Kohta on lähtö. Pitäkää peukkuja.
Mun pojan nimeks tulee Nikodemus.
Noni. Terve pikkuprinssi tuli sektiolla 4.7. klo 8:50. 49cm ja 3182g. Meinas käydä köpelösti, pikkuisella kun sydänkäyrä romahti kesken kaiken. Kävi ilmi, että hänellä napanuora 2 kiekkaa kaulan ympärillä. Onneksi saatiin ulos ajoissa. Pelotti ihan s**tanasti siinä vaiheessa. Tänään päästiin kotiin ja valtakunnassa kaikki jeesboks.
Joko selvis mitä musaa se kuuntelee?
Eka biisi jonka autossa kuuli oli Red Hot Chili Peppersin Under the bridge. Nukahti saman tien. Mitä sekin sitten tarkoittaa...
Eka biisi jonka autossa kuuli oli Red Hot Chili Peppersin Under the bridge. Nukahti saman tien. Mitä sekin sitten tarkoittaa...
Terve pikkuprinssi tuli sektiolla 4.7. klo 8:50. 49cm ja 3182g.
Noni. Terve pikkuprinssi tuli
Noni. Terve pikkuprinssi tuli sektiolla 4.7. klo 8:50. 49cm ja 3182g. Meinas käydä köpelösti, pikkuisella kun sydänkäyrä romahti kesken kaiken. Kävi ilmi, että hänellä napanuora 2 kiekkaa kaulan ympärillä. Onneksi saatiin ulos ajoissa. Pelotti ihan s**tanasti siinä vaiheessa. Tänään päästiin kotiin ja valtakunnassa kaikki jeesboks.
Terve pikkuprinssi tuli sektiolla 4.7. klo 8:50. 49cm ja 3182g.
Hurjasti onnea! Päästäänks me kaikki platinum-kummeiksi? :hearts:
No tottakai. Ja kunhan saan Jipen ulos mökistä pariksi tunniksi silloin kun tää nänninipistin on hereillä, niin kiksua soimaan. :D
Mä näin jo toissayönä unta susta ja sun lapsista vaikkei me olla koskaan edes tavattu IRL. Pelottavaa...
(mullakin oli kerran napanuora kaulan ympärillä, siitä varmaan johtuu et oon tällanen.)