GOOM- risteilyt

13 posts, 1 page, 7,863 views

Avatar
#1 • • club-man Guest
Nyt on taas se aika kuus... vuodesta jolloin on goom risteilyt käynnissä.. itse osallistuin tänä vuonna ekan kerran ja oli todella hauskaa reuhomista aamu 7 asti.. ja kaikkea reuhomista tapahtui..
Siitä johtuikin mieleen että laittakaahan tänne jotain muistoja, kokemuksia naurettavia, noloja, hauskoja ja mahtavia jos muistuu kellekkään...
Avatar
#2 • • Edited plink Guest
muisti ei nyt sattuneesta syystä hirveästi pelaa, mutta täytyy myöntää että olipa löysää väkeä liikenteessä. aamukasilta olin ainoa ihminen club 7:ssa (vai mikä olikaan), kun Veracocha Carte blanke lähti soimaan. ei tullut nukuttua koko risteilyllä (ei risteilyille nukkumaan ole tarkoituskaan mennä) ja nyt sitten duunissa kärsitään "lievästä" krapulasta. ei tuo nyt minusta kovin hirveästi eronnut normaalista porauslauttaristeilystä, paitsi mitä nyt ihmisten keski-ikä oli hieman alhaisempi. mutta ihan jees keikka kokonaisuudessaan, ainakin tuli todistettua että kyllä sitä vielä dokata osaa. :)

edit:

oli muuten hauska huomata, että Goom-dokumentista tuttu junttimeininki loisti poissaolollaan, tai sitten minulla vain kävi hyvä tuuri. :)
Avatar
#3 • • club-man Guest
Joo ei sulla käynyt.. tai voi olla että kävikin :) mutta ei siellä tosiaan ollut juntteja munkaan edessä.. mä kävin 7ennen viimisen kerran 17.-18.p risteilyt club7:ssa ja meno oli jo aika hyytynyt yhden kunnon tamppaajan havaitsin vaaleassa asussa.. ja hän tarjosi jopa vettäkin.. kiitoksia..
Porausta en varattuna harrastanut joten nautin meiningistä muuten joten se osa analyysiä jää kohdaltani pois.. hauskaa oli isolla h:lla
Avatar
#4 • • happosepi Guest
Mjoo, hyvä reissu kun oli liikenteessä hyvällä porukalla. Pitää sinne varmaan vielä toisen kerran lähtee ens keväänä kun on viimeinen kevät opiskelijana :) Ja poppikamat ehdottomasti mukaan tällä kertaa. Kuinkahan isoja ämyreitä ne sallii sinne roudata? :cool:
Avatar
#5 • • Edited DaKyy Guest


Joo ei sulla käynyt.. tai voi olla että kävikin :) mutta ei siellä tosiaan ollut juntteja munkaan edessä.. mä kävin 7ennen viimisen kerran 17.-18.p risteilyt club7:ssa ja meno oli jo aika hyytynyt yhden kunnon tamppaajan havaitsin vaaleassa asussa.. ja hän tarjosi jopa vettäkin.. kiitoksia..
Porausta en varattuna harrastanut joten nautin meiningistä muuten joten se osa analyysiä jää kohdaltani pois.. hauskaa oli isolla h:lla


Ole Hyvä, se olin nimittäin minä :D Tai ainakin olin 17-18 päivän risteilyllä, ja valkoiset kuteet oli.. Ja tarjosin vettä siinä lähellä pomppineille :) On se Suomi pieni maa :] Mikäs siinä oli Cosmon tahdissa tampatessa.. :]
Ja ilmeisesti olitte majoittuneena ihan siihen meidän hytin lähelle, kutoskannelle? :)

Tuosta äänentoistosta... Itse raahasin n 10kg painoset tietokonepöntöt laivalle. Systeemi sai kiitosta kanssamatkaajilta, ääntä lähti siis riittämiin. Ainakin Viking Linen Turvallisuuspäällikkönä esiintynyt henkilö (joka muuten soitti jostain kumman syystä jostain vitoskannen hytistä) kertoili kova äänisistä bileistämme n. 15min lähdön jälkeen. Kieltämättä niska ei tykännyt hyvää kun tuollaista järkyttävää putkikassia raahasi Turku-Helsinki väliä.
Avatar
#6 • • club-man Guest
Greetings mi Lion:D

TArkennan vielä että "vesitarjoilu vaiheessa" tuulettelin ilman paitaa ja punasissa haalareissa.. Vietin kutoskannella koko risteilyn vaikka hytti olikin vitoskannella.. Joo äänimyllyt pitää roudata paikalle viimeistään ensi kerralla..
Onneksi oli videokamera joka tosin lopahti jo heti alun jälkeen eikä ollut laturia mutta aivan loistavaa paskaläppää siinä kuulemma on... odotan innolla sitä.. jos joku on tilannut goom wiideon niin sen vois vaikka netin kautta jonnekkin lähettää..

Risteilyn Loistavuutena oli yksi mahtava persoona joka oli yhtä seko kuin itsekin ja sekoilua riitti 110% aamuun asti mahtavampaa reissua saa tosiaan hakea.. mitä enemmän päiviä vierähtää matkasta ja palautuu sitä paremmaksi muistot koko ajan muuttuu..:003: .. kiinnostava ilmiö
Avatar
#7 • • DaKyy Guest
Jeps, taisit olla sama jannu, kovasti kiitollinen tunnuit olevan :) Ja mukavaahan siellä oli, eipä siinä mitään :cool:
Avatar
#8 • • D157R1C7-4770RN3Y Guest
oli aika jees risteily mut ei mikään úber spekiaali. meitsi lämpee enemmän sellaselle spontaanimmalle löylytykselle... ja ne vitun teekkarit...

Bo !

;)
Avatar
#9 • • D157R1C7-4770RN3Y Guest
eli siis viikko sitten 19.2 lähteneestä laivasta oli kyse

oli vilkkumaata ja oli kwaaaania, mut mut...
Avatar
#10 • • Trent Guest
Kwani rokkas 19.2. hemmetin hyvin :D...muistaakseni...
Avatar
#11 • • typ0 Guest
olin ekan kerran ja oikeesti en enää ikinä mee sinne! siis säälittävää ryyppäämistä ja nussimista kaikki panee kaikkii ja kaikkee tosi naurettavaa!
Avatar
#12 • • plink Guest


... kaikki panee kaikkii ja kaikkee tosi naurettavaa!



juuri tuollaiseen touhuun en (muistaakseni) törmännyt kertaakaan risteilyn aikana. liekö syynä se, etten pahemmin laivan baarissa aikaani viettänyt. sen sijaan hyttikäytävillä jne oli ihan hauskaa bilettää, kun junttikeskittymä sijaitsi fun clubin alueella.

mutta joo, tuskinpa itsekään jaksan toista kertaa tuonne lähteä, koska normaali 20h-risteily on 6 krt halvempi, ja kun edes teekkarit eivät maineestaan huolimatta mitään erityisen kovia ryyppymiehiä/-naisia olleet. laiva oli käytännössä melkein kuollut jostain 07 eteenpäin.
Avatar
#13 • • club-man Guest
Joo toi on just tota jota mä en lähteny hakemaan joten plokkasin sen mielestäni jo heti terminaalissa.. ryypättiin totta kai kuten tuolla nyt on vähän pakko jos meinaa kestää meininkiä saatikaan pitää siellä hauskaa.. mun goomi todella oli just sitä hyvän porukan kanssa mieletöntä kilahtelua ja sekoilua positiivisessa mielessä_>eli tiivistetysti yhtä naurua ja iloitsemista aamu seitsemään saakka ja välillä hyvästä musiikista nauttimista