Joo ei sulla käynyt.. tai voi olla että kävikin :) mutta ei siellä tosiaan ollut juntteja munkaan edessä.. mä kävin 7ennen viimisen kerran 17.-18.p risteilyt club7:ssa ja meno oli jo aika hyytynyt yhden kunnon tamppaajan havaitsin vaaleassa asussa.. ja hän tarjosi jopa vettäkin.. kiitoksia..
Porausta en varattuna harrastanut joten nautin meiningistä muuten joten se osa analyysiä jää kohdaltani pois.. hauskaa oli isolla h:lla
Ole Hyvä, se olin nimittäin minä :D Tai ainakin olin 17-18 päivän risteilyllä, ja valkoiset kuteet oli.. Ja tarjosin vettä siinä lähellä pomppineille :) On se Suomi pieni maa :] Mikäs siinä oli Cosmon tahdissa tampatessa.. :]
Ja ilmeisesti olitte majoittuneena ihan siihen meidän hytin lähelle, kutoskannelle? :)
Tuosta äänentoistosta... Itse raahasin n 10kg painoset tietokonepöntöt laivalle. Systeemi sai kiitosta kanssamatkaajilta, ääntä lähti siis riittämiin. Ainakin Viking Linen Turvallisuuspäällikkönä esiintynyt henkilö (joka muuten soitti jostain kumman syystä jostain vitoskannen hytistä) kertoili kova äänisistä bileistämme n. 15min lähdön jälkeen. Kieltämättä niska ei tykännyt hyvää kun tuollaista järkyttävää putkikassia raahasi Turku-Helsinki väliä.