miten sinulle todistetaan planeetan olemassaolo?
Niinpä. Ite todistan Venuksen olemassaolon helposti kaukoputkella.
227 posts, 12 pages, 84,767 views
valokuvani ovat olleet yleisen ihmettelyn kohteena
Tiedoksi vaan sitten että ensimmäisen valokuvan levähtäny pilvi on lentokoneesta peräisin, niin kuin noissa kaikissa muissakin valokuvissa. Voidaanko lentsikan vanaa kutsua cirrocumulukseksi, mene ja tiedä.
Joo mutta ekan kuvan vana ei ole levinnyt juurikaan, vaan on sekoittunut
cirrocumuluksiin, siitä sulle harha että se olis levinny puolen taivaan
levyiseksi. Erotan ite ainakin cirrocumulusten ja vanan rajan välittömästi.
Ja miksi sinusta nuo ovat sitten kemikaalivanoja?
Satoivatko ne niskaasi kemikaaleja vai mikset usko noita pelkäksi vesihöyryksi?
Ovatko kaikki contrailit mitä näet taivaalla mielestäsi aina chemtraileja?
Sinulla ei ole edes kuvasarjaa, joka todistaisi nuo väittämäsi asiat
todellisemmaksi.
vana leviää ihan homona
Kiitos vaivannäöstä mutta miten voin tietää ettet naruta mua nyt? Mistä voin olla varma että kaikki tieteelliset julkaisut käyvät läpi ton saman menettelyn?
vana leviää ihan homona
tieteellisin määre mitä olen kuullut! nyt en enää epäile!!
I BELIEVE, OH YES LORD, I BELIVE!
Niinpä. Ite todistan Venuksen olemassaolon helposti kaukoputkella.
Kiitos vaivannäöstä mutta miten voin tietää ettet naruta mua nyt? Mistä voin olla varma että kaikki tieteelliset julkaisut käyvät läpi ton saman menettelyn?
vana leviää ihan homona
tieteellisin määre mitä olen kuullut! nyt en enää epäile!!
I BELIEVE, OH YES LORD, I BELIVE!
Huoh, anteeksi kielenkäyttöni. Hyvä että edes joku täältäkin jo uskoo. Ei ihan hukkaan heitettyä aikaa. :)
Huoh, anteeksi kielenkäyttöni. Hyvä että edes joku täältäkin jo uskoo. Ei ihan hukkaan heitettyä aikaa. :)
sarkasmi ei taida olla sinun alaasi ;)
sarkasmi ei taida olla sinun alaasi ;)
mä en oikein ymmärrä sua Hra.Laite. Kun noita lukee tarkemmin ni on noissa oikeastaan aika paljonkin järkeä. Kyllä mun pää alkaa kääntymään Zerafin kannalle vaikka aluksi toista mieltä olinkin. Te ette millään pysty perustelemaan Zerafia kumoon ja se tekee sen teille koko ajan.
No nyt kun me melkein kaikki tulimme vakuuttuneiksi chemtrails-ilmiöstä, voimme siirtyä seuraavaan aiheeseen...
Jättiplaneetta Nibirun voi jo havaita paljain silmin koillisella taivaalla noin 75 astetta horisontin yläpuolella. Planeetan näkemiseen tarvitaan pilvetön taivas ja paikka joka on kaukana kaupunkien tms. valonlähteiden läheisyydestä.
Jättiplaneetta on aivan tummanpunainen ja välillä lähes musta ja sitä on hankala erottaa ennen puolta yötä koska maasta nouseva lämpösäteily "väreilee" vääristäen himmeänä näkyvän jättiplaneetan. Kaikkein helpoiten havainnon planeetasta tekee kun katselee tähtiä koillisella taivaalla ja alkaa etsimään pyöreää "aukkoa" tähtien joukosta. Nibirun "koko" on noin kaksi kertaa täydenkuun koko maasta käsin katsottuna.
On ihan tosi juttu, olen lukenut tämän netistä.
No nyt kun me melkein kaikki tulimme vakuuttuneiksi chemtrails-ilmiöstä, voimme siirtyä seuraavaan aiheeseen...
Jättiplaneetta Nibirun voi jo havaita paljain silmin koillisella taivaalla noin 75 astetta horisontin yläpuolella. Planeetan näkemiseen tarvitaan pilvetön taivas ja paikka joka on kaukana kaupunkien tms. valonlähteiden läheisyydestä.
Jättiplaneetta on aivan tummanpunainen ja välillä lähes musta ja sitä on hankala erottaa ennen puolta yötä koska maasta nouseva lämpösäteily "väreilee" vääristäen himmeänä näkyvän jättiplaneetan. Kaikkein helpoiten havainnon planeetasta tekee kun katselee tähtiä koillisella taivaalla ja alkaa etsimään pyöreää "aukkoa" tähtien joukosta. Nibirun "koko" on noin kaksi kertaa täydenkuun koko maasta käsin katsottuna.
On ihan tosi juttu, olen lukenut tämän netistä.
Toi on se sama planeetta, mistä Tohtori Hoffmann on kotoisin, meillä
on nyt porukalla tarkoitus syödä 'omenahilloa' ja liftata kyyti Nibirun
takaa kulkevaan lentävään lautaseen, ennenkuin jättipäiset Taistelija-
madot hyökkäävät tänne venuksesta kemikaalivanoja pitkin surffaten.
Kuka on messissä?
Melkoista kärjistystä kyllä tässä(kin) threadissa. Mikä siinä on jos joku on kiinnostunut salaliitoista tms. ja haluaa niistä keskustella .. Mielestäni aika alta lipan tuollaiset skitsofreniavihjailut yms. henkilökohtaisuudet. Mut täähän on tätä tyypillistä Plattari-PLURrii - rakkaudesta se hevonenkin potkii :)
Okei, saatte mut varmaan uskomaan ton planeetan olemassaoloon ainakin sit kun mä nään sen. Mut mist mä tiedän et se on just Venus, varmaan väristä ja koosta yms. :) Tosin en tiä voiko omia silmiään uskoa kun ei niitä täälläkään tunnuta uskovan. Se lämpötilajuttu sit viä...
Eiköhän noissakin ole vesihöyryä, mutta käyttäytyvät todella erikoisella tavalla. Vesihöyryn pitäisi haihtua melko nopeasti, näin ei kuitenkaan käy, vaan vana leviää ihan homona.
Yks sequenssi on tämän topicin ensimmäisellä sivulla, oletko huomannut katsoa