Lisää vaaleja

7 posts, 1 page, 1,486 views

#1 • • ---[-]--- Guest
Uusi thread on mielestäni asiallinen vaihtoehto, koska edellinen on jo aika pitkä ja veikkaan, että ihmisten on helpompi ottaa kantaa, kun threadit pysyvät lyhyinä....

...tässä siis mielipiteeni eilisistä vaalitentattavista sekä alla vielä jotain muuta sälää...

MTV3

Saukkonen - ei paljon selvinnyt motiiveja, mikä jättää epäilykset
Essayah - kiltteys on kaunista -> EDUSKUNTAAN
Kansa - kansa ei halua kansaa
Alatalo - whooh whooh
Halme - faktaa pöytään -> EDUSKUNTAAN
Peitsamo - hyvä meininki -> EDUSKUNTAAN
Häkämies - pikkunäppärää huomautusta -> EDUSKUNTAAN
Juhantalo - kusetusta....TAAS
Ahde - yhtä likainen kuin poikansa
Aho - jenkkilä teki tälle miehelle todella hyvää, nyt liian myöhäistä!
Hautala - mis helvetis oli Hautala??? suurin häviäjä....

TV1

Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta täyskaheliporukkaa...kommunistit oli ainoat, joilla oli jotain tolkkua puheessa ja pyrkivät jotenkin edes kohtuullisiin muutoksiin. Suomen Le Pen lauloi sitä samaa virttä ties kuinka monetta kertaa ja Velton aika on jo ohi. Kapinallisia on muitakin.

SÄLÄ

En kyllä ymmärrä olosuhteita, että vaalitentit tulevat käytännössä samanaikaisesti. Muitakin negatiivisia median aiheuttamia ilmiöitä oli nähtävissä. Esim. Halmeen ja Peitsamon haastattelun teki nainen, joka ei hoitanut mitään muuta juttua. Hänen tarkoituksensa oli aínoastaan siirtää Halmeen ja Peitsamon provosointi miesten keskinäiseksi sirkushuviksi. Hän kuitenkin epäonnistui ja sitä myötä Halmeen ja Peitsamon aitous kohottivat ainakin minun suhtautumistani heihin.

mielipiteitä...muita kuin threadin olemassaolo!!!
#2 • • Edited Tapi T Guest

Essayah - kiltteys on kaunista -> EDUSKUNTAAN
Kansa - kansa ei halua kansaa
Alatalo - whooh whooh
Halme - faktaa pöytään -> EDUSKUNTAAN
Peitsamo - hyvä meininki -> EDUSKUNTAAN

Ainakin minä toivon koko sydämestäni, ettei näistä kukaan pääse läpi!

Kenelläkään ei ole mitään näyttöjä yhteiskunnallisista tekemisistään, pelkkien puheiden perusteella ei ketään pitäisi imo päästä Eduskuntaan. Lisäksi kenelläkään ei ole tarvittavaa kokemusta ja ammattitaitoa kansanedustajan vaativaan työhön. En todella usko, että saarnaava ex-kävelijä, iskelmätähti, junttimuusikko, vapaapainija/macho-wannabe ja keskikastin rokkistara omaa kansanedustajuuteen vaadittavaa potentiaalia.

Vierastan muutenkin ajatusta siitä, että kansanedustajakandidaatti pomppaa eduskuntaan iltapäivälehtien lööppejä ponnahduslautana käyttäen.
#3 • • ---[-]--- Guest

Vierastan muutenkin ajatusta siitä, että kansanedustajakandidaatti pomppaa eduskuntaan iltapäivälehtien lööppejä ponnahduslautana käyttäen.

Vierastan itse myös ajatusta. Tosin en usko, että useimmilla (myös istuvilla kansanedustajilla) päätöksentekijöillä on sen parempaa mielipidettä kansakunnan kehittämisestä. Poliitikot eivät mielestäni ole ihmisinä kummoisempia ja eduskuntaan pääsy vaatii jo jonkinasteista kieroilua. Harva siellä pelkästään aatteen puolesta on. Tosin eilinen ohjelma vankisti myös suhtautumistani Beniin, joka on varmasti kokoomuksen vasenta laitaa. Enkä todellakaan perustanut mielipidettäni ehdokkaiden julkisen tuntemuksen perusteella. Nämä ehdokkaat, joita puollan, vain osoittivat mielestäni sellaista asennetta, joista oikeasti voisi syntyä myös jonkinsuuntaisia päätöksiä.
#4 • • Edited ---[-]--- Guest

Ainakin minä toivon koko sydämestäni, ettei näistä kukaan pääse läpi!

Kenelläkään ei ole mitään näyttöjä yhteiskunnallisista tekemisistään, pelkkien puheiden perusteella ei ketään pitäisi imo päästä Eduskuntaan. Lisäksi kenelläkään ei ole tarvittavaa kokemusta ja ammattitaitoa kansanedustajan vaativaan työhön. En todella usko, että saarnaava ex-kävelijä, iskelmätähti, junttimuusikko, vapaapainija/macho-wannabe ja keskikastin rokkistara omaa kansanedustajuuteen vaadittavaa potentiaalia.
ajatusta siitä, että kansanedustajakandidaatti pomppaa eduskuntaan iltapäivälehtien lööppejä ponnahduslautana käyttäen.

Tämä on juuri se asia, jota tuskin tulet koskaan ymmärtämmän. Tässä se asía nyt tulee: Taiteilijat juuri edustavat yhteiskuntaa omalla tekemisellään. Jos se ei ole yhteiskunnallista vastuunkantoa, en tiedä mikä on. Taide on rikkaus ja sitä tarvitaan yhteiskunnan kehittämiseen! Essayahia puollan lähinnä kristillisten aatteiden perusteella. Jos yhteiskunta ei anna toista mahdollisuutta, kirkko antaa....ja se pätee must helvetin hyvin. Peitsamon ja Halmeen kelpuuttaisin pelkästään asenteen takia. Vallassa olevan massapolitiikan seurauksena oli halpamaista nähdä toimittajien suvaitsemattomuus kyseisten henkilöiden tarkoitusperiin.
#5 • • Tapi T Guest

Tosin en usko, että useimmilla (myös istuvilla kansanedustajilla) päätöksentekijöillä on sen parempaa mielipidettä kansakunnan kehittämisestä.

Ei sovi unohtaa, että mielipide ja konkreettinen, realistinen idea ovat eri asioita.
;)
Minä uskon, että kansanedustajalle kehittyy työkokemuksen myötä aika hyvä näkemys kansakunnan tilasta, koska hänen työpaikkansa on melkoisella näköalapaikalla.
#6 • • Tapi T Guest

Taiteilijat juuri edustavat yhteiskuntaa omalla tekemisellään. Jos se ei ole yhteiskunnallista vastuunkantoa, en tiedä mikä on. Taide on rikkaus ja sitä tarvitaan yhteiskunnan kehittämiseen!

Hyvä pointti. Minä en kuitenkaan usko siihen, että noi mainitsemasi "taiteilijat" viitsisivät pahemmin uhrata ajatuksiaan yhteiskunnalle taidetta tehdessään. Se lienee heille elämäntapa ja ammatti, tuskin osaavat edes muuta tehdä. Vai pyöriikö Mikko Alatalolla mielessä valtion menoarvio, kun hän laulaa siniset silmälasit päässä mä maalaispoika oon...

Essayahia puollan lähinnä kristillisten aatteiden perusteella. Jos yhteiskunta ei anna toista mahdollisuutta, kirkko antaa...

Mun mielestä poliitiikka on muutenkin tarpeeksi monimutkaista, uskonnolliset asiat käsiteltäkööt toisaalla.
#7 • • Felis Guest

Uusi thread on mielestäni asiallinen vaihtoehto, koska edellinen on jo aika pitkä ja veikkaan, että ihmisten on helpompi ottaa kantaa, kun threadit pysyvät lyhyinä....

Yksi topikki riittää. Kannan ottaminen on ihan yhtä helppoa riippumatta threadin pituudesta.

http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=&threadid=5534