50 posts, 3 pages, 62,472 views
Oma mahtava studioni:
Yamaha CS6x
Roland JP8000
:eek: :eek: :eek:
:001:
Itse olen ihmetellyt todella, että ihmiset vaan ostelee studiokamaa, ja monilla niistä ei ole edes duunia? Ottaako ihmiset opintolainaa vai mitä?
Niin ja kannattaa ryypätä vähemmän ja säästää kaikki mahdolliset rahat musavehkeisiin. Itse en juo juuri lainkaan, enkä käy baareissa, niin säästyy suuret summat rahaa vuosittain, kun oikein laskee. Niin ja kesätöistä saa myös rahaa... :)
tosta gearin määrän ja musiikintekemisen välisestä yhteydestä vois varmaan puhuu paljonkin, mä en nyt tässä sano muuta kun että ainahan niitä gearheadeja on ollu. ja aina ne on erottunu joukosta.
Ja jokasta gearissa kylpevää muusikkoa kohden löytyy 1000 teknologiafriikkiä ilman minkäänlaista muuta meriittiä ku hienosti organisoitu ja korvaamattoman arvokas kokoelma äänilähteitä.
/huumorilla
Enemmänkin mua ihmetyttää, miten joku Armin kerkeää samanaikaisesti tuottamaan, miksaamaan ja säveltämään omia hittibiisejään, remiksaamaan, hoitamaan Armind levy-yhtiötään, keikkailemaan ympäri maapalloa, ja vieläpä valmistumaan lakimieheksi siinä sivussa..
/huumorilla
/huumorilla
Enemmänkin mua ihmetyttää, miten joku Armin kerkeää samanaikaisesti tuottamaan, miksaamaan ja säveltämään omia hittibiisejään, remiksaamaan, hoitamaan Armind levy-yhtiötään, keikkailemaan ympäri maapalloa, ja vieläpä valmistumaan lakimieheksi siinä sivussa..
Amphetamine, anyone?
/huumorilla
/huumorilla
Amphetamine, anyone? :001:
/huumorilla
Enemmänkin mua ihmetyttää, miten joku Armin kerkeää samanaikaisesti tuottamaan, miksaamaan ja säveltämään omia hittibiisejään, remiksaamaan, hoitamaan Armind levy-yhtiötään, keikkailemaan ympäri maapalloa, ja vieläpä valmistumaan lakimieheksi siinä sivussa.. [/b]
Lastenleikkiä, PohjoisKorean presidentti, lentää hävittäjää, säveltää oopperoita ja löi ensimmäisellä golffaus kerrallaan 11 hole-in-one.
hmm that sounds like a normal guy working in the techno music business...that is not very unusual at all.