VR

12 posts, 1 page, 2,426 views

#1 • • Edited Dj Vision Guest
Mitä mietteitä herää?

Mun mielestä surkea yhtiö.
Junat aina myöhässä, varsinkin lähijunat.
Lipunmyyjäkin kävelee aina vaan ohi, eikä edes viitsi kysyä että saisinko myydä Teille lipun.
#2 • • Elatek / Lauri E Guest
ja lisää vettä myllyyn...vai?
#3 • • MikkiHiiri Guest
Lippujen hinnat on aunarista. Onneks on auto et voi ajaa puolet
halvemmalla saman matkan
#4 • • cosmo Guest
aika ujo paikko yritys:016:
#5 • • Dj Vision Guest

aika ujo paikko yritys:016:

Mikä paikko?
#6 • • Edited hiski Guest
olen nyt liikkunut 1½ vuotta kerran viikossa hki-lpr-hki ja harvoin juna on viittä minuuttia enempää myöhässä ollut. palvelu on muutenkin ollut imho hyvää niin asemilla kuin junassakin.

ainut miinus minulle junan suurkuluttajana on suolainen hinta. ilman opiskelijakorttia en varmaankaan paljoa vr:n palveluita käyttäisi. pitääpi toivoa, että lentojen hinnat tippuu joskus (vrt. tre-sto 50e), niin ehkä vr:kin suhteessa alentaa hintojaan. tällöin tosin todnäk lentäisin mielummin ,)
#7 • • Lachesis Guest

Mitä mietteitä herää?

Lipunmyyjäkin kävelee aina vaan ohi, eikä edes viitsi kysyä että saisinko myydä Teille lipun.

Joo, hauska trolli, ha ha. Perustetaanko vielä "Finnair" tai "Säkylän paikallisliikenne" - topicit ja kylvetään punasia hymiöitä.
#8 • • Mikko Guest

taas "syy" matkata pummilla.. :rolleyes:
#9 • • Ezzy Guest
Lipunmyyjiltä menisi aika paljon aikaa hukkaan, jos niiden pitäisi kysellä kaikilta erikseen "saavatko he myydä lippua".
Paikallisjunien en ole huomannut olevan myöhässä, kuin extreme keliolosuhteiden takia (tosin talvi on suomessa kuitenkin itsestäänselvyys, johon VR ei ole koskaan varautunut). Ne olivatkin _todella_ sekaisin n. kuukausi sitten.

Hinnat on todella suolaiset, varsinkin kaukojunat pännii, monesti oon kironnut Hki-Pori junamatkan hintaa (70e), jonka takia ei tule porukoitakaan moikattua kovin usein. Bussi sentään on 49e, mutta eipä sekään kovin edullinen.
#10 • • yana Guest

wtf? osta kello jos ne on sun mielestä myöhässä.
harvassa asiassa vr on mun mielestä siedettävällä tasolla, mutta aikatauluissa pysyminen on kyllä sitä. varsinkin kun junat pystyisivät kulkemaan nopeammin kuin raiteet sallivat, pidemmätkin viivytykset on helppo kuroa umpeen.

ja tää jälkimmäinen nyt on taas niin ilmiselvä trollausyritys että huhhuh.

ryömisitkö takaisin sen kiven alle josta tähän maailmaan tulit
#11 • • Edited yana Guest

taas "syy" matkata pummilla.. :rolleyes:

niin. tai aihe valittaa siitä miksi ei ole lippua kun tarkastaja yllättää. "ei se halunnut myydä lippua. käveli vain ohi"

mut onneks tää ei oo enää helsinkikeskeinen kuten HKL-topic. niin jopa Turku.jpg(kuva 1: jesse ja juksu sunnuntaina)
#12 • • Elwira Guest

wtf? osta kello jos ne on sun mielestä myöhässä.
harvassa asiassa vr on mun mielestä siedettävällä tasolla, mutta aikatauluissa pysyminen on kyllä sitä. varsinkin kun junat pystyisivät kulkemaan nopeammin kuin raiteet sallivat, pidemmätkin viivytykset on helppo kuroa umpeen.

ja tää jälkimmäinen nyt on taas niin ilmiselvä trollausyritys että huhhuh.

ryömisitkö takaisin sen kiven alle josta tähän maailmaan tulit

excuse me.. Aina noin tosikko?
Mun kellon mukaan ne on myöhässä.
Riippuukohan siittä kivestä mitä aina kanniskelen?