B-Virus ja koska tulee sitten C-virus?

20 posts, 1 page, 4,268 views

Avatar
#1 • • Elwira Guest
A-Virus käyty läpi ja B-virus iski nyt. Luin sattumoisin lehdestä B-viruksesta kanssa tänään ja haluasisin tietää että miten nämä virukset oikein kehityy tai miten ne tulee? B-virus ei ole yhtä paha kun A-virus onneksi. Mutta lihaksiin sattuu ja kurkku liekeissä, paha olo, ei tee mieli ruokaa. Olo on nuuta totaalisesti nyt. :confused:
Avatar
#2 • • Mikko Guest


. Mutta lihaksiin sattuu ja kurkku liekeissä, paha olo, ei tee mieli ruokaa.



sen siitä saa kun matkustaa pummilla :rolleyes:
Avatar
#3 • • Ezzy Guest
Mä oon just toipumassa angiinasta, ensin V-penillä hoidettu ja kun ei tehonnut, vaihdettiin Kefexiniin. Otin yhden ja sain allergisen reaktion, kurkunpää turposi ja todella kutiavaa ihottumaa kasissä ja kyljessä...joten jatkoin v-penien syömistä.

Nyt alkaa hiljalleen olemaan parempi olo, viikon sairastamisen jälkeen.
Todella tarttuvia, joten kannattaa olla poissa duunista ihan suosiolla. näin ainakin IMHO :) Kuukausi sitten sairastin saman...outoa.
Avatar
#4 • • Elwira Guest


Mä oon just toipumassa angiinasta, ensin V-penillä hoidettu ja kun ei tehonnut, vaihdettiin Kefexiniin. Otin yhden ja sain allergisen reaktion, kurkunpää turposi ja todella kutiavaa ihottumaa kasissä ja kyljessä...joten jatkoin v-penien syömistä.

Nyt alkaa hiljalleen olemaan parempi olo, viikon sairastamisen jälkeen.
Todella tarttuvia, joten kannattaa olla poissa duunista ihan suosiolla. näin ainakin IMHO :) Kuukausi sitten sairastin saman...outoa.



Lääkärit vaihtelee aika kivasti noita lääkkeitä... Mulla ei tehonnut aluksi pelkät voltarenit kun olkapäät tulehtu... Sitten anneltiin jo yhdistelmä lääkkeitä mistä taju meinas lähteä koko ajan. Nyt on paremmat ja lääkitys loppui 1vko sit. Olen nyt ollut sunnutaista asti vuoteessa jalat kattoon osotettuna ja oli niin ärsyttävä olo kun on jälleen kipeä. Lääkkeitä en tähän virukseen nyt saanut ja hyvä niin kun ei koko aika halua pillereitä syödä. A-virus oli pahempi mut tääkin on jo todella hajottava. Pikaisia paranemisia sulle. :)
Avatar
#5 • • MikkiHiiri Guest
Virus B (+kb) ja Virus C löytyy jo kaupoista. Käy ostaa itelles semmone
-> Helsingin Musiikki esim
Avatar
#6 • • Elwira Guest


Virus B (+kb) ja Virus C löytyy jo kaupoista. Käy ostaa itelles semmone
-> Helsingin Musiikki esim



Pysy aiheessa.
Avatar
#7 • • Ezzy Guest


Virus B (+kb) ja Virus C löytyy jo kaupoista. Käy ostaa itelles semmone
-> Helsingin Musiikki esim



:D :p
Avatar
#8 • • dab Guest


Virus B (+kb) ja Virus C löytyy jo kaupoista. Käy ostaa itelles semmone
-> Helsingin Musiikki esim



*reps* :D
Avatar
#9 • • Edited Mrrshan Guest
.
Avatar
#10 • • Felis Guest
Keksikää jotain sanottavaa asiasta, ennen kuin postaatte.
Avatar
#11 • • ---[-]--- Guest




Lääkärit vaihtelee aika kivasti noita lääkkeitä... Mulla ei tehonnut aluksi pelkät voltarenit kun olkapäät tulehtu... Sitten anneltiin jo yhdistelmä lääkkeitä mistä taju meinas lähteä koko ajan.



Anna mä määrään sulle lääkkeet. ;)
Avatar
#12 • • Bio Guest


A-Virus käyty läpi ja B-virus iski nyt. Luin sattumoisin lehdestä B-viruksesta kanssa tänään ja haluasisin tietää että miten nämä virukset oikein kehityy tai miten ne tulee? B-virus ei ole yhtä paha kun A-virus onneksi. Mutta lihaksiin sattuu ja kurkku liekeissä, paha olo, ei tee mieli ruokaa. Olo on nuuta totaalisesti nyt. :confused:



Luultavasti nämä on influenssa-viruksia, jotka kestää 3-7 päivää. Nää virukset leviää pisaratartuntana esim. joku aivastaa ja pöpöjä lentä joka paikkaan. Sitten kun virus pääsee elimistöön niin se hyökkää soluihin alkaa siellä monistamaan itseään käyttäen solun rakenneaineita niin kauan kunnes solu kuolee.
Yleiset oireet on vilunväristykset, lihaskivut, huonovointisuus ja päänsärky..

Mulla itsellä oli just B-virus.. toivottavast ei A:ta tule..
Avatar
#13 • • Ezzy Guest
Pari A:ta ja kerran jälkitautina keuhkoputkentulehdus ja nyt taitaa olla C päällä. Ei tervettä päivää joulun jälkeen.
Tän vois laittaa myös vitutus-topicciin :D

Oi onnea.


ps. Mistä tätä räkää oikeen tulee? :p
Avatar
#14 • • Bio Guest
1918 A-viruksen tapainen pöpö tappoi maailmalla yli 20 miljoonaa ihmistä, joten ei se mikään turha tauti ole..

Ihan kiinnostavii noi pöpöt, opiskelen labra-alaa jossa katsellaa niitä.
Avatar
#15 • • Figure Guest


1918 A-viruksen tapainen pöpö tappoi maailmalla yli 20 miljoonaa ihmistä, joten ei se mikään turha tauti ole..

Ihan kiinnostavii noi pöpöt, opiskelen labra-alaa jossa katsellaa niitä.



Nykyään tuohon tautiin on olemassa rokote, jonka saavat ainakin suomessa kaikki sitä haluavat. Ja riskiryhmään kuuluvat saavat sen ilmaiseksi (esim. minä). En usko että se maassa, jossa on suomen tasoinen terveyshuolto paljoakaan haittaa.
Avatar
#16 • • Ezzy Guest




Nykyään tuohon tautiin on olemassa rokote, jonka saavat ainakin suomessa kaikki sitä haluavat. Ja riskiryhmään kuuluvat saavat sen ilmaiseksi (esim. minä).



ja heti kun tästä paranen, haen sen rokotteen kyllä. ei tätä jaksa erkkikään :D
Avatar
#17 • • Taedium Guest


Mä oon just toipumassa angiinasta, ensin V-penillä hoidettu ja kun ei tehonnut, vaihdettiin Kefexiniin.

Eikö Kefexin aiheuta myös antabusta? Joku K:lla alkava penisliini aiheuttaa. Ei se vissii Kefexin ollu? No sä et varmaan siitä tiiä, mut jos vaikka OlliS tietäs? Tai joku? Ainakin yksi Suomessa myytävä antibiootti on antabuksellinen. Ja omissa päissäni se häiritsee, kun en muista mikä se on.

Nii. Kefexin. Mut ei lukenu antabuksesta.
Avatar
#18 • • Al Tapone Guest


A-Virus käyty läpi ja B-virus iski nyt. Luin sattumoisin lehdestä B-viruksesta kanssa tänään ja haluasisin tietää että miten nämä virukset oikein kehityy tai miten ne tulee? B-virus ei ole yhtä paha kun A-virus onneksi. Mutta lihaksiin sattuu ja kurkku liekeissä, paha olo, ei tee mieli ruokaa. Olo on nuuta totaalisesti nyt. :confused:



Influenssavirukset yleensä viihtyy siel missä on talvi, eli viel tovin täällä meil ja sit ne siirtyy sinne missä nyt on kesä ;) Silloin ku puhutaan influenssasta kyse on yleensä A-viruksesta, joka tosiaan on aavistuksen verran vittumaisempi ku B-virus. Ja nehän tutusti siirtyy pisaratartuntana ihmisestä toiseen. Toisaalta, ihmiset ite edesauttaa virusten kulkua tosi paljon siirtämällä ne just sinne minne virukset haluaakin eli limakalvoille. Käsissä on mielettömästi pöpöjä ja monella on tapa kaivaa nenäänsä. Siinä ei oo muuta ku et omatoimisesti vie pöpöt nenäänsä :003:

Virus toimii solun sisällä ja sen takia lääkkeitä kehitettäessä joudutaan ottamaan huomioon, että saataisiin tuhottua virus, mutta ei solua. Ja se onkin suht vaikeaa hommaa. Hankalaa on myös se, että viruksista kehityy koko ajan uusia muunnelmia, joista vahvin alkaa levitä nopeasti epidemiaksi.

Influenssaa vastaan on olemassa rokotteita, joita suositellaan otettavaksi silloin, jos yleiskunto on jostain syystä heikentynyt. Joka talvi voidaan kuitenkin varmuudella odottaa influenssaa.

Siinä ny jotain. Joskus tullu harkittua lääkistä ja sen takii tuli aikanaan luettuu kaikkee nippelinappelia.
Avatar
#20 • • Ezzy Guest


Tässä on pöpöjen eliittiä sitä kaipaaville.



Ankeita tollaset :(
Muistakaa mennä lääkäriin ajoissa, kaverilta lähti henki kehkokuumeen jälkimainingeista...