20 posts, 1 page, 4,477 views
. Mutta lihaksiin sattuu ja kurkku liekeissä, paha olo, ei tee mieli ruokaa.
Mä oon just toipumassa angiinasta, ensin V-penillä hoidettu ja kun ei tehonnut, vaihdettiin Kefexiniin. Otin yhden ja sain allergisen reaktion, kurkunpää turposi ja todella kutiavaa ihottumaa kasissä ja kyljessä...joten jatkoin v-penien syömistä.
Nyt alkaa hiljalleen olemaan parempi olo, viikon sairastamisen jälkeen.
Todella tarttuvia, joten kannattaa olla poissa duunista ihan suosiolla. näin ainakin IMHO :) Kuukausi sitten sairastin saman...outoa.
Virus B (+kb) ja Virus C löytyy jo kaupoista. Käy ostaa itelles semmone
-> Helsingin Musiikki esim
Lääkärit vaihtelee aika kivasti noita lääkkeitä... Mulla ei tehonnut aluksi pelkät voltarenit kun olkapäät tulehtu... Sitten anneltiin jo yhdistelmä lääkkeitä mistä taju meinas lähteä koko ajan.
A-Virus käyty läpi ja B-virus iski nyt. Luin sattumoisin lehdestä B-viruksesta kanssa tänään ja haluasisin tietää että miten nämä virukset oikein kehityy tai miten ne tulee? B-virus ei ole yhtä paha kun A-virus onneksi. Mutta lihaksiin sattuu ja kurkku liekeissä, paha olo, ei tee mieli ruokaa. Olo on nuuta totaalisesti nyt. :confused:
1918 A-viruksen tapainen pöpö tappoi maailmalla yli 20 miljoonaa ihmistä, joten ei se mikään turha tauti ole..
Ihan kiinnostavii noi pöpöt, opiskelen labra-alaa jossa katsellaa niitä.
Nykyään tuohon tautiin on olemassa rokote, jonka saavat ainakin suomessa kaikki sitä haluavat. Ja riskiryhmään kuuluvat saavat sen ilmaiseksi (esim. minä).
Eikö Kefexin aiheuta myös antabusta? Joku K:lla alkava penisliini aiheuttaa. Ei se vissii Kefexin ollu? No sä et varmaan siitä tiiä, mut jos vaikka OlliS tietäs? Tai joku? Ainakin yksi Suomessa myytävä antibiootti on antabuksellinen. Ja omissa päissäni se häiritsee, kun en muista mikä se on.
Mä oon just toipumassa angiinasta, ensin V-penillä hoidettu ja kun ei tehonnut, vaihdettiin Kefexiniin.
A-Virus käyty läpi ja B-virus iski nyt. Luin sattumoisin lehdestä B-viruksesta kanssa tänään ja haluasisin tietää että miten nämä virukset oikein kehityy tai miten ne tulee? B-virus ei ole yhtä paha kun A-virus onneksi. Mutta lihaksiin sattuu ja kurkku liekeissä, paha olo, ei tee mieli ruokaa. Olo on nuuta totaalisesti nyt. :confused:
Tässä on pöpöjen eliittiä sitä kaipaaville.