Mistä tämä soittoääni ??

7 posts, 1 page, 1,430 views

#1 • • Retro Huggu Guest
Hemstock and Jennings - Mirage of Hope (Lange remix)

Vois olla aika helmi soittoääni, löytyykö mistään, jos ei, niin voisiko joku kiltti väsätä moisen???
#2 • • Salla Guest
No sori Huggu, ei ollut vastausta sun ongelmaan...

MUTTA kun tällasen topicin keksit niin: mikseivät kaikki kellä on jotain tietoja MISTÄ saada niin sanottuja "bile"biisejä soittoääniksi postaa tänne, laita linkkejä saiteille tms. :D
voisin veikata että aika monella on aika monia hyviä biisejä soittoääninä mitä ei saa buumista ymsyms. :) itseäni ainakin kiinnostaisi :D
#4 • • Tapi T Guest
http://www.jippii.fi on ehdoton piipitysparatiisi.
Mulla on Robert Milesin Children - luonnollisesti polyfonisena, ja ai että kun kuullostaa hyvälle! :p
#5 • • JussiS Guest
Mä oon ainakin vääntäny ite kaikki soittoääneni ja logoni, tällä hetkellä soittoäänenä cafe del mar ja Cosmicmanin I love you :)
#6 • • Taedium Guest
Olisin itsekin onnellinen, jos joku voisi esmes Nokia muotoon niitä peistata tänne tahikka linkkiä laittaa.

Esimerkkinä voin aloittaa.

Joskuspa kitaran kanssa leikin ja laitoin moisen Nokialaiseeni:

8e1 16- 8f1 16- 8#f1 16- 8g1 16a1 8e1 8g1 16- 8a1 16- 16e1 8g1 16a1 8g1 8.c2 4- 8- 8a1 16c2 8#g1 8a1 16- 8c2 16- 16#g1 8a1 16c2 8d2 8.#d2 16- 8c2 16- 8e2 16- 8e2 16- 8e2 16- 8e2 16- 8e2 16#d2 8d2 8.#c2

Ei toi ny mitään bile/konemusiikkia ole, mutta ideaa yritän saada esiin. Jos jotakuta kiinnostaa tuo kokonaan, niin voin kitaratablatuurit laittaa privaattina, kunhan jaksan vääntää.

Rayn pokerikin on päässä, muttei kännyssä. Mut eipä sekään bilemusaa ole.

Siis jos joku voisi laitella myös näinkin. Tahi linkillä.
#7 • • Edited osenoko Guest

Olisin itsekin onnellinen, jos joku voisi esmes Nokia muotoon niitä peistata tänne tahikka linkkiä laittaa.

Itsetehdyissä on pari (no, kolme) huonoa puolta :

1. pituusrajoitus (nuottien määrän vähyys tekee mahdottomaksi esim. nopeat arpeggiot in a kuusnepa-stylee, puhumattakaan mistään veikeistä perkussiokilkatuksista)

2. looppaus ei onnistu

3. "editori" on todellinen editorin irvikuva

Maksaisin oitis euron Daft Punkin Aerodynamicin kitarasoolosta :D

Nyt kun sitä ei ole niin täytyy tyytyä perus ring-ringiin ja low:hun "soi vain kerran" -asetuksella.

edit: yhdys sana