Cannes

7 posts, 1 page, 1,573 views

Avatar
#1 • • Boot Guest
Oon ensi kuussa menossa joksikin aikaa Cannesiin. Oiskohan kellään tietoa paikan klubi-tarjonnasta?
Avatar
#2 • • happosepi Guest
Yks tuttu lomaili Cannesissa tuossa viime vuoden lopulla. Voin kysellä olisko sillä jotain matkakertomuksen tapaista tänne pastetettavaksi.. En usko että kaveri jaksaa varta vasten tänne plattariin tarinoida. En lupaa mitään, mutta voin kysäistä :)
Avatar
#3 • • Boot Guest


Yks tuttu lomaili Cannesissa tuossa viime vuoden lopulla. Voin kysellä olisko sillä jotain matkakertomuksen tapaista tänne pastetettavaksi.. En usko että kaveri jaksaa varta vasten tänne plattariin tarinoida. En lupaa mitään, mutta voin kysäistä :)




Ois oikeen bueno!
Avatar
#4 • • metsis Guest
[oon joskus turissut tänne jotain cannesin meiningeistä, mutta tuon threadin on näköjään joku syönyt.]

anyways, käy tsekkaamassa sellanen mesta ku cat corner, eräällä la croisetten sivukadulla lähellä keskustaa (22 rue jean macé). musiikkilinja lienee siinä housen tietämillä, mutta välillä teknompaakin soundia on kuultu mm. millsin ja hawtinin johdolla.

klubeja on toki runsaasti muitakin, mutta en mene sanomaan mitään niiden tarjonnasta, silloin kun minä niissä kävin niin lähinnä listahitit raikasivat. :o
Avatar
#5 • • Edited metsis Guest
[tupla]
Avatar
#6 • • Boot Guest


[oon joskus turissut tänne jotain cannesin meiningeistä, mutta tuon threadin on näköjään joku syönyt.]

anyways, käy tsekkaamassa sellanen mesta ku cat corner, eräällä la croisetten sivukadulla lähellä keskustaa (22 rue jean macé). musiikkilinja lienee siinä housen tietämillä, mutta välillä teknompaakin soundia on kuultu mm. millsin ja hawtinin johdolla.




Kiitos!

Kuulostaa sen verran hyvältä että täytyy käydä tsekkaamassa.:D
Avatar
#7 • • happosepi Guest
Joo, kaveri ei pahemmin klubien nimiä muistanut, mutta totesi vaan että mihinkään ei pääse sisälle, jos ei tunne ketään :P Mut lykkyä tykö :)