Brasilia

3 posts, 1 page, 1,324 views

Avatar
#1 • • Quu Guest
Lähtö olis kohtapuoleen, ja pari viikkoa olisi tarkoitus olla. Menemme Sao Paulosta länteen maan sisäosiin, joten Rion tai Paulon klubeista emme tarvitse tietoa.

Onko kellään kokemuksia maasta, hyviä vinkkejä?

Linkkejä olisi myös hauska selata. Jotain skeneen liittyvää?
Avatar
#2 • • Jaggeri Guest
Jees, viime vuonna jonkun hetken maassa viettäneenä tiedän... vähän.

Brasilian skene on piskuinen mutta kasvamaan päin. Maa on täynnä hyviä tuottajia, mutta vähän tapahtumia ja nekin keskittyneet Sao Paoloon ja Rioon, muualla maassa tapahtumia saa todella hakea. Ystaväni kirjoittaa juttuja http://www.rraurl.com - elektroniseen musiikkiin erikoistuneeseen lehteen, sieltä löytää mm. tapahtumat ja monia dj-mixejä.

Itse olen menossa ensi viikolla takaisin Brasseihin pariksi viikoksi, Curitibaan (SP:sta 400km etelään), joka on Brasilian länsimaalaisin ja ehkä viihtyisin kaupunki. Sieltä löytyy kolme klubia: Vibe, The Hall ja Cabral, keskittyneet pääosin teknoon, joitakin ulkomaalaisia dj:tä (=englantilaisia) välillä spinnaamassa. Tarkoitus on käydä nuo mestat läpi jos duuniltani vain kerkiän.

Jos olet menossa länteen, niin suosittelen ainakin tsekkaamaan Foz do Iguaçun vesiputouksia Paraguayn/Argentiinan rajalla, reilu 5h bussimatka Curitibasta.

Yleisesti voin antaa brasilialaisesta menosta parit vinkit:
Vinkki no1: Opettele portugalia! englannilla ei juuri pärjää.
Vinkki no2: Ole kärsivällinen, asiat eivät hoidu hetkessä.
Vinkki no3: Seuraavat asiat tulevat varmasti tutuiksi: Cerveza, Samba, Fotebol, Churrascaria, Caipirinha, Amanha

Kerropa sitten kokemuksistasi kun palaat reissulta... :)
Avatar
#3 • • Edited Quu Guest



Itse olen menossa ensi viikolla takaisin Brasseihin pariksi viikoksi, Curitibaan (SP:sta 400km etelään), joka on Brasilian länsimaalaisin ja ehkä viihtyisin kaupunki. Kerropa sitten kokemuksistasi kun palaat reissulta... :)



Miten jos vaikka kertoisin matkan aikana? ;)

Lähen ensiviikolla Londrinaan (verrattain hyvin lähellä, n 300km Curitibasta). Tarkoitus on kuitenkin heilua ympäriinsä kahden viikon aikana.

Iguacu vesiputoukset olisi tarkoitus käydä vilkasemassa.

Pidetään yhteyttä vaikka tällä boardilla.