kummallisia päiviä & tilanteita...

11 posts, 1 page, 1,642 views

Avatar
#1 • • Kopernikus Guest
Onko kohdallesi sattunut kummallisia päiviä, sellaisia tilanteita, missä ei ihmiset oikeen ole ajatelleet? Mulla yks tapahtu tänään.
Kun olin menossa kebsulle niin kaks äijää seiso ihan keskellä tietä ja jutteli. Ne meni pois sitten vasta kun pari minsaa olin seisonu autolla siinä edessä. Eihän tämä nyt järisyttävä uutinen ole mutta ei mun mielestä autotie ole sanojen vaihtopaikka. Välillä tuntuu että osa porukasta on aivan kuutamolla...
Avatar
#2 • • Ben Matlock Guest
Mulle käy myös usein tuollaisia.Varsinkin humalassa kaikki tuntuu niin oudolta.Luulen kuitekin että vika ei tällöin ole objektissa vaan subjektissa:).DeJaVu tilanteet ovat myöskin tuttuja.
Varsinaisesti tarkoittamiasi outoja tilanteita ei kuitenkaan ole kauheasti....tunne on vain useasti sellainen.
Avatar
#3 • • Fusione Guest


Mulla yks tapahtu tänään.
Kun olin menossa kebsulle niin kaks äijää seiso ihan keskellä tietä ja jutteli. Ne meni pois sitten vasta kun pari minsaa olin seisonu autolla siinä edessä. Eihän tämä nyt järisyttävä uutinen ole mutta ei mun mielestä autotie ole sanojen vaihtopaikka. Välillä tuntuu että osa porukasta on aivan kuutamolla...



Joku varmaan ruuvasi samaan aikaan sun kromivanteita irti... ;)
Avatar
#4 • • Kopernikus Guest
Ei mulla oo kromivanteita.
Avatar
#5 • • Taedium Guest


Ei mulla oo kromivanteita.

No sithän FM oli oikeessa? ;)
Avatar
#6 • • Kopernikus Guest
Niin...
Avatar
#7 • • D157R1C7-4770RN3Y Guest
mitä tarkoittaa "mennä kebsulle" ??
Avatar
#8 • • Ryvon DJ Guest
Mennä nauttimaan nimeltämainitsematonta kusenväristä alkoholijuomaa.
Avatar
#9 • • Laite Guest


Mennä nauttimaan nimeltämainitsematonta kusenväristä alkoholijuomaa.



tai spermalla kuorrutettuja lampaan (tms.) lihasiivuja.
Avatar
#10 • • Edited Ryvon DJ Guest
Onko tuo lihakastike aina pois kebab-ravintoloiden työntekijoiden omista pusseista? ;)
Avatar
#11 • • Edited Koopa Guest

Originally posted by Ryvon DJ:
Onko tuo lihakastike aina pois kebab-ravintoloiden työntekijoiden omista pusseista?



näin urbaani legenda kertoo...