O: Kasari skedekamaa...

27 posts, 2 pages, 3,848 views

Avatar
#1 • • Boneless one Guest
Jälleen...
Etsin 80-luvun skede eli rullalauta -tavaraa kuntoon katsomatta.Laudat,renkaat,trukit,muoviosat,t-paidat,kengät,tarrat,lehdet,esitteet,mainokset.ym.
Myös ns. halpis/bensis/marketti laudat kelpaavat... Variflex,Turbo-II ym.

Muistin virkistämiseksi muutamia tuotemerkkejä:

Vision,Zorlac,Powell & Peralta,Madrid,Alva,SMA,BBC,H-Street,Skull-skates,Statum,Sims,Town & Country,Santa Cruz,Kryptonics,Walker,RIP,Variflex,Tracker,Toxic,Lucero,Schmitt stix,G & S,Team Losi...


Eli siis kaiken kuntoiset/näköiset kelpaa.Tarjoa!


[email protected]

...jos joku ihmettelee,niin kyllä,joku tosiaan kerää tätäkin rojua.
Avatar
#2 • • Boneless one Guest
75 katsojaa eikä keltään löydy...??
Avatar
#3 • • akir0 Guest
Mulla olis kyllä yks Powell Peraltan dekki, ja huoltsikka-trukit + ihan ok renkaat.

Voin käydä porukoiden luona tonkimassa varastoa, toivoen, että se siellä edelleen on.
Avatar
#4 • • baty Guest
multakin pitäisi löytyä joku -80 luvun lauta porukoiden varastoista.

anna edes jotain infoa paljon olisit valmis maksamaan, niin tietää viittiikö sitä edes vaivautua matkustamaan porukoille ja alkaa tonkimaan varastoja. :rolleyes:
Avatar
#5 • • Edited Boneless one Guest
Maksan kunnon tai "harvinaisuuden" mukaan.Nyrkkisääntöä ei oikeastaan ole, kun jotkut kamat on toisen mielestä arvokkaampia kuin toiselle.Mahdoton luetella mitään tarkkoja euromääriä,näin lonkalta,pitäisi nähdä kamat ensin.Varsinkin jos skede sitten osoittautuu olevan ihan säleinä mutta "-mehän sovittiin sillon X euroa..." ymmärtänet.

Esimerkki: Jos lauta on esim Santa Cruz vm.1987 tms.,mutta totaalisen paskaksi vedetty,niin pelkkä valmistajamerkki ei pelasta sen arvoa.Säilyneet grafiikat,osat (trukit,renkaat ym.) määräävät rahallisen arvon.

Tämä on siis vain MINUN henk.koht. luokitus.

Ilmottele mitä varastosta löytyy niin säädetään diili.
Avatar
#7 • • anton Guest
Mulla olis noit kasari skedevideoita n. 10 kpl (incl. Trashin'), mut enhän mä nyt niit voi myydä? :)
Avatar
#8 • • Transistor Guest
tuon Trashin'in voisit kyllä kopsata :) Se on kyllä ihan must....
Avatar
#9 • • jk73 Guest
hah, kuka sattu muuten näkemään viime perjantain
Jackassissa todella huvittavan sekä autenttisen
Thrashin'-parodian, jäbien skede-turnajaiset...

Ihan kingi leffa ja esim. RHCP:n livenä vetämä
Blackeyed Blonde siinä jossain bile-kohtauksessa
oli aikanaan aika kova juttu yms. yms.
Avatar
#10 • • Edited Quu Guest


Ihan kingi leffa ja esim. RHCP:n livenä vetämä
Blackeyed Blonde siinä jossain bile-kohtauksessa
oli aikanaan aika kova juttu yms. yms.



Aivan loisto! Kunnon trashaus-häröilyä. Biisikin on kivikova.

Mulla on kanssa tuo videolla. En todellakaan luovu.

Sit mulla on yksi lontoosta importattu autenttinen 80 luvun pätkä, missä näin ensimmäistä kertaa kenenkään vetävän varialflipin.

Dekkejä voisin alkaa etsimään varastoista.
Avatar
#11 • • Boneless one Guest
Joo,toi steveshook.com on tuttu,mutta se on näitä yksityis kokoelmia.Keräilijät (niinkuin minä) luopuu aika niihkeesti mistään,ellei ole tarjota jotain treidinä.Kokeilen nolla.nettiä...

Thrashin: Aivan helmi leffa edelleen.Katsoin sen taas n.viikko sitten! Parhaat kohtaukset mun mielestä streetti sessio päivällä ja "takaa-ajo" streetti yöllä,Circle Jerks: "Wild in the streets" !!.Ja tietysti se loppukohtauksen downhilli ja se törkee hyndä siellä maaliviivalla,josta "Corey" ei taatusti selvinnyt pystyssä siinä takakenossa ;) ja sillä takatukalla..
Hosoi slaidailee "Daggerssien" talon katolla 4-pyörä slaidia ja toinen vetää street-plänttiä auton konepellillä... siinä kohdassa on tyylit TODELLA kohdallaan!

Mutta nyt pitää ehtiä mennä kasvattaa blondattua heittolettii pidemmäks...
Avatar
#12 • • Ryvon DJ Guest
Siinä on todella tyyli jonka toivois tulevan takas nopeesti: blondattu heittoletti a la Tony Hawk vm.86. Samoin muijat sais taas alkaa käyttää vaaleenpunasta kiiltohuulipunaa ja vielä kireempia farkkuja ;)
Avatar
#13 • • Boneless one Guest
Joo!ja pastelli-pinkkejä korkkareita,leopardinnahka toppeja sekä...:006:
Avatar
#14 • • Ryvon DJ Guest
Uuuuuhhh!!! HOT, and I mean HOT stufff! :002:
Avatar
#15 • • Boneless one Guest
Aaaahh,niin kuumaa,et mun Kryptonicsit sulaa... :016:
Avatar
#16 • • Transistor Guest
Trashin' on tosiaan aika camp, mutta parhaat retro skedeilyt on Powell Peraltan Public Domain ja Santa Cruz:n wheels of fire ;)
Avatar
#17 • • Boneless one Guest
Zekkaa kans nää:

Powell & Peralta "Video show" (P&P video 1, 1984).
Powell & Peralta "Future primitive" (P&P video 2, 1985)...

Omat kestosuositkit.:eek: ,jotka päihittää mennentullen minkä tahansa "handrail-krooked-grind-heel-flip-varial-new-skool-popsicle-deck" -pätkät...:D
Avatar
#18 • • Edited Ryvon DJ Guest
Näin jälkeenpäin kun ajattelee, niin sitä tuli katsottua aikoinaan ihan järjettömän monta kertaa kaikkia niitä skede-pätkiä, Poweleita, Cruzeja, H-streettejä yms.
Joskus pahimmillaan joka päivä kun tuli koulusta, niin eiku H-Streetin "bootleg" (This is not the new H-street video) nauhuriin, ja eikun murolautasen kanssa tuijottamaan niitä järjettömyyksiä. Pari niistä leffoista on tullu katottua taatusti muutama sata kertaa.

Muistan kun jenkkilässä hehkutettiin Powellin kutosta, "Ban this"iä, kun HIEMAN venasin & kuumotin että se leffa tulisi Suomeenkin myyntiin. Kyllä se sitten olikin täääsi naaatinto se leffa. Ehkä suurin syy kuumotukseen oli se Powellin melko kokeellinen vitosleffa, josta onnistuin näkemään pätkiä jostain Eurosportilta. Sitä leffaa ei ilmeisesti silloin Suomeen tuotu. Siinähän oli niitä käsittämättömiä edittejä, jossa joka toinen frame on toista kohtausta ja joka toinen taas toista. Kun sitä kohtausta sitten katsoo normaalilla nopeudella, niin näkee kahta eri skeittausta samanaikaisesti. Nerokasta!
Avatar
#19 • • Boneless one Guest
JANNE M. ! Laitoin postia...
Avatar
#20 • • Boneless one Guest
JANNE M. Laitoin lisää postia... mis oot?