Mihin bilekansa yleensä jatkoille?

65 posts, 4 pages, 9,570 views

Avatar
#21 • • milla Guest




No senhän takia jätetään väliin ne illan bileet :)



no niinpä:004:

usein lähen kyllä "aamuclubeille" ja sieltä sitten jonnekkin hima hässäköille.. ja niiltä sitten lähdenkin lähes poikkeuksetta aina porukan viimesenä kotiin:rolleyes:

joskus(harvoin) tulee lähdettyä suoraan bileistä kotiinkin.
Avatar
#22 • • naterox Guest
bileitten jälkeen aina suoraan kotiin. eihän aamulla ole mitään järkee enää bileisiin lähteä. illalla biletetään aamulla nukutaan :)
Avatar
#23 • • Edited Faini Guest
ei mitään.
Avatar
#24 • • Remotion Guest


bileitten jälkeen aina suoraan kotiin. eihän aamulla ole mitään järkee enää bileisiin lähteä. illalla biletetään aamulla nukutaan :)

Avatar
#25 • • DjClubDaHouse Guest
Taas säteilee täällä kupolissa ja six toi iconi beesiin.

Yleensä kyllä jatkoilla tulee vähän tampattua ja sitten vaan chillattua loppuaika. Itse olen jo huomannut tämän saman asian, että ensimmäiset 1-3h jatkoilla tulee tampattua ja sitten vaan höpistyä ihmisille ja ehkä välillä vähän lisää tamppaamista.
Avatar
#26 • • Homegrove Guest
Useimmiten kotiin tai jos jatkoille niin käyn heittämässä välikuoleman ja tähtään siihen maagiseen hetkeen kun taas saa olutta. Mutta silloin menee yleensä seuraavakin päivä enemmän tai vähemmän ryyppäämiseksi... :o
Avatar
#27 • • ---[-]--- Guest
Oma tämänhetkinen suuntaus on, että en ole kovin halukas jatkoille lähtemään. Rytmit menee sekaisin ja yleensä pääkin.;) Tosin hyvällä porukalla vietettävät yksityispileet on toinen toistaan mukavempia. Niihinkin kyl lyöttäytyy aina jengii sen verran, että mitään järkevää sosiaalista sanomaa ei pysty ilmaisemaan.
Avatar
#28 • • sakin Guest
Normaalisti heti bileiden jälkeen, ensimmäinen mahdollinen kyyti kotiin ja sänkyyn. Jotenkin vierastan seuraavan päivän julkista bussi kyytiä kotiin. En osaa sanoa mikä siinä on, se ei vaan ole mun juttu.

Joskus enimmäkseen kesäisin, priva jatkot hyvässä seurassa on semmoisa jossa hermo lepää.. Aamu bileisiin mut saa ehkä kerran vuodessa, jossa pääsen toteamaan ettei se vieläkään ole mua varten.


S.
Avatar
#29 • • lelle Guest
lähes poikkeuksetta kotiin.
mutta turussa ei ollakaan niin suuren maailman tyyliin kuin helsingissä.
Avatar
#30 • • DjClubDaHouse Guest


lähes poikkeuksetta kotiin.
mutta turussa ei ollakaan niin suuren maailman tyyliin kuin helsingissä.



Kerros mulle vähän Turun Clubi-scenestä, kun sielläpäin ei ole kauheasti tullut pyörittyä, mutta aikomus olis vähän tseggailla menoa lähempänä kesää :)
Avatar
#31 • • lelle Guest




Kerros mulle vähän Turun Clubi-scenestä, kun sielläpäin ei ole kauheasti tullut pyörittyä, mutta aikomus olis vähän tseggailla menoa lähempänä kesää :)



sanotaan nyt aluksi vaikka näin että laatu korvaa määrän. :)

ja turkuskene rupeaa toipumaan lamasta pikku hiljaa.
Avatar
#32 • • Edited Pocambo Guest


Kerros mulle vähän Turun Clubi-scenestä, kun sielläpäin ei ole kauheasti tullut pyörittyä, mutta aikomus olis vähän tseggailla menoa lähempänä kesää :)



scene on paronissa!
etkot, bileet ja jatkot
hoituu samas mestas

edit: juksun postaus
Avatar
#33 • • Edited lexicon Guest
riippuu tietenkin bileista ja fiiliksesta.

ideaalisinta on mun mielesta menna bileista jonnekin mukavaan kamppaan, istuskella siella muutama tunti, ja sitten menna klubi-jatkoille. ennen tuli mentya useinkin suoraan viidelta klubeihin, mutta nykyaan tuntuu jotenkin hajottavalta jatkaa suoraan vaan.

sitten kun loppuu potku ja jumputus tulee jo korvista niin voi siirtya jonnekin mukavaan baariin! ja sitten iltapaivalla nukkumaan. ja maanantaina pakkolomapaiva:016:

niinkuin tossa mainittiin diepista...mita sille on kaynyt? tietaako kukaan mitaan? on ikava!!

edit: diep
Avatar
#34 • • dj aslak Guest
Diep R.I.P
Avatar
#35 • • lexicon Guest

Originally posted by dj aslak
Diep R.I.P



:005:
Avatar
#36 • • Ozie Guest
Yleensä himaan nukkumaan. Joskus taas pelkästää jatkoille nukkuen eka illalla. Intti pistää väsyttämään nopeesti :(
Avatar
#37 • • Edited olivia Guest
Munkin mielestä tämä kaava toimii: bileistä johonkin lähistölle muutamaksi tunniksi, sitten aamubileisiin ja sitten joko takaisin johonkin lähistölle tai kauistolle tai vaikka maalikauppaan kyselemään myyjältä minkälainen kemiallinen koostumus pitäisi olla lateksimaalissa, jolla maalataan polkupyöräteline.
(Voi niitä sunnuntaipäivien ah, niin ihania heureka-hetkiä.)
Aamubileisiin on vaan pakko mennä, ja niissä on usein jopa parempi meno kuin illan bileissä. Tällä hetkellä suosin Prophetia. Waven jatkot eivät musiikillisesti oikein ole lämmittäneet minua. Ja sitten on tietenkin ne yhdet Pakolliset Must Aamut.....:002:

Turkulaiset ovat hyvät ja perustavat oman aamubiletopicinsa koskien Turun aamubileitä!!! :p

Myönnän kyllä että vaihtoehtoja yllä olevassa pollissa voisi olla hieman enemmän.
Avatar
#38 • • Kikprohotec Guest
Yleensä himatiloihin jatkamaan, ellei tietysti illut satu olemaan sopivasti pääbileiden jälkeen..
Avatar
#39 • • qini Guest


rämöille
^_________^



kiitos rämöille useista kivoista jatkoista!
Avatar
#40 • • laura Guest




kiitos rämöille useista kivoista jatkoista!



täällä on just tälläkin hetkellä moiset käynnissä :D