Mihin bilekansa yleensä jatkoille?

65 posts, 4 pages, 9,572 views

Avatar
#41 • • Edited alke Guest
mistäköhän lähtien domma on ollut "klubi" ???

*naurr*
Avatar
#42 • • Bio Guest
Yleensä meen kotiin , mut jos jatkot on tiedos, on ne yleensä yksityiset..
Avatar
#43 • • Hanna Guest
Aamubilejatkot ei enää oikeen innosta.. Väsymys pukkaa päälle ja viunaa saa vasta ysiltä..
Mun mielestä on kivempaa mennä johonki kaverin luokse jatkoille ja tehdä siellä sitten jotain tosi "kehittävää".. :)

Nykyään jatkot on kyl jäänyt, koska oma sänky on vienyt veiton.. tie sitten onko syynä jo nuorena tullut vanhuus.. vai mikä.. :011:
Avatar
#44 • • Lank Guest


Aamubilejatkot ei enää oikeen innosta.. Väsymys pukkaa päälle ja viunaa saa vasta ysiltä..
Mun mielestä on kivempaa mennä johonki kaverin luokse jatkoille ja tehdä siellä sitten jotain tosi "kehittävää".. :)

Nykyään jatkot on kyl jäänyt, koska oma sänky on vienyt veiton.. tie sitten onko syynä jo nuorena tullut vanhuus.. vai mikä.. :011:



Jos kotijatkotkin jää väliin niin se on osittain asennekysymys ;)
Jos haluu ja on hauskaa, niin kyllä jaksaa :p
Avatar
#45 • • Lara C Guest
Tää on vähän riistäytynyt käsistä viime aikoina, mutta kunhan jatkot saadaan järkättyä niin ei mestalla oikein väliä. Jos vaan bissee löytyy ja pimeitä ihmisiä... :cool:

Ja kuka niihin jatkojenjatkojenjatkoihin vielä lopettaa? Tästä ainakin kahdet vielä eteenpäin niin aletaan puhua asiaa!:D
Avatar
#46 • • dab Guest


Ja kuka niihin jatkojenjatkojenjatkoihin vielä lopettaa? Tästä ainakin kahdet vielä eteenpäin niin aletaan puhua asiaa!:D



No niin, siinä puhuu kunnon turkulainen ;)

Mutta aiheeseen... Yhtä usein tulee lähdettyä "virallisille" jatkoille kuin yksityisille. Ja jatkojen jälkeen voi aina mennä paroniin. ;)
Avatar
#47 • • DyyD Guest




No niin, siinä puhuu kunnon turkulainen ;)

Mutta aiheeseen... Yhtä usein tulee lähdettyä "virallisille" jatkoille kuin yksityisille. Ja jatkojen jälkeen voi aina mennä paroniin. ;)



Heh miten niin Turkulainen? :D

Kyllä oikeestaan enemmän houkuttelee nuo yksityiset jatkot kuin viralliset aamut. Ja Paronista ei luovuta! Ei taida enää olla lähiaikoina ollut moniakaan pirskeitä jonka jatkoilta ei olis Paroniin menty. Emmä ainakaan itse enää osaa lopettaa suoraan pileistä tai jatkoilta, kyllä se Paronin kautta on mentävä toteamaan kuinka loppu on.

Aina viikolla sit kerkee nukkuu, tai Paronis. :D :o
Avatar
#48 • • Lara C Guest


Aina viikolla sit kerkee nukkuu, tai Paronis. :D :o



Tai töissä. ;)
Avatar
#49 • • serotonot Guest


Turkulaiset ovat hyvät ja perustavat oman aamubiletopicinsa koskien Turun aamubileitä!!! :p



Ja te luultavasti savolaiset sukujuuret omaavat "hesan stadilaiset" voisitte tajuta että vaikka olette päässeet sieltä maalta pois niin se ei tarkoita sitä että kaikki haluaisivat helsinkiin. Jos topic on "Minne bilekansa yleensä jatkoille" se ei mielestäni mitenkään kosketa ainoastaan helsinkiläisiä. Vai onko sulle kenties helsinkiläiset ainoaa "oikeaa" bilekansaa???

Mut narkatkaa vaan sitä stadilaisuutta ku pepsii. Yhtä älykkäältä ja mukavalta se vaikuttaa ulkopuolisien mielestä :)
Avatar
#50 • • Laite Guest




Ja te luultavasti savolaiset sukujuuret omaavat "hesan stadilaiset" voisitte tajuta että vaikka olette päässeet sieltä maalta pois niin se ei tarkoita sitä että kaikki haluaisivat helsinkiin. Jos topic on "Minne bilekansa yleensä jatkoille" se ei mielestäni mitenkään kosketa ainoastaan helsinkiläisiä. Vai onko sulle kenties helsinkiläiset ainoaa "oikeaa" bilekansaa???



kyllä mun mielestä kaikki muut paitsi helsinkiläiset vois painua vittuun täältä plattarilta!!!11!1!

sarkasmi off

;)
Avatar
#51 • • dab Guest


Turkulaiset ovat hyvät ja perustavat oman aamubiletopicinsa koskien Turun aamubileitä!!! :p



Eli turkulaiset eivät ole bilekansaa? ;)
Avatar
#52 • • lelle Guest




Eli turkulaiset eivät ole bilekansaa? ;)



ei tietenkään! *hmph*
Avatar
#53 • • unik Guest
Turkulaiset on ihan oma rotu, hyvä sellainen.
Ootko hesasta, ootko vähän leso?
Tai kuten eräs trendikäs leso hesalainen klubbailua harrastava nainen sanoi minulle aikoinaan sOda:ssa: "Moi, mä oon hesasta, mist sie oot?"
Avatar
#54 • • Laite Guest


Tai kuten eräs trendikäs leso hesalainen klubbailua harrastava nainen sanoi minulle aikoinaan sOda:ssa: "Moi, mä oon hesasta, mist sie oot?"



paras iskurepliikki ikinä! olisin heti pippeli kovana!!!
Avatar
#55 • • Lara C Guest


"Moi, mä oon hesasta, mist sie oot?"


:001: :001: :001: :001: :001:
Avatar
#56 • • DyyD Guest



:001: :001: :001: :001: :001:



Jokos tää hymy hyytyis jos sanon et seuraavat jatkot pidetään tosi lähellä... sun sängyssäs!

:D
Avatar
#57 • • Lara C Guest


Jokos tää hymy hyytyis jos sanon et seuraavat jatkot pidetään tosi lähellä... sun sängyssäs!:D


You wish!:D
Avatar
#58 • • vaavu Guest
Kyllä keskimäärin kaikkein paras jatkopaikka on oma sänky. Mutta siitä omasta sängystä voi ottaa aika paljon irti. Homman voi hoitaa vaikka näin: ensin vaatteet pois ja suihkuun, sitten katetaan tarjottimille kaikkea pientä hyvää syötävää ja kannetaan tarjottimet valmiiksi sänkyyn, taustalle laitetaan rauhallista musiikkia soimaan ja valoksi vain muutama punasävyinen spotti. Tämän jälkeen vuorossa onkin sängyllä makoilua roomalaiseen tyyliin, ruoan nauttimista ja henkevää keskustelua illan tapahtumista. Mahdollisesti mukaan voi liittää intiimimpää fyysistä kanssakäymistä.

Erityisemmin keskimäärin ei kyllä harmita lähteä bileiden loputtua kotiin, kun tietää että kotonakin on kivaa. Ei tarvitse mennä ryytymään jatkojen jatkojen jatkoille kun sen voi tehdä kotonakin, ja paljon mukavammin. Tai sitten sitä on vaan tullut kertakaikkisen vanhaksi. :rolleyes:
Avatar
#59 • • taro Guest




Jokos tää hymy hyytyis jos sanon et seuraavat jatkot pidetään tosi lähellä... sun sängyssäs!

:D


yritys hyvä kymmenen :001::001::001:
Avatar
#60 • • tumpsi Guest


Kyllä keskimäärin kaikkein paras jatkopaikka on oma sänky.


Joskus nuorempana/alaikäisenä sitä jakso viä mennä jatkoille, jatkojenjatkoille, ja joskus jopa jatkojenjatkojenjatkoille..
Mut nykyään en pahemmin jaksa innostua, oma sänky vaan on niin hyvä juttu :)