646 posts, 33 pages, 273,474 views
tuntematon:
hui, sun puheesi pelottavat minua . Käyn täällä niin harvoin etten jaksa rekisteröityä (=mullon siis muutakin elämää ). Plattarista minut tosin löytää ihan nimellisenä ArcTan. Riittääkö
Ei. Miksikö ei? Sen takia että Plattarilla ei käyttäjälistauksen mukaan ole moista käyttäjää ollenkaan ja vaikka olisikin niin se tuskin sanoisi mulle yhtään mitään. Jos sun on pakko aukoa päätäsi webyhteisöissä ihmisille, joista et selkeästi tiedä oikeasti mitään (tässä tapauksessa viittaan tapaasi aukoa Yanalle, joka oman kokemukseni mukaan on mitä sydämellisin ja mukavin mies), niin laita edes oma nimesi alle.
Terveisin,
Jouni Väänänen
[muokattu 13.11.2002 14:57]
tuntematon:
hui, sun puheesi pelottavat minua . Käyn täällä niin harvoin etten jaksa rekisteröityä (=mullon siis muutakin elämää ). Plattarista minut tosin löytää ihan nimellisenä ArcTan. Riittääkö
Ei. Miksikö ei? Sen takia että Plattarilla ei käyttäjälistauksen mukaan ole moista käyttäjää ollenkaan ja vaikka olisikin niin se tuskin sanoisi mulle yhtään mitään. Jos sun on pakko aukoa päätäsi webyhteisöissä ihmisille, joista et selkeästi tiedä oikeasti mitään (tässä tapauksessa viittaan tapaasi aukoa Yanalle, joka oman kokemukseni mukaan on mitä sydämellisin ja mukavin mies), niin laita edes oma nimesi alle.
Terveisin,
Jouni Väänänen
[muokattu 13.11.2002 14:57]
Mun mielestä söpöin deejii on MissBehavin'
Hei haloo ! ! ! Jäitä hattuun ja hetki "oikeassa elämässä" poissa näistä mainitsemistasiweb-yhteisöistä tekisi varmaan sullekin hyvää !
ps. mielipiteensä ne on madollakin
pps. Nimeltä mainitsemattomasta henkilöstä minulla on kaksi (2) kokemusta, joista kumpikaan ei ole kovin mieltä lämmittävä. Mutta kuten kaikki hyvin tietää, ei kaikista tartte tykätä (koskaa myös muhun )
Syksyisin Terveisin:
T. Koponen
Helsinki
tuntematon:
PS. Mielenkiintoinen etunimi sulla.
End of discussion, jos mahdollista.
yana4000:JussiS:
Itseasiassa ei tee, vaan laulaa. Tuottajina sillä on muistaakseni Hi-Gaten pojat.
hi-gate = judge jules + paul masterson siis...
taitaa jj diggailla tyttönsä äänestä
t: näsäviisasteleva besserwisser
[muokattu 13.11.2002 15:11]
Angelicilla on todella kaunis ääni!!
DJ Seb on kyllä kaappiinlaitettavin keppi mitä on
megaman:yana4000:JussiS:
Itseasiassa ei tee, vaan laulaa. Tuottajina sillä on muistaakseni Hi-Gaten pojat.
hi-gate = judge jules + paul masterson siis...
taitaa jj diggailla tyttönsä äänestä
t: näsäviisasteleva besserwisser
[muokattu 13.11.2002 15:11]
Angelicilla on todella kaunis ääni!!
onko se se it's my turn angelic? jos niin,