646 posts, 33 pages, 273,897 views
v**un idiootti kaikki tietävä yana, etkö tiedä että angelic on julesin vaimoke, vaikkei se oikeestaan dj ookkaan, vaan enempi esiintyvä artisti*pahis*
v**un idiootti kaikki tietävä yana, etkö tiedä että angelic on julesin vaimoke, vaikkei se oikeestaan dj ookkaan, vaan enempi esiintyvä artisti*pahis*
tuntematon:
mua ei judgejules ja sen vaimo vois vähempää liikuttaa *nauraa*
sa varmaan tiedät kanssa kuka on scooterin tyyppien sooloprojektien nimet ja dj bobon poikaystävännimen kans ;)
[muokattu 13.11.2002 10:16]
Mulle riittää, että Julesin muija on "alalla", eli tekee hyvää musiikkia ja siitähän tässä on kyse. Sama se mulle on, et kuka niitä lättyjä pyörittää, kunhan vaan tykkään kuulemastani....
turha täällä on riidellä tai näsäviisastella
Mä oon niin samaa mieltä Todellakin toi näsäviisastelu saisi loppua erityisesti "nimeltä mainitsemattomalta" herralta
Mä oon niin samaa mieltä Todellakin toi näsäviisastelu saisi loppua erityisesti "nimeltä mainitsemattomalta" herralta
Ja jos puhutaan söpöimmästä DJ:stä niin voinko mainita
myös mummon kissan, se kun on tosi söpö, ja kuullut
kun soitan levyjä, niin että sikäli se on alalla ja siitähän
tässä on kyse eikö vaan
TIDY GIRLS
(LISA LASHES JA kuka se yks nyt olikaan...?)
tuntematon:
...ja eräs nimetön henkilö voisi kanssa pitää pienempää suuta kunnes uskaltaa kirjoittaa postauksensa omalla nimellään. Anonymiteetin verhoon eivät verhoudu kuin uskottavuudeltaan olemattomat pellet.
Tres:
Angelic TEKEE techno biisejä, joten ...
*nauraa*
**nauraa*
Pilkun viilausta, mutta eikös Angelic tee trancee
?!?!
hui, sun puheesi pelottavat minua . Käyn täällä niin harvoin etten jaksa rekisteröityä (=mullon siis muutakin elämää ). Plattarista minut tosin löytää ihan nimellisenä ArcTan. Riittääkö
Itseasiassa ei tee, vaan laulaa. Tuottajina sillä on muistaakseni Hi-Gaten pojat.