Väitän siis, että näiden naamioituneiden "mielenosoittajien" tavoitteet ovat aivan jossain muualla kuin itse mielen osoittamisessa. Onko sun mielestäsi siis todella oikein, että he saisivat vapaasti naamioitua, jotteivät joutuisi hulinoistaan edesvastuuseen?
Väitä vaan, ihan vapaasti.:) Oikein on, että KAIKKI jotka haluavat naamioitua, saavat tehdä niin.
Edelleen; poliisi on viranomainen, joka on virkansa puolesta vastaa mm. yleisestä järjestyksestä.
Kyllä, mutta se ei ole ainoastaan sitä. Se on myös voittojen suojelemiseksi ylläpidettävä aseellinen väkivaltakoneisto. Se on myös deejii. Poliisi on paljon asioita, riippuu kuka sanoo ja analysoi. Poliisi on yhtä absoluuttinen kuin ylläpitämänsä laki.
Jos poliisi virkansa puolesta joutuu asioita tekemään, ei se saa haitata hänen henkilökohtaista elämäänsä millään tavalla.
Poliisin ei tulisi joutua tekemään mitään, mikä haittaisi hänen henkkoht elämäänsä. Btw, olen sitä mieltä että poliisiKIN saa naamioitua.
Tiedät varmasti tapauksia, että poliisia vastaan ollaan hyökätty hänen poliisina tekemiensä asioiden johdosta?
Totta kai. Esmes aikoinaan Kapteeninkadun tapahtumista veistelin:"Tapa poliisi päivässä, kaksi parhaassa." Vitsi toimi jotenkuten aina siihen asti, kunnes pamautin sen ihmiselle, joka tunsi toisen niistä kytistä. :001: Hupsistakeikkaa... Eli en ole tunteeton paskakaan, aina. Itsekin hyökkään poliisia, ketä vain, vastaan, jos selkeästi syyllistyisivät sortoon ja vääryyteen.
Minä uskon Raamattuun vasta sitten, kuin joku pitävästi todistaa sen tarinoiden olleiden tosia. Ennen sitä on Raamattu minulle lähinnä Kalevalaan verrattava satukirja.
Miksi sitten uskot lain absoluuttiin? Onko joku todistanut sinulle että Suomen Laki on oikein ja totta ja täydellinen?(provosointia)
Jos sota on politiikan jatke, niin kapina on kansalaisvelvollisuus!
- l'hommehymiörévolté -