d'mode (psy/progressive trance/techno/...)

8 posts, 1 page, 2,095 views

#1 • • Edited dmode Guest
Soitellut vasta muutaman kuukauden.
Psyke on se mun juttu (tjsp) . :D

Miksaus: 291202:
progsyke

Eka miksaukseni:
Miksaus

==> [email protected]

"vituttais olla köyhä" :o
#2 • • Anakin Weider Guest
Löytyyhän näitä muitakin psyken soittajia kun etsimällä etsii... hyvä niin!! :) :) :)
#3 • • dmode Guest
psyke on SE musiikki, mikä tulee vielä Suomeen ja tulee lujaa. :D
#4 • • Edited fuula Guest
I wish... sen mahdollisuudet meni jo ajat sitten. Ei jaksa enää tuota trendipsykettä hehkuttaa (gms ja 100 kopiota). Myönnän kyllä itsekin tykkääväni siitä ja soitankin sitä. TOsin pyrin välttämään just kaikista suosituimpia/uusia gms raitoja yms.

Ainoo millä on saumaa on psytekno (ei suomessa soita kukaan, mun lisäks :D) ja sitten morningproge, mutta se kun sellasta "löysää paskaa" monille niin epäilen sen tulevaisuutta suomessa.

...kun vois vaan mennä soittaa ja surutta heittää säkistä (ettei oo bilepoliisit narisemassa vanhasta paskasta) vaikkapa tuo technossomyn vtol/electron bender maksi... sitten puhuttais asiaa.

Pistähän dmode tracklistejä noihin sun setteihin, kuuntelen ja annan sitten kommentia, mulla on ne kummatkin kovolla että kun vaan ryhtyis lysnaa. Mutta luota siihen että kommentoin, mulla ollu tapana kuunnnella kaikki "omaa" tyyliä soittavien setit ja kommentoida.

Pistä ihmeessä vähän kattavammat tiedot tohon ekaan postaukseen.

ps. vois itekin tehä diitsei rofiilin :).
#5 • • Edited Tres Guest

Ainoo millä on saumaa on psytekno (ei suomessa soita kukaan, mun lisäks :D)

Ei muuten pidä paikkaansa. Viimex technetiumin jatkoilla
esim. itse lauoin eetteriin miltei pelkästään psyteknoo:
D.Drumia, Hadshotteja ja muuta.

Ja miksei tämmönen progempikin psyke vois upota
isompiin joukkoihin. Kaikkihan on kiinni lähinnä siitä miten
asiat esitetään ja ihmiset saadaan tottumaan tiettyyn
soundiin (ennenkuin sitten kyllästyvät :rolleyes:.)
#6 • • fuula Guest

Ei muuten pidä paikkaansa. Viimex technetiumin jatkoilla
esim. itse lauoin eetteriin miltei pelkästään psyteknoo:
D.Drumia, Hadshotteja ja muuta.

Siitä sinulle isot propsit, siisti kuulla että soittelet. Tuo kommenttini olikin sellainen yleistys. Tiedät varmaan että aina kun puhutaan psykestä täällä plattarilla niin tulee ekana mieleen sellaset kun psykerön - diviners mint, yms saundi. Ei siis mitään disrespectiä sykeröö kohtaan, mutta se on sitä kaikkein suoraviivaisinta saundia vaan. Sitä mitä ne just kopsaa kaikki artistit tänäpänä.

Ja mitä tuota dmoden saundia oon kerenny kuunnella niin ei kylä psykeltä vaikuta lähes nimekskään. Oikeastaan juurikaan mitään elementtejä psykemusasta "as we know it" :)
#7 • • dmode Guest

Originally posted by fuula

Ja mitä tuota dmoden saundia oon kerenny kuunnella niin ei kylä psykeltä vaikuta lähes nimekskään. Oikeastaan juurikaan mitään elementtejä psykemusasta "as we know it" :)

Nämä miksauksethan on ollu ihan kokeilua vaan,
mutta kuunteles toi mun psykemix 01.
#8 • • Edited k1mm0 Guest
psyteknohan on psykeskenen sisällä in tällä hetkellä...
ainakin kun katsoo psynewsin arvosteluja - ja näitä platinumin techpsyprog-mixauksia...

psytekno terminä on aika vaikea ja jotenkin (imho) ärsyttävän trendikäs.
ja yleinen kommentti non-psy-tyypiltä on: "ei tää mitää psykee oo, tää on diippii teknoo"

mutta onhan se ihanaa saundia... vaikka pahimmat deltan ja authentikin wannabe-teknoilut jo hiukan kypsyttääkin...

mittelstandkinder ohne strom rulz!!!
siinä on sopivassa suhteessa synkkää progeilua, teknomaisia biittejä ja psykedeeliaa :D