19 posts, 1 page, 3,622 views
Täs brousannu läpi vähän noit bilerintaman uutisia eikä silmiin oo sattunu juurikaan kovin montaa tekno-tapahtumaa..:(
Älä sano että onnistuit missaamaan ehkä tämän vuoden parhaan
teknosetin loistavissa bileissä Viruksessa eilen?
Olen ikäväkseni pannut merkille ihan saman jutun. Ja vielä vaikeampaa on löytää teknobileitä, joissa tekno ei tarkoita pelkkää pesukoneräimettä. Toinen häiritsevä tekijä on elektron huomattava osuus teknobileissä ;)
Ne harvat bileet, joissa itse olen vuoden mittaan käynyt, ovat kyllä olleet tunnelmaltaan mainioita (=melko pieniä) ja erinomaisesti järjestettyjä. Technetiumin jätin megapileenä tietoisesti väliin.
Unelmabileet: 9 tuntia detroit-teknoa VR-makasiineilla, reilusti klassikoita, Tresoria ja UR:ää, ei ainoatakaan schranz-rallia koko iltana. Tollasista pippaloista maksaisin kevyesti 20e. :004:
Toinen häiritsevä tekijä on elektron huomattava osuus teknobileissä
Toinen häiritsevä tekijä on elektron huomattava osuus teknobileissä
Unelmabileet: 9 tuntia detroit-teknoa VR-makasiineilla, reilusti klassikoita, Tresoria ja UR:ää
Unelmabileet: 9 tuntia detroit-teknoa VR-makasiineilla, reilusti klassikoita, Tresoria ja UR:ää, ei ainoatakaan schranz-rallia koko iltana. Tollasista pippaloista maksaisin kevyesti 20e. :004:
Täs brousannu läpi vähän noit bilerintaman uutisia eikä silmiin oo sattunu juurikaan kovin montaa tekno-tapahtumaa..
vielä vaikeampaa on löytää teknobileitä, joissa tekno ei tarkoita pelkkää pesukoneräimettä.
En voisi ajatellakkaan lähteväni mihinkään "I Love Techno" -tapahtumaan.
Vaikka teknon suuri ystävä olenkin, en jaksaisi kuunnella yhdeksää tuntia pelkkää teknoa. Technetiumin main-eventin jälkeenkin olin aika kyllästetty. En voisi ajatellakkaan lähteväni mihinkään "I Love Techno" -tapahtumaan.
Kerroppa jotain esimerkkejä milloin elektroveivaajat ovat häirinneet teknobileitäsi.
Kyl luulisi että strictly tekno -henkilöt sietäisivät elektroa varsin hyvin. Vai sekoitatkohan sen pietarin soittaman musan elektroon ;)
VR-Makasiinien isolla puolella ei kovin minimaalisia teknokekkereitä (<<500 hlö) kannata pitää, tai no harvemmalla on rahkeita, syystä että ihmiset dokaavat näissä bileissä suhteellisen vähän ja baarin korkea myyntitakuu tulee vastaan. Esim. 20e maksaviin ei-juurikaan-mainostettuihin tai muutoin kovin minimalistisiin bileisiin Makasiineille saisi kai 50 henkeä tulemaan = reilusti peppunettoa järjestäjälle.[/B]
Itse kaipaan juuri tuota Xybon kammoamaa "detroit-löysäilyä" ja fiilistelyä. :)
Olisit ollut perjantaina Kermassa, tarkemmin sanottuna Redrumissa, missä allekirjoittanut ja Paarma tarjoilivat nimenomaan detroit-teknoa ryyditettyinä muutamalla acid- ja oldskool-klassikolla ;)
No tekno nyt on aika laaja käsite. Tekno-nimellä kutsutaan aika monenlaista musiikkia, ja siitä löytyy artisteja, levyjä, ja labeleita, jotka keskittyvät teknon trancempaan, housempaan, elektrompaan, polkampaan jne. laitaan.