fetish, s/m skenen kaupallistaminen

59 posts, 3 pages, 14,419 views

Avatar
#1 • • Seoste Guest
Tulipas taas poikien kanssa puhuttua vähän humalassa.

Tuo asia on itseäni häirinnyt jo pidemmän aikaan. Fetish pukeutumisesta ja sadomasokismita on tullut pinnallinen muoti-ilmiö. Sinänsä ihan ymmärrettävää että jossain vaiheessa kaikki underground ilmiöt tuotteistetaan ja myydään porukalle, joka haluaa erottautua, mutta silti... Nykyisin noita vaatekappaleita ja esineitä näkee kaikenmaailman tyyppien päälle, joilla ei tunnu olevan minkäänlaista käsitystä koko touhun alkuperästä ja merkityksistä.

Sadomasokismi on ainakin itseäni aikaisemmin kiehtonut juuri leikkinä, älyllisenä roolileikkinä ja pahaa tekee nähdä kuinka siitäkin on tarvinnut tehdä PoP-versio.
Avatar
#2 • • Ana-- Guest
Mä näin tiimarissa nänninipistimet 50 snt/pari!
Avatar
#3 • • nutiplam Guest


Mä näin tiimarissa nänninipistimet 50 snt/pari!


Joo ja pyykkipoikia ja nippusiteitäkin löytää nykyään melkein joka kaupasta.Kuten myös Nokian kumisaappaita.
Avatar
#4 • • Sampson Guest
Kotkassa touhu on mennyt vielä hurjemmaksi! Oikeesti... joka kaupasta löytyy edellisten lisäksi vielä kynttilöitä ja mattopiiskoja. Yleensä kaupassa käydessäni ihan keskustelen asiasta myyjien/asiakkaiden kanssa. Tämä S/M,fetish kaupallistuminen on huolestuttavaa... Luulin, että Suomi on vielä siveellinen maa?
Avatar
#5 • • Taedium Guest


Sadomasokismi on ainakin itseäni aikaisemmin kiehtonut juuri leikkinä, älyllisenä roolileikkinä ja pahaa tekee nähdä kuinka siitäkin on tarvinnut tehdä PoP-versio.

No jos siitä on tullut pop versio, niin sehän tekee vain sen, että HC fetistit ja S/M fanit pysyy, mutta ne feikit, jotka on mukana vain koska se on UG:ta ja tosi cool, tippuu pois. Ja ne jotka tulee megeen uutuudenviehätyksestä jäävät kyllä pois siitä ajan mukaan. Älä huolestu. Fetissisi on turvassa.

Itse en S/M jutuista diggaa. No ehkä kevyttä bondagee, mutta en muuten. Nahka, kumi, lateksi, pvc, vinyyli, ihanmikävaantekokuitujokaeihengitä on myös makuuni. Niitit myös, mutta ne kuuluu enemmän mun hevimetallipuoleen. Mutta roolileikeistä en ole koskaan pitänyt. Tykkään olla oma itseni. En viihdy rooleissa.
Avatar
#6 • • Tapi T Guest


Kotkassa touhu on mennyt vielä hurjemmaksi! Oikeesti... joka kaupasta löytyy edellisten lisäksi vielä kynttilöitä ja mattopiiskoja.


Meillä Espoossa on homma karannut käsistä jo vuosia sitten; jopa poliisi kantaa käsirautoja mukanaan!

T:Tapi T

Puhtaan, perinteisen ja suoraselkäisen seksin puolesta jo vuodesta 1980
Avatar
#7 • • nutiplam Guest



Meillä Espoossa on homma karannut käsistä jo vuosia sitten; jopa poliisi kantaa käsirautoja mukanaan!

[/i]


Rovaniemellä kukkakauppojen ikkunoissakin lukee :Myös SIDONTAA!!
Avatar
#10 • • Quu Guest
Meilläpäin myydään jätesäkkiä tavallisissa elintarvikekaupoissa!!!1!!


Olen jo kauan ihmetellyt tätä polkkaskenen s/m menoa. Yhtäkkiä on melkein pakollista, että jos kuuntelee polkkaa niin on pakko teipata niitä jätesäkkejä päälle ja kantaa ruoskaa mukana.

Tulee väkisinkin mieleen nimeltämainitsemattomat kidutuskammiobileet (itse en ole käynyt), johon kaikki maailman naapurin pertsat ja mariannet lähtevät nahkaan pukeutuneina vain siksi että sielä soittaa paikallinen polkkastara ja on cool olla sadomaso.

Pinnallista, sanon minä.

En minäkään pukeudu homoksi, vaikka housesta tykkäänkin. ;)
Avatar
#11 • • Edited Elwira Guest


Meilläpäin myydään jätesäkkiä tavallisissa elintarvikekaupoissa!!!1!!


Olen jo kauan ihmetellyt tätä polkkaskenen s/m menoa. Yhtäkkiä on melkein pakollista, että jos kuuntelee polkkaa niin on pakko teipata niitä jätesäkkejä päälle ja kantaa ruoskaa mukana.

Tulee väkisinkin mieleen nimeltämainitsemattomat kidutuskammiobileet (itse en ole käynyt), johon kaikki maailman naapurin pertsat ja mariannet lähtevät nahkaan pukeutuneina vain siksi että sielä soittaa paikallinen polkkastara ja on cool olla sadomaso.

Pinnallista, sanon minä.

En minäkään pukeudu homoksi, vaikka housesta tykkäänkin. ;)


Vai niin! On kiva pukeutua eri tavalla kidutuskammio bileisiin. En haluaisi mennä tavallisessa asussa sinne. Mun tulee hyvä olo kun saa pukeutua "tuhmasti" jonnekkin. Paikkaan missä on hienosti pukeutuneita ihmisiä. Ihailen ihmisiä jotka osaavat erottautua eivätkä pukeudu "TYLSÄSTI". Kieltämättä tulee seksikäs olo itselleen myös ja itsevarma olo. Minä ihailen näitä ihmisiä jotka osaavat pukeutua. Kaikilla on omat sairaat mieltymyksensä ja ei kaikkia voi muuttaa. ERILAISUUS KUNNIAAN! Vaikka kuuntelenkin "Polkkaa" myös psykedeelisen rinnalla niin en pakosta laita asuja päälleni. Niin ja eihän mulla mitään erikoista ole yllä kun ei ole ollut aikaa tehdä. Mutta todella kivoja asuja ollut ihmisillä. Eipä mulla kai muuta vuodatetavaa ollut. Ärsytti toi sun tekstisi hieman. Pinnallisia ovat ihmiset jotka kuvittelevat itsestään liikoja. Nämä bileet ovat hienoja koska siellä on ohjelmaa ja hienoja dekoja ym. Ei vaan joku tylsä matti meikäläinen pyörittämässä ruutupaidassa levyjä. :rolleyes: :D :eek: :( :001:
Avatar
#12 • • Ryvon DJ Guest

Originally posted by Quu

En minäkään pukeudu homoksi, vaikka housesta tykkäänkin. ;)



Geesh! Ai House on siis (taas) homojen musiikkia? Mä luulin että toi asenne jäi unholaan jo vuonna -86.
Ja miten muuten homot mahtavat pukeutua (muuhun kuin klisheiseen nahka-asuun & koppalakkiin)?
Avatar
#13 • • Edited Sampson Guest
no niin... nyt meni erittäin hyvin alkanut sarkasmi-topicci taas tiukkapipoiluksi.

Elwira, DJ Ryvon ja co. Polkka on masokisteille ja psykopaateille, House on homoille, Trance on narkkareille ja proge on fiksuille ;)
Avatar
#14 • • Taedium Guest


En minäkään pukeudu homoksi, vaikka housesta tykkäänkin. ;)

Kun vapaa-aikanani pukeudun omaksi ilokseni nahkasaappaisiin, nahkahousuihin ja nahkatakkiin, niin olenko naamioitunut homoksi? Vai olenko jo saamassa "tartunnan"?

(Nahkainen kalastajanlakki ja nahkainen kauluspaita on ostoslistalla. - Ne vaan ei sovi keskenään ylle.)

Ja jos saa avautua? Ne kalastajanlakitkin on tullu ihme muodiksi. Mä oon niistä digannu aika pitkään, mutta kivaa en o löytäny, kun kaikki on jotain ihme Nike ja Fubu ja muita hörhellyksiä, jotka ei ees näytä oikeelta kalastajalakilta. Sitten tuli mieleen Elmer Fuddin muuttuminen nyrkkeilysäkiksi Väiski Vemmelsääri sarjoissa, kun tajusin, että oikeitahan saa kalastusliikkeestä. Ja nyt on vahakankainen lakki. :) ...mitenköhän tää liitty mihinkään?
Avatar
#15 • • Timce Guest


proge on fiksuille ;)



Same in English,Quote:"Intelligent music is for NOT so intelligent people": Henkilö X eräässä englannin kielisessä julkaisussa.

;)
Avatar
#16 • • nutiplam Guest





Olen jo kauan ihmetellyt tätä polkkaskenen s/m menoa. Yhtäkkiä on melkein pakollista, että jos kuuntelee polkkaa niin on pakko teipata niitä jätesäkkejä päälle ja kantaa ruoskaa mukana.

Tulee väkisinkin mieleen nimeltämainitsemattomat kidutuskammiobileet



No polkkabileethän on kidutuskammiobileitä!:(
Avatar
#17 • • Ana-- Guest




En minäkään pukeudu homoksi, vaikka housesta tykkäänkin. ;)



etkö? :O
Avatar
#18 • • Edited Quu Guest
Taas vedettiin herneenpalkoja nenään kaksin käsin. Onnistuin. :D


Polkka sanaa en käyttänyt dissaavassa mielessä. Tuo termi vaan rajaa loistavasti n+1 hard-alagenreä kaikkien ymmärrettävään muotoon.

Tekstin pohjimmaisena tarkoituksena oli juuri selittää mielipidettäni siitä, että s/m -menosta on tullut viimevuosina aikamoinen muotituote. Varsinkin hard-musiikkipiireissä.

Siellähän on juuri semmoisia ihmisiä jotka "tykkäävät pukeutua seksikkäästi". Onko näillä mitään yhteyttää aitoihin s/m juttuihin?
Avatar
#19 • • Elwira Guest


Taas vedettiin herneenpalkoja nenään kaksin käsin. Onnistuin. :D


Polkka sanaa en käyttänyt dissaavassa mielessä. Tuo termi vaan rajaa loistavasti n+1 hard-alagenreä kaikkien ymmärrettävään muotoon.

Tekstin pohjimmaisena tarkoituksena oli juuri selittää mielipidettäni siitä, että s/m -menosta on tullut viimevuosina aikamoinen muotituote. Varsinkin hard-musiikkipiireissä.

Siellähän on juuri semmoisia ihmisiä jotka "tykkäävät pukeutua seksikkäästi". Onko näillä mitään yhteyttää aitoihin s/m juttuihin?



Ahaa! Pliis lopeta jo... onhan niillä. Ei ne ole mitään kaupallisia... lopettakaa jo tommoset puheet ja antakaa ihmisten olla mitä on! Mä en ole mikään vi..n masokisti enkä järin fiksukaan :D kyllä eh! Mutta erilaisuus on pop ja niin pitää ollakkin!
Avatar
#20 • • Elwira Guest


no niin... nyt meni erittäin hyvin alkanut sarkasmi-topicci taas tiukkapipoiluksi.

Elwira, DJ Ryvon ja co. Polkka on masokisteille ja psykopaateille, House on homoille, Trance on narkkareille ja proge on fiksuille ;)



Mihin kategoriaan laittaisit mut? Enmää ole tiukkapipo... kuhan sanon mielipiteeni... Hehee! :D