19 posts, 1 page, 8,865 views
niin löytyy, mut sekoiluista vaan, nää on erityisesti kännisekoilut, mistä löytyy paljoooon älyttömämpiä tarinoita!
Tämä topikki huokuu intellektualismia!
Tämä topikki huokuu intellektualismia!
Kenties hupaisin kännisekoilu oli se, kun olimme lähteneet eräältä frendiltä illanviettoon Tampereen (oh, those were the times) keskustaan. Siellä sitten huomasimme, että ko. frendi oli unohtanut avaimet talon sisälle. Joten minä ja toinen frendi, jonka kanssa lähdimme bileistä/baarista (evm) aikaisemmin, saimme murtautua taloon sisälle, jotta mestan omistaja pääsisi suoraan lämpöiseen petiin.
Taisteltuamme aikamma alakerran/takaoven kanssa päädyimme jälleen talon etupuolelle/yläkertaan, väänsimme nauloilla kiinnitetyn tuuletusikkunan puusäleikön irti (omistajan kännykän avulla välitetyllä suostumuksella) käyttäen lumikolaa (metallilla vahvistettu reuna) ja potkimme sitten itse ikkunan sisään. Tuuletusikkuna ei siis ollut lasia vaan puuta, potkimisoperaatiossa siis kärsivät vain muoviset salvat.
Lähes tunti siihen meni, suurin osa alakerran oven kanssa temppuiluun ja yleiseen ideointiin.
-Karri
HUPS! teekaksoispiste yana
*repee* Olin aivan unohtanut kyseisen episodin.
Sinäkös se olitkin? En kyllä ihan muistanut et kenen kanssa siellä harrastettiin break 'n' entryä. :D Detaljithan ovat kyllä hämärän peitossa, luulisin että se kuitenkin meni jotakuinkin noin.
-Karri
Joo.. näinhän se meni. (= Muistaakseni vielä käveltiin mestoille keskustasta. (about viis kilsaa)