kyllästynyt jässikkä katsoi oikeudekseen hakata patteriin puolen tunnin ajan ja herätti tällä sitten koko talon.
Vituttaa ihmiset jotka
- Uskovat kostoon
- Haluavat sanomansa perille ja syyllisen kiinni sivullisista välittämättä (vrt. GWB)
- Katsovat oikeutenaan, että "jos minä en nuku, ei nuku kukaan muukaan."
Suomalainen mielenlaatu syynä, vai mikä? [/B]
Originally posted by bulk aka. electro lt
Kai se vähän on niin, että kun jaksaa sanoa päivää naapureille ja hymyillä ja jutustella, niin aika paljon meluamista painetaan villaisella. Suhdetoiminta on kaiken a ja o. :)
Todennäköisesti. Siksi suosittelen sitä "pre-emptive attack" tyyliä. Kun muuttaa, niin samontein käy esittäytymässä. Ja kun uusia muuttaa, niin samoin. Käy toivottamassa tervetulleiksi, niin eivät hekään jaksa sitten nipottaa ihan kaikesta. Aina rappukäytävässä reippaasti ja iloisesti kun tervehtii. (
Itse teen niin vaikka olisi paha päivä ja vituttaa. Kun oman naaman vaikka väkisin vääntää hymyyn, tuntuu hetkellisesti vähemmän vituttavalta myös itsestä.) Ja kun jonkun mummon roskapussin tarjoutuu kantamaan ja avaamaan pari kertaa ovea, eivät he voisi kuvitellakkaan, että olisin raggari ja ääniä saa anteeksi. Hyvä palkitaan hyvällä.
Tämä lappu
LOL!
Se mikä kanssa huomattavasti ärsyttää allekirjoittanutta on ne laput, jotka jätetään jonkun koiran toimesta tms.
"
Hei sinä, joka pidit bileitä viime yönä. Olen Tepi, 3-vuotias Uudenmaankyttääjä. Metelöitte viime yönä niin kovasti, että en saanut nukuttua ja ulvoin pitäen isäntänikin hereillä. Nyt olemme molemmat väsyneitä. Voitko ensi kerralla pitää vähän pienempää ääntä? Terveisin, Tepi." - Ja yleensä siihen aina piirretään vielä käpälän kuva. Mä en tajua. Luuleeko ne, että ton ottaa jotenkin paremmin, kun se on eläimen kirjoittama? Ja mikä ihmeen eläin osaa edes kirjoittaa? Ja jos osaa, niin minkä takia eläin piirtäisi nimensä perään vielä tassunkuvan? Ensi kerran kun näen tuollaista kirjoitan vastauksen "
Hei Tepi. Jos isäntäsi olisi kouluttanut sinut hyvin, et ulvoisi, vaikka pientä ääntä kuuluukin. Kirjoitustaitosi hämmästyttää minua. Jos vielä luet sujuvasti, niin ehdotan, että jätät sen koulutuksesi laiminlyövän isäntäsi ja lähdetään shoupisnekseen. Jaetaan voitot 50/50. Osaatko muita temppuja? Terveisin, Taedium Vitae." - Ja kämmenen kuva lopussa. Onneksi yhtään tuollaista lappua ei ole jätetty minun takiani. Olisin muuten jo vastaukseni kirjoittanut.
harrastettiin kovaäänistä seksiä aamuviiden aikaan yöllä,
Tämän ymmärrän. Itse ei silloin ajattele kun harrastaa, mutta edellisessä kämpässä yläkerran näkkärityttö roudasi välillä jätkänsä sinne ja heidän seksinsä oli aluksi melko huvittavan kuuloista. Sängyn kulma hakkaa tasaisesti puoli tuntia ja vartin kuluttua sen alkamisesta se äijä alkaa huutamaan ku hinaaja, että "Hoo, hoo!" Kuulosti joltain laivan sumutorvelta.
Ei muuten olisi vituttanut, mutta niinä hetkinä kun itse oli yksin asunnossa, eikä saanut itse...
"Hoo, hoo!"
kaiutinpiikki (tai kaiutinkartio, hifistit tietää kyllä)
Jub. Askartelemalla saa aikaan. Ja jos laiska on, niin siihen hiirimattojen ja kaiuttimen väliin voi laittaa vaikkapa puupalikat kulmiin tms. Mitä vähemmän kaijjutin koskee rakenteisiin ja mitä pehmeämpi on se liitoskohta, sitä vähemmän ääntä siirtyy rakenteisiin.