TEMPLE I 10v.! ONNEA JA ANTEEKSI

12 posts, 1 page, 2,965 views

Avatar
#1 • • Edited Boneless one Guest
Eipä kummempaa kun että tänään päivälleen 10 vuotta Temple 1 raveista jos jotakuta nyt edes kiinnostaa! Ketään paikalla olleita? Itse missasin tapahtuman tuolloin,mutta erottajan tienoolta irrotettu juliste yhä tallella nostalgia kammiossa!


TEMPLE I

14.11.1992

PAASITORNI,HELSINKI



Joku duunatkaa mulle aikakone ja jättäkää mut tohon aikajatkumoon,eikä tarvii muuten hakea takas,kiitos.
:006:
Avatar
#2 • • Jokke Guest


Ketään paikalla olleita? TEMPLE I



Kaikkihan siellä oli. :) Vieläkin muistan sen ison sienenmuotoisen härdellin mihin heijastettiin jotain videokuvaa tmv siinä keskellä lattiaa. Oli kyllä niin hieno että nykypäivän dekoojat olisivat kateudesta vihreitä.
Avatar
#3 • • Al Tapone Guest
Haa, legendaarinen Paasitorni! Samassa paikassa järjestettiin muuten aika jemptisti 6 vuotta sitte Planet of love, ihan kiitettävällä line upilla. Robert Miles, Technohead, Ravers Nature, Awex, Paul van Dyk, Angel, Jokke. Just alkuviikosta fiilistelin kyseisen tapahtuman flaikku näpeissä :)
Avatar
#4 • • xybo Guest
Kivaa oli kummassakin ;)

-- xybo
Avatar
#6 • • Felis Guest
Montako topikkia tästä pitää tehdä?
Avatar
#7 • • Paarma Guest
Jep, muistan nähneeni mainoksia ko. tapahtumasta mutta syystä tai toisesta ensimmäinen 'bilekokemukseni' ajoittui vasta itsenäisyyspäivän aattoon 1992 kaapelitehtaalle destroit 4-kesteihin. Takaisin ei ollut kääntymistä ;)
Avatar
#8 • • mts02 Guest
Bileissä en ollut, kun ei ikä riittänyt. Piti tyytyä kuuntelemaan Radio Cityn Temple speciaalia.
Eikä tästä ole aikaakaan, kun viimeksi kuuntelin tuon kasetin lävitse. Mihin onkaan tuo maaginen musiikki kadonnut? *snif*
Avatar
#9 • • Tapi T Guest
Erinomaisen älykästä laittaa topiikki tämän lisäksi kahteen muuhunkin paikkaan. Thumbs up!
Avatar
#10 • • Edited yana Guest
mulla tais olla joku muka tärkeä tapahtuma alkuviikosta ja skippasin bileet. nykyään oon kyllä niin tunnoton drop-out teekkari että tentit feidataan ennen bileitä.

harmi että missas bileet mutta onhan noita hyviä ollut senkin jälkeen :)
Avatar
#11 • • Edited SAMi Guest


Haa, legendaarinen Paasitorni! Samassa paikassa järjestettiin muuten aika jemptisti 6 vuotta sitte Planet of love, ihan kiitettävällä line upilla. Robert Miles, Technohead, Ravers Nature, Awex, Paul van Dyk, Angel, Jokke. Just alkuviikosta fiilistelin kyseisen tapahtuman flaikku näpeissä :)



http://www.damicon.fi/fri/1996/flyers/planet-of-love-96-2.txt

Mr C ja Miss Djax viel lisäks. etenkin Djax jäi mieleen!! :D
ite koin valaistuksen tammikuussa 95 smile-klubilla. eli monet hyvät pileet tuli passattua.

edit.url
Avatar
#12 • • mekaanikko Guest


Jep, muistan nähneeni mainoksia ko. tapahtumasta mutta syystä tai toisesta ensimmäinen 'bilekokemukseni' ajoittui vasta itsenäisyyspäivän aattoon 1992 kaapelitehtaalle destroit 4-kesteihin. Takaisin ei ollut kääntymistä ;)



Samma här. Pätee muuten moneen muuhunkin heeboon, joulukuussa vietetään varmaan aikasta monen 10-vuotisskenetysjuhlia.. =)