OstosTV, TVshop ja muut huuhaat

34 posts, 2 pages, 9,244 views

Avatar
#21 • • Fisu Guest




Ois öljynvaihto eessä. Onks kukaa testannu MotorUpia? :D
Kellään leiponu kone kiinni? :D



Tekniikan Maailmassa taisi olla aikoinaan noista litkuista testi. Muistaakseni MotorUpin tulos oli jotain "no ei tästä mitään haittaa tunnu olevan" :D

Fisu
Avatar
#22 • • J Raninen Guest


-40 asetta ja lada toimii kertalaakista kuin unelma.


No mutta noi venäläisethän on tehty Siperian oloihin. Kyllä se munkin entinen lähti sitä paremmin käyntiin, mitä kylmempää oli.
nimim. nykyään Volkkarilla, Samaran lämmityslaitetta kaivaten.

Tuli lisää mieleen huvittavia. Oli hittimainos jostain autovahasta aikoinaan: siinä jonkun kärryn pintaan vetästii vahakerros ja sitten osotettiin laserilla kylkeen -> ei mitään vaikutusta!!! Miettikääpä tilannetta, jossa tommosta vahaa tarttee: ootte menossa kauppaan ja kulman häiriköt tulee laserpyssyillä varustautuneena uhittelemaan..
Avatar
#23 • • lelle Guest


jenkit, jenkit ja jenkit...

se uusin veitsisarja, siinä mainoksessa kyllä demostroidaan hommat päin persettä...



hetkinen! mä oon halunnut sitä pirun veitsisarjaa jonkun kymmenen vuotta. siitä asti kun näin siitä(tai jostain vastaavasta tuoteesta) jonkun mainoksen sky-networkilla.

nyt te ilkiöt pilaatte sen ruusuisen kuvan, joka mulla tästä tuotteesta on. voi tätä epäonnen päivää...

mutta kyllä mä vielä sen hankin.:D
Avatar
#24 • • Funkatronik Guest




hetkinen! mä oon halunnut sitä pirun veitsisarjaa jonkun kymmenen vuotta. siitä asti kun näin siitä(tai jostain vastaavasta tuoteesta) jonkun mainoksen sky-networkilla.

nyt te ilkiöt pilaatte sen ruusuisen kuvan, joka mulla tästä tuotteesta on. voi tätä epäonnen päivää...

mutta kyllä mä vielä sen hankin.:D



Älä nyt vielä heitä lusikkaa nurkkaan, nuo Nikkei-veitset ovat ainakin oman kokemukseni mukaan vähintään yhtä hyviä kuin vastaavan hintaiset kaupan veitset. Itselläni on ollut tuo setti pari vuotta eikä vielä ole tullut vastaan ruokaa jonka valmistamiseen nuo eivät sopisi hyvin. Teräviä ovat ja leikkaavatkin hyvin. Eivät ne tietenkään kunnon kokkiveitsiä voita mutta niistä saa maksaa sen 50 euroa pelkästään kappaleelta. Hinta-laatu suhde noissa on kohdallaan tai en minä ainakaan parempia veitsiä mihinkään edes tarvitsisi vaikka ruokani itse yleensä valmistankin.

PS. En työskentele Ostos-TV:lle.
Avatar
#25 • • Sampson Guest
Mua ärsytää näissä ostos tv ym. sydeemeissä se kuinka ne tuovat tuotteita esille. Tapa millä he mainostavat saa ainakin minut tuntemaan, että olen vähintään aivovammainen. Välillä näytetään yleisön ihastuneita huutoja ja suputtelua, esittelijät ovat niin teennäisiä kuin vaan amerikkalaiset voivat. Mieletöntän hehkutusta minuutista toiseen. Tässä on ehkä suurin syy miksi en edes tilaisi lääkettä syöpään näiltä kanavilta!
Avatar
#26 • • Jokke Guest


Tapa millä he mainostavat saa ainakin minut tuntemaan, että olen vähintään aivovammainen.



Jonkinasteisesta aivovauriosta onkin oltava kyse. Jos sitä ei entuudestaan ole, sellaisen takuulla saa jos noita kattoo pidempään. :D

Mua ärsyttää eniten tuote-esittelijöiden "body language" ja eritoten ne teennäiset käsien liikkeet, millä ne yrittää tehostaa viestinsä tehoa.
Avatar
#27 • • MikkiHiiri Guest


Mua ärsyttää eniten tuote-esittelijöiden "body language" ja eritoten ne teennäiset käsien liikkeet, millä ne yrittää tehostaa viestinsä tehoa.



tai vielä enemmän ärsyttää jenkkimainoksissa se yleisö joka
demonstraation ollessa menossa "innoissaan jo heiluttelee setelinippua katsomossa"!!!!! =)
Avatar
#28 • • kimik Guest
ostettiin kaverin kaa mojavet.aivan kipeen siistit!! toiset sangat meni paskaks aikas äkkii... linssit kestää kyl mainoksen mukaan vasaralla lyöntiiki, mut sangat menee katki taskussa :)...onnex tuli kahdet sangat messis (ja kuudet linssit) :)
Avatar
#29 • • lelle Guest




Älä nyt vielä heitä lusikkaa nurkkaan, nuo Nikkei-veitset ovat ainakin oman kokemukseni mukaan vähintään yhtä hyviä kuin vastaavan hintaiset kaupan veitset...



kiitos, rakastan sinua! :004:
Avatar
#30 • • Tapi T Guest


ostettiin kaverin kaa mojavet.aivan kipeen siistit!!


:001:
Eli siis se 165:n bussia ajava jannu ei olekaan ainoa, jolla on siistit blehat!
Avatar
#31 • • JussiS Guest
Tähän väliin on pakko sanoa, et se sauvasekotinjuttu (sillä on nykyään joku uus hieno nimi, ennen se oli bamix) on oikeesti paras keittiön yleiskone mitä oon ite käyttänyt. (Siis porukat on omistanut sellasen vanhan version vuodesta miekka ja kilpi lähtien).
Avatar
#32 • • Taedium Guest


Jälkeen päin kaveri laski, että se oli tehnyt kahdeksan tunnin
nokosiensa aikana noin 18 000 vatsalihasta.

No joo. Onhan se TENS laite ihan kiva. Joskus tullu osastolla hengaillessa sitäkin käytettyä jengille. Ja itselleen tietty. Rentouttaa lihakset tosi mukavasti. Ei sillä kyllä mitään reeniä voi tehdä.
  • Jos sillä tekee lihaksia, niin lihasten supistus ei ole yhtä laajaa, kuin salilla käydessä.
  • Jänteet yms. eivät vahvistu samaa rataa, kun lihakset.
  • Koska liike on pientä ja vain hyvin rajatulle lihasryhmälle ei myöskään rasva pääse palamaan.
Mutta mitä sitten siellä kokeilimme kun potilaat poistuivat, niin kun sen TENSsin laittaa kaikki ne lätyskät ranteen ja kyynärpään väliin lihaksen alkuun ja loppuun (miinukset ja plussat omiin päihinsä) ja virrat täysille. Sormien liikettä on mahdoton hallita. Hubaa ja tuntuu oudolta. Varsinkin kun painaa niitä lätysköitä paremmin ihoon kiinni.

...Terveellistä leikkiä.


Miracle Blade-veistä?

Jerry Seinfield sanoi aika hassusti levyllään. "Viiden aikaan yöllä, kun katsoo TV-shoppia voi yhtäkkiä tulla ajatelleeksi: 'Ei, en varmaan yhdelläkään veitselläni pysty leikkaamaan kenkääni kahtia'..."


Tähän väliin on pakko sanoa, et se sauvasekotinjuttu (sillä on nykyään joku uus hieno nimi, ennen se oli bamix) on oikeesti paras keittiön yleiskone mitä oon ite käyttänyt.

Mutsilla on käytössä Bamix merkkinen sauvasekoitin ollut jo jostain 70-80-lukujen vaihteesta. Toimii edelleen. Itse ostin tuossa nelisen vuotta sitten omani. Ja voin kyllä sanoa, että ei hirveästi saa muilla sauvasekottimilla rasvattomasta maidosta ja marjoista tehtyä marjarahkaa. Rasvatonta vielä. Muuta sekoitinsysteemiä en käytä. Tätä ei saa TV-Shopista, vaan pitää tietää mitä haluaa.
Avatar
#33 • • OSC8 Guest
Jo pelkkä sana, "Aromipesä"... :003:

*REPS* :001:
Avatar
#34 • • guli van kaak Guest


Jo pelkkä sana, "Aromipesä"... :003:



vessanpönttö ? :eek:

suurta hilpeyttä on herättänyt myös se "hiusten suoristaja", nimeä en muista kun oli niin törkeä. siinä ne maaliruiskulla "ehostetut" naiset siellä taustalla ihmettelevät naama virneessä tätä suurta amerikkalaista (?) keksintöä sitten hehkulampun. olipas taas aidot eleet ja ilmeet niillä kaikilla.