Ois öljynvaihto eessä. Onks kukaa testannu MotorUpia? :D
Kellään leiponu kone kiinni? :D
Tekniikan Maailmassa taisi olla aikoinaan noista litkuista testi. Muistaakseni MotorUpin tulos oli jotain "no ei tästä mitään haittaa tunnu olevan" :D
Fisu
34 posts, 2 pages, 9,656 views
Ois öljynvaihto eessä. Onks kukaa testannu MotorUpia? :D
Kellään leiponu kone kiinni? :D
-40 asetta ja lada toimii kertalaakista kuin unelma.
jenkit, jenkit ja jenkit...
se uusin veitsisarja, siinä mainoksessa kyllä demostroidaan hommat päin persettä...
hetkinen! mä oon halunnut sitä pirun veitsisarjaa jonkun kymmenen vuotta. siitä asti kun näin siitä(tai jostain vastaavasta tuoteesta) jonkun mainoksen sky-networkilla.
nyt te ilkiöt pilaatte sen ruusuisen kuvan, joka mulla tästä tuotteesta on. voi tätä epäonnen päivää...
mutta kyllä mä vielä sen hankin.:D
Tapa millä he mainostavat saa ainakin minut tuntemaan, että olen vähintään aivovammainen.
Mua ärsyttää eniten tuote-esittelijöiden "body language" ja eritoten ne teennäiset käsien liikkeet, millä ne yrittää tehostaa viestinsä tehoa.
Älä nyt vielä heitä lusikkaa nurkkaan, nuo Nikkei-veitset ovat ainakin oman kokemukseni mukaan vähintään yhtä hyviä kuin vastaavan hintaiset kaupan veitset...
ostettiin kaverin kaa mojavet.aivan kipeen siistit!!
No joo. Onhan se TENS laite ihan kiva. Joskus tullu osastolla hengaillessa sitäkin käytettyä jengille. Ja itselleen tietty. Rentouttaa lihakset tosi mukavasti. Ei sillä kyllä mitään reeniä voi tehdä.
Jälkeen päin kaveri laski, että se oli tehnyt kahdeksan tunnin
nokosiensa aikana noin 18 000 vatsalihasta.
Jerry Seinfield sanoi aika hassusti levyllään. "Viiden aikaan yöllä, kun katsoo TV-shoppia voi yhtäkkiä tulla ajatelleeksi: 'Ei, en varmaan yhdelläkään veitselläni pysty leikkaamaan kenkääni kahtia'..."
Miracle Blade-veistä?
Mutsilla on käytössä Bamix merkkinen sauvasekoitin ollut jo jostain 70-80-lukujen vaihteesta. Toimii edelleen. Itse ostin tuossa nelisen vuotta sitten omani. Ja voin kyllä sanoa, että ei hirveästi saa muilla sauvasekottimilla rasvattomasta maidosta ja marjoista tehtyä marjarahkaa. Rasvatonta vielä. Muuta sekoitinsysteemiä en käytä. Tätä ei saa TV-Shopista, vaan pitää tietää mitä haluaa.
Tähän väliin on pakko sanoa, et se sauvasekotinjuttu (sillä on nykyään joku uus hieno nimi, ennen se oli bamix) on oikeesti paras keittiön yleiskone mitä oon ite käyttänyt.
Jo pelkkä sana, "Aromipesä"... :003: