Illuminati ja vapaamuurarit

8 posts, 1 page, 2,240 views

#1 • • Zeraf Guest
Okei, eli perustan siis uuden topicin Taediumin painostuksesta. :D

Elikkäs, mitä mieltä olette Illuminatista, vapaamuurareista yms.,...no siis samaan syssyyn voidaan varmaan lisätä trilateraalinen komissio, Bilderberg-ryhmä, Pyöreä pöytä, Skull & Bones sun muut. Uskotteko että esim. Illuminati on toiminut ja toimii yhä? Vaikuttavatko ko. ryhmät selkämme takana ajaen omia päämääriään vaikuttaen koko maapallon "kohtaloihin". Miksi jotkut kokoukset joissa on läsnä korkeita virkamiehiä, teollisuusjohtajia, kansanedustajia yms. pidetään suljettujen ovien takana? Onko vapaamuurarit viaton veljeskunta? Mitä 33. asteen vapaamuurarit näkevät pyramidin huipulta? Viedäänkö meitä kuin pässiä narussa?

"Maailman kohtaloista päättää kolmesataa miestä, jotka eivät ole koskaan pettäneet toisiaan" - F. D. Roosevelt
#2 • • Taedium Guest
Mä joudun vastaamaan vähän myöhemmin. Mulla on kaikki paperit himassa. Tulee vastauksistani ylimalkaisia, jos en niitä ota mukaan.

Mä nimittäin juuri kolmisen viikkoa sitten rupesin lukemaan enemmänkin aiheesta, kun olen vain pintapuolisesti asiasta lukenut.

Viimeeksi lukemaani on juurikin tapaus kannabiksen kieltämisestä maailmanlaajuisesti sen takia, että joku jannu saisi muoviosia myydyksi paremmin. ... mutta jesh! Kiitoksia tästä aiheesta. En uskonut, että salaliittoteoirioista innostuneita on enemmän kuin minä.
#3 • • heikkih Guest
Pahoittelen tyhmyyttäni...älkää tuomitko.
Voisikohan joku vähä selventää mikä on Illuminati? Käsitys on tullut et jonkun näköinen "salaseura" mikä taitaa olla vain myytti?

Eikä tarvii dissata jos kysymys kuulostaa tyhmältä! ;)
#7 • • hiski Guest

No joo toi on jo aika vanha topic,...että halukkaat saa käydä lukemassa ;) ...mutta eiköhän jatketa aihetta tässä topicissa.

noh, kaikesta on hyvä olla vähintään kaksi topikkia - ihan vaan varmuuden vuoksi ,))
#8 • • Felis Guest

noh, kaikesta on hyvä olla vähintään kaksi topikkia - ihan vaan varmuuden vuoksi ,))

Mulle riittää yksi. --> kiinni.