Nokiagame

16 posts, 1 page, 2,852 views

#1 • • Secur Guest
Löytyykös platinumin ihmisiä ketkä ovat osallistuneet peliin.

Olisi hyvä tehdä yhteistyötä!!!
#2 • • Sampson Guest
mikä systeemi tässä nokiapelissä on?
#3 • • Edited Tapi T Guest

mikä systeemi tässä nokiapelissä on?

Siinä on vähän niinku joka systeemi. Sieltä tulee spämmiä sähköpostilaatikkoon, soittoja ja tekstareita puhelimeen... Viimevuonna tais jotain läppää olla sanomalehdissäkin.

Ei oikein mua jaksa hirveesti kiinnostaa koko peli, koska a) en jaksa ja b) palkinto on aika mitäänsanomaton.
#4 • • ^petra Guest

Sieltä tulee spämmiä sähköpostilaatikkoon, soittoja ja tekstareita puhelimeen... Viimevuonna tais jotain läppää olla sanomalehdissäkin.

Juurikin näin. Liityinpä peliin mukaan, mutta tuskin tulen tekemään mitään ihmeempiä mukana pysytelläkseni. :p
#5 • • MikkiHiiri Guest

Siinä on vähän niinku joka systeemi. Sieltä tulee spämmiä sähköpostilaatikkoon, soittoja ja tekstareita puhelimeen... Viimevuonna tais jotain läppää olla sanomalehdissäkin.

Kuulostaa normaalilta viikonlopulta :001:
#6 • • Taedium Guest
Supporttasin Platinumia ja liityin. Ihan siksi, että Platinum saisi rahnua toiminnan jatkamiseen.

Ja perkule. Mailiboxi tukossa. Tekstiviestit tukossa. Soittelevat vielä jotain häirikkösoittoja siihen aikaan kun normaalit ihmiset on aivan tillin tallin, eikä tajuu maailman menosta mitään.

No mutta kaippa sillä mun osallistumisella kustannettiin yhdeksäntoista merkin verkkotila neljäksitoista sekunniksi.

Kuulostaa normaalilta viikonlopulta :001:

:001: Toi letkautus tipautti mut penkiltä! :001:
#7 • • xybo Guest
Mutta miksin pelin kaikki tekstit sivuilla
on englanniksi vaikka soitot etc on suomenkielisiä? ;)
(vai enkö ole huomannut jotain?)

-- xybo
#8 • • happosepi Guest
Sekin on kumma että peliä voi pelata vaikka millä kielellä mutta suomea ei löydy. Tietääkseni Nokia on edelleen suomalainen tuote?

Mutta joo, saapa nähdä kuinka tuossa jaksaa pysytellä mukana. Jos pelaajia on miljoona ja puhelimia jaossa vain 50 niin ei paljon motivoi.
#9 • • khatt Guest

Ja perkule. Mailiboxi tukossa. Tekstiviestit tukossa. Soittelevat vielä jotain häirikkösoittoja siihen aikaan kun normaalit ihmiset on aivan tillin tallin, eikä tajuu maailman menosta mitään.

Jotenkin arvasin tuon, joten jätin väliin. Elämä on opettanut... ;)
#10 • • J Raninen Guest
Taitaa toi lontoonkielen ylivalta johtua siitä, että Noksun virallinen kieli on englanti. (Ainakin mun tietojen mukaan)
#11 • • JussiS Guest
Oikeesti, mua alkaa vituttaan toi spämmin määrä. Tekstiviestitkin vielä ymmärtäisin, mut ne puhelut on ihan übervittumaisia. Ja sähköpostiin tunkee muutama viesti päivässä, miksi meninkään rekisteröimään normaalin osoitteeni... Loppuis nyt jo toi kisa.
#12 • • athmos Guest

Sekin on kumma että peliä voi pelata vaikka millä kielellä mutta suomea ei löydy. Tietääkseni Nokia on edelleen suomalainen tuote?

Mutta joo, saapa nähdä kuinka tuossa jaksaa pysytellä mukana. Jos pelaajia on miljoona ja puhelimia jaossa vain 50 niin ei paljon motivoi.

On niitä puhelimia vissiin 50 per/maa jaossa :) ..tai no englannissa/ranskassa/irlannissa 100 puhelinta per/maa.

Ehkä sitä välillä vois vähän pelatakkin :)
#13 • • happosepi Guest

On niitä puhelimia vissiin 50 per/maa jaossa :) ..tai no englannissa/ranskassa/irlannissa 100 puhelinta per/maa.

Ehkä sitä välillä vois vähän pelatakkin :)

Ahaa.. oon vissiin sit lukenu jotain väärin ;) No ehkäpä tuota vois sitten.
#14 • • HardS Guest

Oikeesti, mua alkaa vituttaan toi spämmin määrä. Tekstiviestitkin vielä ymmärtäisin, mut ne puhelut on ihan übervittumaisia. Ja sähköpostiin tunkee muutama viesti päivässä, miksi meninkään rekisteröimään normaalin osoitteeni... Loppuis nyt jo toi kisa.

joo ei olis munkaan kannattanut osallistua lainkaan.. :mad:
#15 • • plasma Guest
Ei tämä tämänvuotinen kisa kovin kiinnostavalta tunnu.

Viime vuonna sentään oli erilaisia tehtäviä, joten kiinnosti finaaliin saakka.

Noh, jos tuo tuosta vähän selkenis.

Viime vuonna oli myös suomenkieliset tekstit. Nyt sivuilla lukee vain FAQissa, että "... teimme periaatepäätöksen, ettei kaikkia kieliä tueta" << vapaa käännös.

Mene ja tiedä.
#16 • • yomanda Guest
Tosiaan, minä olen osallistunut tähän kahtena edellisenä vuotena.. Niistä kerroista voisi sanoa, että tekstit oli suomeks ja mun mielestä spämmiä ei tullu paljoakaan, koska kaikki postit oli tarpeellisia jos osallistu oikeesti peliin..
Posteja yks per päivä, niissä oli kerrottu aina tehtävä ja sivusto missä se suoritetaan. Tekstareita ja soittaja ei hirveesti tullu..
Tehtävät oli aika jännittäviä osaks ainaki (jos siis peli kiinnosti).. Muutama tv-, ja lehtimainos, joita ei kuitenkaan ollut ihan pakko nähdä tai etsiä lehdistä... alussa ainaki pääs mukaan vielä seuraavalla tehtäväkerralla..
Ja tämä peli tosiaan vaatii jokapäiväistä tarkkaavaisuutta, että kerkeää osallistumaan tehtäviin joita on melkein joka päivä..
Viime vuonna piti kai pelastaa jotain tyyppejä jostain :rolleyes:
Tänä vuonna en osallistunut ihan protestiksi siitä, että kieli on vaihdettu..