Teknokulttuurin pinnallisuus.

143 posts, 8 pages, 22,414 views

#81 • • da_chef Guest

Onko päässyt käymään niin että teknokulttuurin noustessa pinnalle, on moiset asiat unohdettu täysin, ja sitä myötä elektronisesta tanssimusiikista on vain tullut yksi kuunneltava/tanssittava musiikki sen sijasta että se olisi elämäntapa ja ohjenuora.

Eikö tuo nyt ole päivänselvä asia? Kaikista uusista jutuista katoaa aikanaan se viehätys ja ideologia mikä siinä joskus on ollut.

Ei konemusiikki tässä poikkeus ole. Sama on tapahtunut niin rokille kuin jazzille. Aikanaan rock oli radikaalia ja erittäin paheksuttua, ja "rokkareilla" oli vahvaa kapinahenkeä. Nykyään eduskunnassa on oma rokkikerho.

Punk on ehkä saanut jotain ideologian ripettä säilytettyä 70-luvulta, mutta aika mietoa sekin on.
#82 • • Individual Guest

Eikö tuo nyt ole päivänselvä asia? Kaikista uusista jutuista katoaa aikanaan se viehätys ja ideologia mikä siinä joskus on ollut.

Ei konemusiikki tässä poikkeus ole. Sama on tapahtunut niin rokille kuin jazzille. Aikanaan rock oli radikaalia ja erittäin paheksuttua, ja "rokkareilla" oli vahvaa kapinahenkeä. Nykyään eduskunnassa on oma rokkikerho.

Punk on ehkä saanut jotain ideologian ripettä säilytettyä 70-luvulta, mutta aika mietoa sekin on.

Eikö punkissa nyt ole aika vahvat ideologiat vielä jäljellä, kun sen edustajista aika iso osa on eläintensuojelioita, globalisaation vas-
tustajia yms...anarkisti-aktivisteja...( Ei loukaten ketään tuo em. luokittelu...)
Ja onhan esim. black-metal musiikissakin ääriporukoissa aika vahvat ideologiset piirteet ja jopa " skene-säännöt " vrt. Horna Ravenstorm hässäkkä jokunen vuosi sitten...
Mutta ääri-ilmiöthän on ääri-ilmiöitä oli sitten kyseessä mikä tahansa, mutta teknossa ei varmaan koskaan ole ollut mitään kovin äärilaitaa missään...

T:Tero
#83 • • kuilu Guest

Pelkuri? Kun en ota hauskanpitoa tosissaan? Kun en halua ottaa vastuuta asioista, jotka eivät minua kosketa? ...Ehkä sitten... :rolleyes:

Ei, vaan siksi ettet ota riskejä missään tapauksessa. Annat muiden tehdä niin. Ja keräät hedelmät. Vastenmielinen olio.

Oliko kannattavaa?

Siis missä mielessä?

Siis kääräsitte ravintolassa, jossa muutenkin on typerää kääriä, bostaillaksenne?

Häh?! Bostaillaksemme?! Hahhahhaa. Nyt sä käännät ympäri omat jauhamises! Onks se sun dokaamises raflassa brassailua? Sä et pysty näkemään pintaa syvemmälle. Ihan samoin mä voisin sit sanoo et sä käyt bileissä vaa näyttäytymässä. Sä iteki sanoit et jos "vääryydellä" voi helpottaa omaa elämää, siitä vain, vitut muista.

Ehkä mun käsitys pinnallisuudesta on jotenkin pielessä....

Varmasti.

Ja jos polttaisin, niin lehden takia en viitsisi ottaa porttaria edes ylävaloon.

Ja tää virke sit ei oo bostailua? Pelle.

- osanctahymiösimplicitas -
#84 • • Edited kilobitti Guest
edit: turha postaus.
#85 • • Taedium Guest

Ei, vaan siksi ettet ota riskejä missään tapauksessa. Annat muiden tehdä niin. Ja keräät hedelmät. Vastenmielinen olio.

Otan riskejä, mikäli ne ovat tarpeellisia ja riski riittävän pieni. Ja jos joku istuttaa minun pihalleni omenapuun ja sitä hoitaa, niin tokihan minä siitä kerään itsellenikin.

Siis missä mielessä?

A) Polttaa kannabistuotteita, joka heikentää terveyttä. B) Tehdä se julkisella paikalla niin, että varmasti herättää huomiota ja saa porttikiellon. C) Rikkoa Suomen lakia.

Häh?! Bostaillaksemme?! Hahhahhaa. Nyt sä käännät ympäri omat jauhamises! Onks se sun dokaamises raflassa brassailua?

Mun dokaaminen raflassa on känniördäämistä, koska olen kä. Tosin olen näkenyt oman naurettavuuteni ja siksi alkoholinkäyttöäni rajoittanut ja nyt lopettamassa. Suomen lakien mukaan kannabistuotteiden hallussapito on kiellettyä. Siksipä julkisella paikalla - ja varsinkin ravintolassa - kääriminen on vähän näyttämistä, että "uskallanpas".

Ja tää virke sit ei oo bostailua? Pelle.

No ei siinä mielessä. Jos polttaisin, niin olisi. Kun en, niin millä bostailisin? Samoin sanoisin, jos bostailisit menneesi Alastaroon Ladalla.

- osanctahymiösimplicitas -

- kumpihymiömeistä? - :003:
#86 • • kuilu Guest

Otan riskejä, mikäli ne ovat tarpeellisia ja riski riittävän pieni. Ja jos joku istuttaa minun pihalleni omenapuun ja sitä hoitaa, niin tokihan minä siitä kerään itsellenikin.

Väitätkö ettet sitten keräisi naapurin puusta? Varsinkin kun sinusta ei sitä itse istuttamaan olisi.

A) Polttaa kannabistuotteita, joka heikentää terveyttä. B) Tehdä se julkisella paikalla niin, että varmasti herättää huomiota ja saa porttikiellon. C) Rikkoa Suomen lakia.

A) Se ei ainoastaan ja vain heikennä terveyttä. B) Ei niin aina käy. Ja sitäpaitsi kännijoukossa tyhmyys tiivistyy, vessassa liikaa jengiä ja ulkona pakkasta. C) Tässä tapauksessa vastaus ehdottomasti KYLLÄ.

Suomen lakien mukaan kannabistuotteiden hallussapito on kiellettyä. Siksipä julkisella paikalla - ja varsinkin ravintolassa - kääriminen on vähän näyttämistä, että "uskallanpas".

Ymmärrän että sinusta näin tuntuu. Samoin luulen, että käännääminen sinulle on se näytönpaikka, että "uskallanpas vetää lärvit", vaikka ravintola ei saisi edes tarjoilla sinulle päihtymistarkoituksessa. Etkö ole ikinä rikkonut Suomen lakia tai säädöksiä?

Samoin sanoisin, jos bostailisit menneesi Alastaroon Ladalla.

Eli et kehtaa mennä Ladalla Alastaroon?

- kumpihymiömeistä? - :003:

Sinä.

- janhymiöhuss -
#87 • • hexasonik Guest

olet pikemminkin pelkuri, ymmärrettävistä syistä, ja eksyksissä aatteettomassa maailmassa.

ja on sitten äärirohkeaa nimitellä itsellesi tuntemattomia henkilöitä pelkureiksi nimimerkin taa piiloutuneena jollain helvetin nettifoorumilla? hoh hoijaa..

sitä paitsi, jos systeemi on kerran niin vitun paska, niin mene ja räjäytä eduskuntatalo.
#88 • • kuilu Guest

ja on sitten äärirohkeaa nimitellä itsellesi tuntemattomia henkilöitä pelkureiksi nimimerkin taa piiloutuneena jollain helvetin nettifoorumilla? hoh hoijaa..

Olenko väittänyt itseäni äärirohkeaksi? En nimitellyt, vaan totesin. Pelkuruudessa ei sinänsä ole mitään hävettävää. Ja olen valmis väittelyyn IRL koska tahansa. Joten sinä Hexa Sonik... sano paikka ja aika.

sitä paitsi, jos systeemi on kerran niin vitun paska, niin mene ja räjäytä eduskuntatalo.

Siinä vois kuolla joku, enkä ole murhaaja. Oli muuten loistoheitto, olet varmasti sukupolvesi kirkkaimpia edustajia, ainakin ideasi loistavat kuin Aamutähti keväisellä taivaalla.(Tää on muuten sarkasmia.)

- tunhymiöääliö -
#89 • • Edited Tapi T Guest

Siksipä julkisella paikalla - ja varsinkin ravintolassa - kääriminen on vähän näyttämistä, että "uskallanpas".[/B]

Mun mielestä julkisella paikalla kääriminen on turhaa riskin ottoa ja jo siksi aika hölmöä. Tämän lisäksi monet ihmiset todellakin tykkäävät tosi huonoa, jos näkee "kammottavia" huumeita.
#90 • • olivia Guest
......ettei vaan alkais olla pikkasen offtopic tää keskustelu täällä. Kuilu&Taedium teillä oli molemmilla hyviä pointteja, mitä jos pitäisitte erätauon.

:) pluu
#91 • • Edited hexasonik Guest
edit: perkele piti mennä privana
#92 • • elok Guest

Pelkuruudessa ei sinänsä ole mitään hävettävää. Ja olen valmis väittelyyn IRL koska tahansa. Joten sinä Hexa Sonik... sano paikka ja aika.

- tunhymiöääliö -

Mikä väittely? Hanskat käteen ja kehään selvittelemään asioita! :D :003:
#93 • • kuilu Guest

Mikä väittely? Hanskat käteen ja kehään selvittelemään asioita! :D :003:

Kuten sanoin, en ole murhaaja.;)

Olivialta hyvä neuvo. Huomic.

- getinhymiöthering -
#94 • • Pete Input Guest
Myydään tää teknokulttuuri pinnallisille ihmisille (halvalla) ja mennään ite takas UG:hen rakentamaan uutta pinnallisuusteoriaa, jonka vois taas myydä... :017: :017: :017:
#97 • • kuilu Guest
Sen verta vielä tunnustettavaa. Hexasonik sanoi ajan ja paikan, kuten pyysinkin. Ollaan vaa eri "kaupungeissa", joten jänistin. Prpsit hexalle.

Mut kohdataan varmasti, toivottavasti.;)

Ja ikävää kun vitsiksi luullaan.:( Huoh, paasaaminen taitaa olla passee. Nyt menoks, sano ks.

- ihanahymiöplattari -
#98 • • Taedium Guest
Tällä sivulla meni montakin aihetta offtopiciksi. Vastasin filosofia topicciin.
#99 • • Edited kuilu Guest

huppareita ei pidetä klubeilla.

Näin Telamurskan hupparista. Ja sit tää.

Kummassa pukeutuminen on enemmän vapaaehtoista ja kummassa "et kuulu joukkoon väärissä vaatteissa"?

Kaikki vaatteet siis kelpaa, paitsi hupparit, jotka ovat vääriä vaatteita klubille? Koska et itse niitä pidä?

Tarkkana. Sitäpaitsi huppari IMO on loisto biletysasu. Slainte!

- hupsistahymiö -
#100 • • Taedium Guest

Kaikki vaatteet siis kelpaa, paitsi hupparit, jotka ovat vääriä vaatteita klubille? Koska et itse niitä pidä?

Wau. Oikein kaivamalla kaivettu vääntö. En sanonut, että muut eivät saisi pitää. Kyllähän sitä voi vaikka toppatakkia pitää, jos haluaa. En vain niin hirveästi näe huppareita klubeilla. Tai sitten olen vain tottunut menemään klubeille, jossa ihmiset eivät istu tuoleilla hytisten hupparit ja pipot yllään.

Toteamuslause on tarkoitusperältään eri, kuin käskylause.