57 posts, 3 pages, 10,572 views
hei, tosta mpx500:sta vielä. eli laitteen myyjä asuu tosi kaukana ja pitäis käyttää postin apuja, eli onko teillä tietoo, onks sellanen mahdollista, että kun saan paketin postista, niin voisin virkailijan läsnäollessa avata paketin ja todeta, että laite on varmasti se, mikä pitikin olla? Jotenkin mulla on tollanen hämärä muistikuva, joten valaiskaa mua, jos oon oikeessa! :rolleyes:
Mulla on MPX-500 ja M-ONE, M-ONE on kaikin puolin parempi laite, jos vaan rahat riittää niin kandee panostaa, joudut vaihtamaan myöhemmin kuitenkin.
Classic Verb vie hardis reverbien hommat ;)
En oo mikään reverb asiantuntija, mutta frendi joka on miksannut musiikkia työkseen vuosikaudet sanoo M-One reverbin olevan parhaita mitä on. Siis ainakin parempi kuin MPX-1 ta alemmat. Mitään muuta kuin reverbiä en ko. laitteesta ole juurikaan käyttänyt kun on toi D-Two tarjoilemassa delayt ja pluggareilla saa erikoisefut.
M-One XL on saletisti tykki efu, kun alkuperäinenkin rokkaa.
CM: Mites noista voi duunaa esimerkkejä? Asetuksia on aika vaikea saada samanlaisiksi.
Powercore on kyllä NIIN toimiva paketti ettei voi kuin lämpimästi suositella. Me diggaillaan siitä niin paljon että meillä on niitä kolme :D
Powercoreen erikseen saatava Oxford EQ on hämmästyttävän hyvä. Se on niin tarkka, että sitä on jopa vaikea käyttää, +3 db korostus on jo hillitön. Kieli pitkällä odotellaan Inflatoria joka tulee pesemään L2+:n limitterinä!.
Enpä aikaisemmin huomannut noita CM:n postaamia pätkiä.
Duunaaan classicin läpi jotain versioita kunhan stuudiolle pääsen.
TC-soundin kyllä erottaa...ja Behringeriin ei tarvi koskea pitkällä tikullakaan ;)