Raha-automaatit. Galluppi.

29 posts, 2 pages, 5,554 views

#21 • • funkyboy Guest
Ehdottomasti kymmenen erkin seteliä kehiin.
#22 • • Ezzy Guest
evvk. maksan kaikki kortilla.
#23 • • -=aave=- Guest

evvk. maksan kaikki kortilla.

Kyllä sitä ny pröystäillään.:D
#24 • • Ezzy Guest

Kyllä sitä ny pröystäillään.:D

vittu joo, mul on VISA

(ja se on olevinaan HYVÄ juttu?) :p
#25 • • Tapi T Guest

vittu joo, mul on VISA

totaalisen off-topic:

Saako Visan, vaikka olis vain tilapäinen työsuhde, mutta raha-asiat muuten kuosissa?
#26 • • elok Guest

totaalisen off-topic:

Saako Visan, vaikka olis vain tilapäinen työsuhde, mutta raha-asiat muuten kuosissa?

Mulle ainakin sanottiin että ois pitänyt olla 10kk putkeen vakituisessa työsuhteessa...

Siis mulla ei oo sellasta kun oon ollu vasta 4kk...:007:
#27 • • Edited Taedium Guest
[quote="HiVoltage @ Ezzyn kortillamaksu[/i]
Kyllä sitä ny pröystäillään.:D [/quote]Höh. Mitä glamouria on pankkikortissa? Silläkin voi maksaa ja on kätsympi kuin fyysinen käteinen. (Joka on turvatonta ja kömpelöä. - Käteisestä eroon ja heti!)

Originally posted by Tapi T"]

Eipä totaalisen offtopic ole. Oma Visa Electronhan on kuin käteinen. Siihen ei tarvita tuloja, vaan pankkitili. Oikean visan sääntöihin vissiin kuuluu se, että tulot on jossain 500-800e/kk. Joku oikean visan omistaja tai jonkin pankin sivuilla se voi lukea.

edit: Sampo Pankki kertoo Visakortista, että: Kortti soveltuu kansainväliseen käyttöön. Kortti on tarkoitettu 20-vuotta täyttäneelle henkilölle, joka on hoitanut raha-asiansa moitteettomasti ja hoitaa maksuliikenteensä Sampo Pankissa. (Lähde) Löytyypä tuon linkin takaa myös ehdot - Eli polku: Päivittäiset raha-asiat: kortit ja sitä kautta Tutustu tuotteisiin: Visa Siitä voi valita sitten vaikka ne ehdot.

Ja jos säännölliset tulot tarkoittaa vähintään 10kk jatkuva työ, niin kunhan tili on pankissa, eikä luottokunnalla ole nokankoputtelua, niin siitä vain Visa Classikki ja 800-4000e luottoraja käyttöön.

Nordea ei kerro paljoakaan.
#28 • • Ezzy Guest

totaalisen off-topic:

'

musta siinä on vaan tuloraja. mulla on määräaikainen työsuhde ja sain ihan ok. 800e luottorajan otin vain tosin.
#29 • • Tapi T Guest

musta siinä on vaan tuloraja. mulla on määräaikainen työsuhde ja sain ihan ok. 800e luottorajan otin vain tosin.

Haa! Maanantaina täytyykin käydä pankissa. :)