(TIEDOTE) RAVINTOLA KERMAN OHJELMISTO UUDISTUU

45 posts, 3 pages, 8,218 views

Avatar
#1 • • clubkerma Guest
Vastikään kasvojen kohotuksen perusteellisen remontin muodossa kokenut Helsingin ykkösklubi Kerma uusii viikonlopun ohjelmistoaan.

Kermaa vuosikaudet isännöinyt Toni Rantanen eli DJ Lil'Tony siirtyy toistaiseksi DJ-kopista taustavaikuttajan rooliin. Yllättävän uutisen taustalta löytyy Rantaselle lääkärien toimesta asetettu soittokielto. Ikävien kuulo-ongelmien kanssa viime aikoina painiskelleen pitkän linjan DJ:n korvien kunto on mennyt niin huonoksi, että korvalääkärit suosittelevat soittokeikoista pidättäytymistä ainakin vuoden loppuun saakka.

Syyskuussa startanneen Jack -perjantaiklubin vetäjänä jatkaa 1.11. alkaen toinen legendaarinen skenehahmo, mm. Unity, Sun ja Renaissance klubi-iltoja järjestänyt Tapio Hakanen eli DJ Orkidea. Kerman perjantai-illoissa tullaan jatkossa näkemään lukuisia vierailevia DJ:tä. Hakasen ja Rantasen yhdessä valitsemien vierailijoiden myötä klubin musiikillinen skaala laajentuu, painottuen silti edelleen vahvasti housen eri tyylilajeihin. Samalla tavoitetaan entistä laajempi kuulijakunta ja elävöitetään Helsingin hiljaisiksi käyneitä perjantai-iltoja.

Jackin residentteinä tulevat olemaan Orkidean lisäksi pitkän linjan house DJ:t Mr.A sekä Kaj Krister. Vieraina tullaan näkemään mielenkiintoinen sekoitus kokemusta (Jokke, Elliot Ness, Jay Mellin) sekä uusia lupauksia (Hiski & Pinnie, Juju). Hyvän vastaanoton saaneen uuden albumin juuri julkaissut Jori Hulkkonen puolestaan heittää ensimmäisen Suomen-keikkansa puoleen vuoteen uudistuneen Jackin avajaisillassa perjantaina 1.11. Let there be house!

Illan isännän siirtyessä toistaiseksi pois kuvioista jää lauantai-iltaan syksyllä siirtynyt Lil'Tonyn lempilapsi, jazz-henkinen Talkin' all that -klubi tauolle. Jatkossa Kermassa tullaan lauantaisin kuulemaan 2000-luvun disko-musiikkia, eli reipasta vokaalihousea, lattarirytmejä sekä funkkia ja diskoa otsikolla "Lauantai-illan huumaa". Residentteinä toimivat Tomi K., Smoodie, Wee-Kid, Sile sekä Max Klondyke.

Huipputason vierailijoistaan ja hektisestä tunnelmastaan tunnettu drum n' bass-klubi Freeform puolestaan palaa tauolta ottaakseen Kerman haltuunsa torstaina 5.12. eli itsenäisyyspäivän aattona.


::::: Discotheque Kerma ke-la 22-04
::::: Bar Redrum ke-la 22-04
::::: Erottajankatu 7, 00130 Helsinki
Avatar
#2 • • Edited Tapi T Guest
Haa! 1.11 alkaen vois taas alkaa käymään Kermassa... :)
Avatar
#3 • • pinnie Guest
Tonin korvien kohtalo on hyvin valitettavaa, toivottavasti kaikki jatkuu ainakin osaltaan kuten ennenkin soittokiellon jälkeen.

Mitä Kerman uuteen ohjelmaan tulee niin uskoisin, että perjantai-ilta Kermassa tulee olemaan jotain aivan mieletöntä. Loistava PA, hieman lisää valoja ja Suomen deejiiden parhaimmisto veivaamassa HOUSEA. Hinta-laatusuhdekin on täysin kohdallaan. Plussana vielä k20 -ikäraja.

props!
Avatar
#4 • • Coloradon susi Guest
No todellakin Kermaan!! Nyt on turha elitismi pyyhkäisty pois Suomen parhaan venuen ohjelmistosta! Ei ole epäselvää osoitteestaan perjantaisin. Miksei aikaisemmin ole välähtänyt muuttaa konseptia trendikkäämmäksi, Screen- ja Pussyklubin mukaisiksi? Punttis-kaverit mukaan ja bailaamaan.
Avatar
#5 • • jUSSi Guest


Miksei aikaisemmin ole välähtänyt muuttaa konseptia trendikkäämmäksi, Screen- ja Pussyklubin mukaisiksi? Punttis-kaverit mukaan ja bailaamaan.



Onko tämä trolli?

No, minä jätän eriävän mielipiteen Kerman uudistumisesta. Minä kuuntelen mieluummin Tonin settejä kuin Orkun. Harmin paikka :(. Täytyy varmaan tulla tarkistamaan miten tuo vaikuttaa musiikkilinjaukseen, joka tähän asti on ollut melkein parasta mitä kaupunki tarjoaa.

Toivottavasti kuulo paranee ja saadan Lil'Tony pian takaisin puikkoihin. Tässä kaupungissa on jo ihan tarpeeksi trendikkäitä "superklubeja" tyydyttämään massojen tarpeita.
Avatar
#6 • • Tapi T Guest


Miksei aikaisemmin ole välähtänyt muuttaa konseptia trendikkäämmäksi


Mulle ollaan aina sanottu Kerman olevan tosi trendikäs.
Avatar
#7 • • Edited pinnie Guest


No todellakin Kermaan!! Nyt on turha elitismi pyyhkäisty pois Suomen parhaan venuen ohjelmistosta! Ei ole epäselvää osoitteestaan perjantaisin. Miksei aikaisemmin ole välähtänyt muuttaa konseptia trendikkäämmäksi, Screen- ja Pussyklubin mukaisiksi? Punttis-kaverit mukaan ja bailaamaan.



Coloradon sudella taitaa olla kotiluolassaan jenkeissä peikko-ongelmia :D




No, minä jätän eriävän mielipiteen Kerman uudistumisesta. Minä kuuntelen mieluummin Tonin settejä kuin Orkun. Harmin paikka :(. Täytyy varmaan tulla tarkistamaan miten tuo vaikuttaa musiikkilinjaukseen, joka tähän asti on ollut melkein parasta mitä kaupunki tarjoaa.

Toivottavasti kuulo paranee ja saadan Lil'Tony pian takaisin puikkoihin. Tässä kaupungissa on jo ihan tarpeeksi trendikkäitä "superklubeja" tyydyttämään massojen tarpeita.



Musiikkilinjaukseen varmasti vaikuttaa, se on selvä. Uskon kuitenkin, että pelkkää _housea_ eri muodoissaan (teknompaakin luulisin) tullaan kuulemaan. Kyllä nämä "superklubien" djt hoitaa hommansa tyylillä.

Eikös tämä uusi linjaus ole vallan loistava asia. Näin saadaan paljon uusia ihmisiä tutustumaan Kermaan ja sen meininkiin. Ajan kuluessa mahdolliset epäluulot yms. katoaa ja jonain päivänä sitä huomaakin, että Talkin all that loistavine "ei-mainstream" tiskijukkineen onkin täynnä uusia ja innokkaita ihmisiä.
Avatar
#8 • • Edited jUSSi Guest


Eikös tämä uusi linjaus ole vallan loistava asia. Näin saadaan paljon uusia ihmisiä tutustumaan Kermaan ja sen meininkiin. Ajan kuluessa mahdolliset epäluulot yms. katoaa ja jonain päivänä sitä huomaakin, että Talkin all that loistavine "ei-mainstream" tiskijukkineen onkin täynnä uusia ja innokkaita ihmisiä.



Tältä puolelta asiaa katsottuna toki, mutta tämä muutos voi karkoittaa osan vanhoista kävijöistä. Kyllä minä varmaan tulen ainakin katsomaan kuinka paljon meininki muuttuu ja jos ei maistu niin sitten mun varmaan täytyy yrittää vaikuttaa jotenkin tai yrittää saada itse keikkaa kermaan ;)
Avatar
#9 • • olliS Guest


Tonin korvien kohtalo on hyvin valitettavaa, toivottavasti kaikki jatkuu ainakin osaltaan kuten ennenkin soittokiellon jälkeen.

Mitä Kerman uuteen ohjelmaan tulee niin uskoisin, että perjantai-ilta Kermassa tulee olemaan jotain aivan mieletöntä. Loistava PA, hieman lisää valoja ja Suomen deejiiden parhaimmisto veivaamassa HOUSEA. Hinta-laatusuhdekin on täysin kohdallaan. Plussana vielä k20 -ikäraja.

props!


yhdyn tähän täysin. taitaa joutua piipahtelemaan perjantaisin kermassa useammin kuin kerran vuodessa :p
Avatar
#10 • • ville Guest
1.11:

MAIN ROOM

Jori Hulkkonen
Kalle Miettinen
Orkidea

REDRUM:

Samus Aran & Paarma
---

Nyt tuntuu siltä, että perjantaisinkin voisi alkaa liikuttamaan persettä :)
Avatar
#11 • • Edited pinnie Guest
...
Avatar
#12 • • Stud Mattila Guest


Tonin korvien kohtalo on hyvin valitettavaa, toivottavasti kaikki jatkuu ainakin osaltaan kuten ennenkin soittokiellon jälkeen.

Mitä Kerman uuteen ohjelmaan tulee niin uskoisin, että perjantai-ilta Kermassa tulee olemaan jotain aivan mieletöntä. Loistava PA, hieman lisää valoja ja Suomen deejiiden parhaimmisto veivaamassa HOUSEA. Hinta-laatusuhdekin on täysin kohdallaan. Plussana vielä k20 -ikäraja.

props!




joo, tonin korvien kunto on valiteltavaa.

toi deejii linjaus vois olla paremminkin "helsingin deejii parhaimmisto", ei suomen.
Avatar
#13 • • Zapa Guest
vaikuttaa messevältä, tarkastettava mestat & meisningit joku kerta 4sure!
Avatar
#14 • • Pussy Club info Guest
..näin on, täällä joutuu kyllä todellakin persettä pyörittään
hetkutihetkuti.
Orkidea, erittäin hyvä valinta Jack iltojen vetämiseen..:003:

täällä siis nähdään- :cool:

- t :002:
Avatar
#15 • • jUSSi Guest


Orkidea, erittäin hyvä valinta Jack iltojen vetämiseen..:003:



hmm, mulle ei Jack-sanasta tule mieleen Orkun kixuprogetranse-linja (vaikka kyllähän mieheltä varmasti kattava selektio muutakin löytyy) vaan enemmänkin sellainen likainen "Jack Your Body" chicagohouse/detroitteknomeininki ;)
Avatar
#16 • • pinnie Guest




hmm, mulle ei Jack-sanasta tule mieleen Orkun kixuprogetranse-linja (vaikka kyllähän mieheltä varmasti kattava selektio muutakin löytyy) vaan enemmänkin sellainen likainen "Jack Your Body" chicagohouse/detroitteknomeininki ;)



Ootkos kuullut Orkidean house-elektro-disco-ysäri pläjäyksiä? Luksus matskuu.
Avatar
#17 • • Edited jUSSi Guest


Ootkos kuullut Orkidean house-elektro-disco-ysäri pläjäyksiä? Luksus matskuu.



tätä pitäisi juuri tullla todistamaan joskus kermaan. Kyse olikin vain siitä mielikuvasta mikä minulla on Orkidean soittamasta materiaalista, joka on muodostunut julkisuuden kautta kun en ko. henkilöä tunne.
Avatar
#18 • • Tapi T Guest



hmm, mulle ei Jack-sanasta tule mieleen Orkun kixuprogetranse-linja (vaikka kyllähän mieheltä varmasti kattava selektio muutakin löytyy) vaan enemmänkin sellainen likainen "Jack Your Body" chicagohouse/detroitteknomeininki ;)


Kamoon jUSSi, sulle tulee tarvittessa joka sanasta mieleen "Jack Your Body" chicagohouse/detroitteknomeininki. ;)

Ennen ku Kerman kokonaan teilaat, niin kandee kattoo meininki ensin. Sitäpaitsi mä oon aika varma, että Tapsan boksista löytynee pari lättyä puristinkin makuun. :)

(Mainittakoot vielä, että allerkirjoittanut ei pane lainkaan pahakseen, mikäli Kerman musiikillista linjaa muutetaan enemmän "kixuprogetranse"-suuntaan. :D)
Avatar
#19 • • Edited jUSSi Guest



Kamoon jUSSi, sulle tulee tarvittessa joka sanasta mieleen "Jack Your Body" chicagohouse/detroitteknomeininki. ;)



Miten niin? Väitätkö sä että mä oon joku hikinen puristi vai? :D


Ennen ku Kerman kokonaan teilaat, niin kandee kattoo meininki ensin. Sitäpaitsi mä oon aika varma, että Tapsan boksista löytynee pari lättyä puristinkin makuun. :)




tätä pitäisi juuri tullla todistamaan joskus kermaan. Kyse olikin vain siitä mielikuvasta mikä minulla on Orkidean soittamasta materiaalista, joka on muodostunut julkisuuden kautta kun en ko. henkilöä tunne.



näin.
Avatar
#20 • • Paarma Guest
Varsin valitettava kyllä tuo Tonin tilanne, toivottavasti mies vielä tokenee pakkolevon jälkeen vaikka sitten hiukan pienemmillä kuuloke/monitorivolyymitasoilla.. Mitä sitten klubin tasoon tulee, itse uskon kyllä ettei kermassa minkäänsortin "kixupolkkawhatever" tule vastedeskään soimaan, järjestävät henkilöt kuitenkin hallitsevat hommansa vankalla ammattitaidolla.