Parhaat mainokset?

85 posts, 5 pages, 25,567 views

#81 • • yana Guest

Mut toi ei oo totuudenmukainen! Mä en saanu eilen kaveria vaikka ostin Carlsbergiä! Vaikka ihan erikseen pyysin!

mä saan monta aina jokasta ostamaani kohden. ehkä tossa mainitaan vain laskennallinen keskiarvo :)
#82 • • Elwira Guest
Mun mielestä nää estrella mainokset on tosi hauskoja.... Siis tarkotan siinä missä nää kaksi veikkoa sähläilee keskenään... Pelaa golffia ja osuu toisen päähän ym. Ne ooooon tosi jees! :D
#83 • • neea Guest
Tuotemerkki lienee Ozon mints, tai jotain. Sellaisia pienessä, harmaassa metallilaatikossa olevia minttuja.

Mies leikkii että ne laatikot on avaruusaluksia tms. Hyräilee samalla jotain tähtiensota-tyyppistä marssia.

Sarjassa taitaa olla ainakin kolme erilaista mainosta. Todella halvalla tehtyjä, mutta kovasti ainakin minua viihdyttävät.
#84 • • JuhaL Guest
No vielä viime vuoden puolella ainakin pyörinyt FantaBottle-mainos, jossa poika jäi auton alle 'tyhmänä turistina'. Meni jotenkin niin, että tytöt vastakkaisella puolen katua huomasivat että poika on jäämässä auton alle ja huusivat:"Watch out!"
Poika katsoi häkeltyneenä rannekellostaan aikaa ja jäi sitten auton alle
#85 • • Mr. Sinner Guest
Sonyn mainokset on aika hyvii. Etenkin tää uusin mikä on pyöriny nyt enintään viikon. Helvetin siisti ja pirun hyvän musiikin valinnu siihen. :)