Tiistai on paras Mtv3 päivä.
Kaikki MTV3-päivät on huonoja. Ainoa hyvä puoli tiistaissa on Dark Angel, joka vastaa about sataa Kirsi Saloa. :006:
46 posts, 3 pages, 8,182 views
Tiistai on paras Mtv3 päivä.
siis vikahan on siinä, että nämä visailu- ym. ohjelmaformaatit ostetaan muualta ja niitä yritetään sovittaa Suomen tv-yleisölle. Silloin orginaalimaan tuotantoyhtiö päättää mitä sanotaan ja miten toimitaan ja miltä juontaja näyttää, jotta ohjelma näyttäisi mahdollisimman samanlaiselta mitä alkuperäismaassa. Briteissä asuessani nämä Greedit, Weakest Link, Who Wants To Be A Asslicker -ohjelmat oli ihan hyvää viihdettä, täällä ne lähinnä näyttää halvoilta kopioilta ko. ohjelmista...
Kaikki MTV3-päivät on huonoja. Ainoa hyvä puoli tiistaissa on Dark Angel, joka vastaa about sataa Kirsi Saloa. :006:
Aivan hervoton sketsishow missä tunnetut näyttelijät improavat annettuja tilanteita. Ihan uskomattoman hauska ohjelma (siis mun mielestä ;) ) . Ja varmasti toimisi meilläkin.
tässä vielä linkki http://www.comedycentral.com/tv_shows/whoselineisitanyway/
edit: kapulakieltä
oikeesti se "heikoin lenkki" nimen hokeminen joka ***** välissä käy hermoille ja pahasti. :mad:
Eikös meillä saman asian aja Thilia Thalia vai mikä se oikeen oli?
Hyvä formaatti kyllä sinänsä on Giljotiinilla, etenkin vielä kun JP Palo juonsi sitä. Siinä sentään oli vähän kimurantimpaa psykologista peliä kuin tuossa.
Reset sanoikin jo mun ajatukset mutta lisätään vielä
"on aika katsoa kuka on heikoin lenkki!"
Ohjelman nimi on ..("liian pitkä tauko").. HEIKOIN LENKKI!
21:20 - 21:49 Sinkkuelämää
Hei, sinkkuelämää on oikeasti yksi parhaimpia sarjoja joita telkkarissa tällä hetkellä pyörii (no se taitaa olla itse asiassa se ainoa jonka vuoksi itse jaksan avata telkkarin). Tän päivän jaksossa tuli todellakin hyvää juttua orgasmeista ja siitä kuinka vaikka kuinka olisi orgasmikone niin joskus vain tulee stoppi... (: