Internetin vaatekaupat

4 posts, 1 page, 1,126 views

Avatar
#1 • • crash Guest
Netissä tuntuu olevan ainakin muutamia t-paitoihin "erikoistuneita" liikkeitä, joista olen ajatellut joskus hankkivani jotain.

Ajattelinkin nyt heittää ilmaan keskustelun Internetin vaatekaupoista. Eli jos olet hankkinut jotain vaatteita sähköisen kaupan kautta, niin mistä ja mitkä ovat kokemuksesi liikkeestä?

Näissä olen itse vieraillut, mutten vielä tilannut mitään, kun vaatteiden hankkiminen koon puolesta on hieman riskialtista ilman tarkkoja mittoja.

http://www.mentalwear.fi
http://www.tshirthell.com
Avatar
#2 • • funkyboy Guest
Erittäin osuva aihe. Ite olen juuri kuluttanut nettiä etsiessäni kyseisiä liikkeitä. Ja mielellään listaa liikkeistä mistä voi shoppailla ilman luottokorttia:D
Avatar
#3 • • ville Guest
Myydään yhdet keltaiset housut ja sininen liivi.

81Hamemyynti.jpg

Keltaiset unisex housut kokoa S. Merkki Pash, ylhäältä kapeat eli hyvä perse näkyy ja alhaalta leveät. Lyhyseti sanottuna malli ja merkki tämänhetkinen muotia :)

Oma lantion leveys on leveimmästä kohtaa 87 cm ja housut istuvat täydellisesti. Suomennettuna ostajan lation ei saa olla tätä leveämpi ellei halua esitellä kireitä housuja :eek: Olen itse 175 cm pitkä ja housut laskeutuvat juuri sopivasti kenkien päälle. Ostajan ei siis pidä olla tätä pidempi, ellei halua että housut loppuvat kesken ....

Housuissa on neljä taskua, kaksi vetoketjulla ja kaksi tarraläpällä. Tavarat saa siis mukavasti piiloon, eikä niitä tarvitse pitää normaaleissa taskuissa leventämässä persettä.

Väri on kirkkaan keltainen kuten kuvasta näkyy. Housuja on pidetty ehkä viisi kertaa. Kunto täysin uutta vastavaa.

82Hamemyynti.jpg

Toinen myyntiartikkeli on sininen Cyberdogin liivi. Yksinkertaisesti sanottuna edelleen tyylikkäin liivi mitä olen koskaan nähnyt. Edessä heijastavat pisteet, vetoketjun vetäjä Cyberdog logolla ja luonnollisesti koko vetoketju hohtaa uv:ssa. Selässä suuri heijastava Cyberdog logo. Kangas topattua, joten liivi istuu päälle todella tyylikkäästi. Sivuissa on joustavaa kangasta eli liivi istuu hieman suuremmallekin tytölle/pojalle. Oma rinnanympärys on 92 cm, ostaja voi olla tästä suurempi tai pienempi. Liiviä on pidetty joitakin kertoja ja se on täysin uutta vastaavassa kunnossa.

Nämä myydään pakettina, ellei joku satu tarjoamaan toisesta vaatekappaleesta hyvää hintaa. Housut maksoivat uutena 80 euroa ja liivi 90. Yhteenä siis 170 euron asuste.

Myyn nämä eniten tarjoavalle. Jos siis kiinnostaa niin pistä postia ja hinta paljon olet näistä valmis maksamaan. Molempien vaatekappaleiden ostajat ovat etusijalla, ellei todella käy niin että joku maksaa esim liivistä paremman hinnan mitä saan pakettina.

Tarjoukset kannattaa lähettää osoitteeseen: [email protected]

Asun espoossa, pääkaupunkiseudulla asuvat saavat luonnolisesti kokeilla vaatteista ennen ostopäätöstä. Muille voin lähettää yksityskohtaisia kuvia jos on tarvetta.

ja haluan näistä eroon, eli eniten tarjonnut voittaa :)

ps hameet on jo myyty
¡ Previous post a few years ago !