CS6x + 2kpl plg150an-piirejä????

1 post, 1 page, 853 views

Avatar
#1 • • Edited Tuppu_ Guest
Hei! Onko kenelläkään kokemusta CS6x:stä siten, että käyttäisi siinä kahta (2) plg150-an-boardia yhtäaikaa?

Jos on tietoa, niin seuraavat asiat kiinnostaisivat:

1. Kuinka homma toimii?

2. En tarvitse kahta an-parttia, vaan haluaisin tuplata vain polyfonian. Eli voinko esim. soittaa unisonomoodissa ääniä siten, että polya olisikin 2, eli kumpikin plugari soittaisi 5-äänen unisonolla vuorollaan, aina kun ääntä tarvitaan? Vai, käykö niin, että kun unisonon vääntää päälle, niin kummatkin plugarit pöräyttää kaikki äänet yhtäaikaa ilmoille, jolloin mulla on taas monosoundi, vaikkakin aivan järjettömän paksu sellainen?

3. Voiko kahta plugaria käyttäessä säätää unisonon käyttämän äänimäärän?

4. Mihin/Miten tallennan äänet? Kummallekin plugin-piirille samat soundit, vai riittääkö, että tallentaa toiselle ja toinen piiri sitten käyttää niitä, vai miten?

5. Ei niin liity tohon kahden plugarin käyttöön, mutta käyttääkö joku jotain ulkoista midi-kontrolleria, esim. doepferia ton an-piirin käskyttämiseen lennossa ihan oikein nupein? Meinaan vain, että olisi aika mahtava setti, kun olisi tossa sisällä 2 plugaria ja ohjais koko hoitoa jollain kontrollerilla. Meinaan toi cs6x:n filtter-cutoff-nupin keskikohdan "parkkipaikka" ei inspaa sweeppejä tehdessä.

Edellisen ymmärtää minkä vaan jammun csx-sarjan omistaja.

Olisin kiitollinen, jos joku vastaisi. :)

Soittelin tossa taas parin viikon tauon jälkeen cs6x:llä juurikin tuon an-boardin soundeilla ja tuli taas todettua, että kyseessä on edelleen yksi parasäänisimmistä virtuaalianalogipiireistä, mitä on tehty virusin ja ms2000:n lisäksi! Siis lämmintä, paksua, analogimaista, nam! Yamaha an-piirit rules! :D

PS. Mun explorerissa on jotain pahasti vialla. En nimittäin nähnyt pitkään aikaan, että tämä olisi ilmestynyt audio techiin, siis tämä mun juttu. No tyhjensin sitten selaimen välimuistin, niin alkoi näkyä. Sori, kun tuli siitä johtuen tällanen "tuplapostaus"!