Format C: ja asennettu Win ME.
SB 128 pci kortti.
Propellerheads Reason pomppii, eli soittaessa hyppii eteenpäin kuin rikkinäinen levy. Latencyä on koitettu säätää, ja äänikorttiasetuksia. Long shot mut kellään mitään infoo?
11 posts, 1 page, 2,830 views
Kone jossa reason toimi ennen moitteettomasti.
Format C: ja asennettu Win ME.
SB 128 pci kortti.
Propellerheads Reason pomppii, eli soittaessa hyppii eteenpäin kuin rikkinäinen levy. Latencyä on koitettu säätää, ja äänikorttiasetuksia. Long shot mut kellään mitään infoo?
Mulla toimii ainakin kaikki directX:n kautta tuleva, mut esim SoundForge, Winamp ja Windowsin omat äänet pomppii tollai.
Koita päivittää laitteiston ajureita (driver). Win ME:lle löytyy netistä aika varmasti joku päivitys joka saattaa parantaa suorituskykyä jne.
tarkista myös se että sulla on KAIKKI äänikortin asetukset kohdallaan, ei pelkkä latency, ja siihen myös ajurit ajan tasalle, ja tarkista että käytät reasonia juuri sillä ajurilla mitä haluat (mulla ainaki se antaa vaihtoehdoiks aika monta erilaista ASIO ajurii ja muita esim. DirectX, eikä se defaultti toiminu parhaiten. koita vähä mikä toimii parhaiten.)
Joo ja kannattaa IHAN EKAKS päivittää emon piirisarja-ajurit. Niillä lähtee melkein kaikki vastaavat ongelmat.
Ongelma korjaantui ainakin mulla kun ajoin noi uudet VIA:n ajurit ja nostin PCI-väylän latenssiaikaa 128:n BIOS:ista...