Eli kaikki hyvät vihjeet ja kokemuskuvaukset aiheesta otetaan ilolla vastaan ja paikat käydään katsomassa. Kiitti.
75 posts, 4 pages, 29,753 views
Malmilla on Teerisuontiellä Ormusmäentien risteyksessä yksi kirppis. Sieltä ostin UPO:n jenkkikaapin 3-4 vuotta sitten ja maksoi 450FIM (~75e). Toiminut kuin kello ja vajaa vuosi sitten möin pois ja yksi tyyppi laittoi sen irlantilaisvalmisteiseen autotalliin (= tuulee ja sataa sisään), eikä jääkaapissa tai sen pakasteosassa olla huomattu vieläkään mitään vikaa.
kierrätyskeskuksista
Huonekaluja ostaessa mun mielestä IKEA kannattaa kiertää kaukaa. Se mikä Ikeassa (ja kaikissa muissakin huonekalukaupoissa) on ihan överi-halpaa, on usein myös huonoa. Tietenkin Ikeassa on myös laadukasta tavaraa, mutta se sitten maksaa saman verran kuin muuallakin.
KIITOS! Olen sen jälkeen kun elokuvan Levottomat näin, niin etsinyt juurikin tämän tyyppisiä sänkyjä! En ole tiennyt ko. sängyn nimeä, mutta siinä leffassa Arilla oli juurikin tuon Cairo mallinen sänky, jossa ne tummansiniset lakanat. Helkkarin hieno, tyylikäs ja käytännöllinen. Juurikin sitä mitä itse sänkysentrisenä ihmisenä olen etsinyt.
Malmilla on Teerisuontiellä Ormusmäentien risteyksessä yksi kirppis. Sieltä ostin UPO:n jenkkikaapin 3-4 vuotta sitten ja maksoi 450FIM (~75e). Toiminut kuin kello ja vajaa vuosi sitten möin pois ja yksi tyyppi laittoi sen irlantilaisvalmisteiseen autotalliin (= tuulee ja sataa sisään), eikä jääkaapissa tai sen pakasteosassa olla huomattu vieläkään mitään vikaa.
KIITOS! Olen sen jälkeen kun elokuvan Levottomat näin, niin etsinyt juurikin tämän tyyppisiä sänkyjä! En ole tiennyt ko. sängyn nimeä, mutta siinä leffassa Arilla oli juurikin tuon Cairo mallinen sänky, jossa ne tummansiniset lakanat. Helkkarin hieno, tyylikäs ja käytännöllinen. Juurikin sitä mitä itse sänkysentrisenä ihmisenä olen etsinyt.
Nimim. Jääkaappi, televisio, tietokone, elämä... kaikki sängystä kurkotettavissa.
Eipä kestä, itsellänikin on Futon Bedshopista ostettu Cairo, ja
futonpatjat takaavat ainakin itselleni parhaat yöunet. En kuunaan
vaihtaisi futonia mihinkään Hästensin tai Unikulman
muka-ergonomiseen jousihässäkkään.
Ite on kanssa tullut Futonista unelmoitua kerta jos toinenkin. Kuinka paljon tollasesta patjasta pitää about maksaa? Saitilla ei ollut hintoja....
Esim. 160x200 cm patja maksaa muistaakseni jotain
450 e. Runko maksaa suurinpiirtein saman verran.
Patjoja on luonnollisesti saatavina paitsi useita eri
leveyksiä, myös monia paksuuksia, ja nämä attribuutit
luonnollisesti vaikuttavat hintaan.
Jos ostat Ikeasta kahden vuoden välein 200e sängyn, niin tuleeko se halvemmaksi, kuin ostaa mukava ja hyvä sänky kerran 1000e hintaan?
...eikä ole edes mahdottoman hintasia! Kuka lainaa 1ke:n 10 vuoden korottomalla maksuajalla?
...eikä ole edes mahdottoman hintasia! Kuka lainaa 1ke:n 10 vuoden korottomalla maksuajalla?