Mikähän mahtaisi olla levareissa vialla kun...

33 posts, 2 pages, 5,306 views

Avatar
#1 • • Edited renni Guest
Väärä hälytys.
Avatar
#3 • • renni Guest
Ei taida olla kun levarit on uudet.
Avatar
#4 • • D.Dekker Guest
Olen kuullu aikasemminkin että omnitroniceissa ilmenis tollasta, eli sillon se viittais tyyppivikaan.

Taitaa olla muuten tälle topikki jo...?
Avatar
#5 • • renni Guest
Etsiskelin kyllä tuosta levaritopicista vastausta tähän mutta ei löytynyt.
Avatar
#6 • • NoStatus Guest
Mulla oli Geminin levari, jossa oli samaa vikaa.
Siinä levarissa oli sellaset turhan herkät nappulat joilla
voi levyä hidastaa tai nopeuttaa samoin kuin cd-soitinta,
ja olin välillä vahingossa painanut niitä nappuloita
kämmensyrjällä tai jollain soittaessani!

Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, mulla tämän
"vian" korjaus maksoi tasan 0 markkaa eli 0 euroa, kun
lakkasin painelemasta niitä vahingossa.

:)
Avatar
#7 • • renni Guest
Ja ettei kukaan enään sekoittaisi tämän topicin laitetta cdsoittimiin niin postataanpas vielä url valmistajan sivuille.
Avatar
#8 • • MikkiHiiri Guest
oiskohan maanantaikappale, jossa joku moottoria ohjaava komponentti on just sanomassa itseään irti?
Avatar
#9 • • renni Guest
Ja juuri minä saan näitä kaksi kappaletta :(? Aika epätodennäköstä. Mäkään en ole niin epäonnekas ;)
Avatar
#10 • • NoStatus Guest


Ja ettei kukaan enään sekoittaisi tämän topicin laitetta cdsoittimiin niin postataanpas vielä url valmistajan sivuille.



Enhän niin tehnytkään. Kirjoitin: "...samoin kuin cd-soitinta...".
Itsellänikin oli siis vinyylilevysoitin.
Kuvasta päätellen kirotut nappulat sijaitsevat omnitroniceissasi juuri samoissa paikoissa kuin geminissäni.
Avatar
#11 • • T-Justice Guest
Mulla oli tuollaiset samanlaiset omnarit jotka nyki nekin, lähetin ne thomannille takuuhuoltoon (aika kallis postitus! 27kg saksaan) 3 viikkoa meni ja vika jatkui edelleen, eli oiskohan toi tyyppivika.
Nm. Nykyään onnellinen teknareiden omistaja.:)
Avatar
#12 • • renni Guest
Jahas. Pitää siis vissiin pistää noi myyntiin jonnekkin ja sit joskus ku on varaa, ostaa teknarit. Kyllä noi joku kuitenki hyvään hintaan ostaa ;P
Avatar
#13 • • T-Justice Guest


Jahas. Pitää siis vissiin pistää noi myyntiin jonnekkin ja sit joskus ku on varaa, ostaa teknarit. Kyllä noi joku kuitenki hyvään hintaan ostaa ;P



Joo kandee myydä, mäkin sain niistä ihan kivat rahat... ;)
Avatar
#14 • • JussiS Guest


Jahas. Pitää siis vissiin pistää noi myyntiin jonnekkin ja sit joskus ku on varaa, ostaa teknarit. Kyllä noi joku kuitenki hyvään hintaan ostaa ;P



Vahinko kiertoon :)

Joo, siis jos ei vika oo siinä että painelet pitch bend -nappuloita miten sattuu vahingossa, niin kannattaa varmaan heittää ne takuuhuoltoon. Rikkinäisinä niitä nyt ei ainakaan kannata myydä.
Avatar
#15 • • renni Guest

Originally posted by T-Justice
Mulla oli tuollaiset samanlaiset omnarit jotka nyki nekin, lähetin ne thomannille takuuhuoltoon (aika kallis postitus! 27kg saksaan) 3 viikkoa meni ja vika jatkui edelleen, eli oiskohan toi tyyppivika.



Originally posted by JZZ

Vahinko kiertoon :)

Joo, siis jos ei vika oo siinä että painelet pitch bend -nappuloita miten sattuu vahingossa, niin kannattaa varmaan heittää ne takuuhuoltoon. Rikkinäisinä niitä nyt ei ainakaan kannata myydä.



Juu. Pitch bendiä en painele kun semmosia ei ole :D

Eli siis jos en ole ainut jolla on tämä vika ja vika jatkuu korjauksen jälkeenkin, vian täytyy olla ominaisuus :rolleyes:. Tai ainakin näin on tapana töissä sanoa ;)

Ja vahinko siis lähtee kiertoon. Pitää myydä nuo ja säästellä parin kuun palkka niin saan 2 kpl teknareita. Sit on ainakin laatua :)
Avatar
#16 • • Ana-- Guest
...ettei vaan ois kyse legendaarisesta "Mikä mun levareissa on
vikana kun en saa levyjä biittiin?"-topicista? ;)
Avatar
#17 • • renni Guest
Heh, no ei ihan. Häiritsee vaan kun saan biitit synkkaa ni jompi kumpi levari sanoo kruik ja tulee koppotikoppoti. Tai sit muuten vaan kesken soittelun jompi kumpi ääntelee.

Mur.
Avatar
#18 • • ipe Guest
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=1996469

Nämä on ilmeisesti juuri nuo kyseiset levarit jotka siis aiot myydä 'viallisina'!?

Eikös Thomann (jos sieltä ostit) tietääkseni korvaa postikulut takuukorjauksissa? (Tai mahdollisesti sitten anna jotain muuta vaihdossa tilalle jos et ole ostoksiisi tyytyväinen?) Ja eikös ole hieman huonoa kaupantekoa myydä 'viallisia' levareita varsinkin kun viasta ei ole mainintaa tuolla huuto.netissä?

En todellakaan tahdo lietsoa pahaa meininkiä, mutta ihmettelen...


Edit:typot
Avatar
#19 • • Edited renni Guest
No juu, kehoitettiin myymään (ylempänä) :(

Vois tosta kyllä mainita että pitch vähän kusee :(

Korjasin ilmoituksen :(
Avatar
#20 • • ipe Guest


No juu, kehoitettiin myymään (ylempänä) :(

Vois tosta kyllä mainita että pitch vähän kusee :(

Korjasin ilmoituksen :(



Ostitko Thomannilta? Mikset korjauta em. vikaa? Ei pitäis maksaa yhtään mitään jos kerran takuut on voimassa...
:confused: