Scandinavian syksy...

42 posts, 3 pages, 8,234 views

Avatar
#21 • • Lank Guest
Muuten sen verran alkoi kuitenkin kiinnostaa, että mistäs meinaatte hommata liput etukäteen sinne ja miten vai meettekös vaan ajoissa paikalle siinä toivossa että lippuja saa/on jäljellä ovella????
Avatar
#22 • • Edited yana Guest


Muuten sen verran alkoi kuitenkin kiinnostaa, että mistäs meinaatte hommata liput etukäteen sinne ja miten vai meettekös vaan ajoissa paikalle siinä toivossa että lippuja saa/on jäljellä ovella????



onhan noita tuttuja stokiksessa. tyhmähän sitä olis jos lähtis ilman varmistuksia mestoille.
Avatar
#23 • • Edited yana Guest
varasin vihdoin matkat stokikseen. 2x4h hyttiä. säästöhytti sinne, hyvä olla edes joku pakopaikka jos kannella hengaaminen vituttaa, ja c-luokan hytit takas niin saa bileitten jälkeen nukuttua.
15,5e/suunta opiskelijana, maanantaina aamulla turusta sinne tiistai-illaks takas turkuun.
meitä on 4 lähdössä toistaiseksi, jos joku hyvä tyyppi haluaa mukaan niin laittakaa viestiä.
Avatar
#24 • • yana Guest




Muista varautua siihen, että Ruotsissa oluen&viinan myynti alkaa vasta puolenpäivan aikaan.



kesällä kun menin vastaavalla aamulaivalla stokikseen kaveria moikkaamaan turusta niin puolen päivän aikaan laivan kannella oli jo aika mukava olo :)
Avatar
#25 • • yana Guest




tänku olis aikasemmi tienny..



kuulin tosta la illalla ja soittelin sunnuntaina 4-5 mestaa läpi ja koitin metskaa lentolippua stokikseen ma illaks. ei oikein natsannut kohtuu hinnalla :(
Avatar
#26 • • yana Guest



Mut joo, tuskin bileitä heikentää... Taatusti Shram roccaa tuollakin.


tuu äi-ä mukaan vaan :)
Avatar
#27 • • Homegrove Guest
Aye! Tero messiin! :)
Avatar
#28 • • Lank Guest


DEEP DISH!!!!!



Tänne sittenkin!!!

Deep Dish ja 6 tunnin setti... :eek:
Saattaa olla vähän puhki sen jälkeen, Rok! :010:
Avatar
#29 • • Juksu Guest




Tänne sittenkin!!!

Deep Dish ja 6 tunnin setti... :eek:
Saattaa olla vähän puhki sen jälkeen, Rok! :010:



Ei haittaa :)
Avatar
#30 • • Genepool Guest




mä soitin petralle heti kun olit soittanu mulle tosta ;)



mulla on tää accesss.orgin kehittyneempi infokanava käytössä:D

anywayz, posse näyttää kasvavan ja turkkulaisse matkailusivut ovat haukankatseeni alla jatkuvasti. ihan jeez tarjouksia näkyy jo olevan mut maanantailaiva tuskin tulee täyteen joten parempia on vielä tulossa... come to mama...
Avatar
#31 • • Dani Cior Guest
Jes, mulla on ainakin muutamia vapareita vielä jäljellä. Hyvä syy käydä pitkästä aikaa taas moikkaamassa länsinaapureita. Matkat ja matkasafkat on sentään tullut ilmaiseksi, mistä saisi varmistettua ne liput?:)
Avatar
#32 • • yana Guest


Jes, mulla on ainakin muutamia vapareita vielä jäljellä. Hyvä syy käydä pitkästä aikaa taas moikkaamassa länsinaapureita. Matkat ja matkasafkat on sentään tullut ilmaiseksi, mistä saisi varmistettua ne liput?:)



meillä on nippu odottamassa. ja saattaa olla yks extra siellä.
jutellaan lisää vaikka illalla suudassa ;)
Avatar
#33 • • yana Guest




mulla on tää accesss.orgin kehittyneempi infokanava käytössä:D



sul on goldmember™ -edut katos :)
Avatar
#34 • • Homegrove Guest
Pitch record storella on lippuja.

+46 8 22 56 40

Sain hommattua meidän porukalle liput eilen, mutta mun piti varmistaa jo määrä...

Eli tuolta täytyy yrittää.
Avatar
#35 • • yana Guest



Sain hommattua meidän porukalle liput eilen, mutta mun piti varmistaa jo määrä...



yks on vähän epävarma sittenkin joten voi olla et danille liikenis siitä. mut tiedän ton tarkemmin illalla vasta...
Avatar
#36 • • Genepool Guest
kiitos lank hyttivouchereista!
jaahas, 9 ihmistä ja 2 hyttii... toinen tytöille, toinen pojille? :rolleyes:

btw mikäs mesta tämä monday bar oikein on ja mis päin?
Avatar
#37 • • Lank Guest
Eipä kestä :)

Monday Baarin sivut: http://www.mondaybar.com/
(Eivät kylläkään toimineet kun kävin, mutta ehkä jo huomenna)
Avatar
#38 • • Kix Guest
Huomenna sitten matka koittaa Köpenhaminaan Okyo-clubille kuunteleen Paul van Dykee...:003:
Voi olla että illasta tulee...sanoisinko..mielenkiintoinen!
Avatar
#39 • • emilia Guest


Huomenna sitten matka koittaa Köpenhaminaan Okyo-clubille kuunteleen Paul van Dykee...:003:
Voi olla että illasta tulee...sanoisinko..mielenkiintoinen!



Haista KIKI iso kasa!!!
Mä haluun mukaan!!
Avatar
#40 • • Kix Guest




Haista KIKI iso kasa!!!
Mä haluun mukaan!!



Heh heh, tuu mukaan!! Mä voin lohdutukseks ottaa sulle muutaman kuvan! Ja kertoo sitten kuin mukavaa on ollu!!:D :D :D