Huuto.net

12 posts, 1 page, 2,778 views

#1 • • Takyon Guest
Olen muutaman kerran huomannut että tuoltakin löytyy aika hyviä levyjä yms. sillointällöin. Vajaa vuosi sitten ostin pari levyä tuolta: "The Yellow LP" ja "Distance To Trance 02" ja molemmat osottautui aivan helmiksi. Ensimmäisessä oli kaikki vanhat goa-klassikot ja jälkimmäisessä taas vanhat kiksuklassikot...

Ostin vuoden alussa myös mp3cd-soittimen joka sitten olikin vähän huonompi hankinta (laadullisesti siis), mutta soitin on kovassa käytössä intin ajan ja olen kuitenkin oikein tyytyväinen siihenkin ostokseen.

Tänä vuonna ei oikeestaan ole pystynyt seuraamaan listoja intin takia mutta kohta loppuu ja taas etsimään lisää helmiä..
#2 • • Ana-- Guest

Olen muutaman kerran huomannut että tuoltakin löytyy aika hyviä levyjä yms. sillointällöin. Vajaa vuosi sitten ostin pari levyä tuolta: "The Yellow LP" ja "Distance To Trance 02" ja molemmat osottautui aivan helmiksi. Ensimmäisessä oli kaikki vanhat goa-klassikot ja jälkimmäisessä taas vanhat kiksuklassikot...

Ostin vuoden alussa myös mp3cd-soittimen joka sitten olikin vähän huonompi hankinta (laadullisesti siis), mutta soitin on kovassa käytössä intin ajan ja olen kuitenkin oikein tyytyväinen siihenkin ostokseen.

Tänä vuonna ei oikeestaan ole pystynyt seuraamaan listoja intin takia mutta kohta loppuu ja taas etsimään lisää helmiä..

Kiva :)
#3 • • plink Guest
imho paras nettihuutokauppa. itsekin olen ostanut sieltä vaikka mitä, mm. tietokoneen näytön, Doepfer PocketControl -midi-kontrollerin sekä CS1x-syntikan. ja halvalla lähti. ;)

tuollaisissa palveluissa on tietysti aina olemassa vaara tulla kusetetuksi, mutta järkeä käyttämällä pääsee pitkälle.
#4 • • yomanda Guest
kivoja vaatteita pileisiin jos hyvä tuuri käy, niinkuin minulla ;)
#5 • • Sampson Guest
ite ostin 21 tuumaisen näytön joka pelittää ihan hyvin ;) ja hävyttömän halvalla...
#6 • • Taedium Guest
...mutta kohta kahteen vuoteen en ole käyttänyt.
  • Samsung DVD606 - Regionfree
  • Hollywood Plus Dekooderi
  • Joku kymmenisen DVD:tä
  • Riva TNT PCI Näytönohjain. (On muuten vaikee löytää PCI:tä.)
  • WU SCSI JBOD
  • Espresso keitin
  • Infrapuna näppis/hiiri (Huono ostos. Radio parempi.)
  • Hauppage! Win-TV FM kakella

Ja jotain muuta. En muista. Se huutorobotti oli tosii hyvä juttu ku se tuli. Älyttömän kätsy.
#7 • • renni Guest
Ehottomasti paras paikka myydä vanhaa rojua. Tuolla noista saa ihan hyvän hinnanki vielä :D. Paljon paremman ku esimerkiks menis myymään vanhoja rojuja kirpparille tms.
#8 • • patis Guest
Todella mainio paikka myydä, jengi huutaa ihan kiimassa tavarasta reippaasti yli käyvän hinnan :)
#9 • • MikkiHiiri Guest

Ehottomasti paras paikka myydä vanhaa rojua. Tuolla noista saa ihan hyvän hinnanki vielä :D. Paljon paremman ku esimerkiks menis myymään vanhoja rojuja kirpparille tms.

Todellakin :)
Ja saa hyvän hinnan kun osaa myydä :)
Ainut varjopuoli siellä on nää kusipäät mitkä käy huutelee huvinvuoks jne..
mul oli joku corolla(-1) huutanu jolle en kyl uskaltanu myydä..
#11 • • Edited deearkoo Guest
Huuto.net:stä löytyy aina silloin tällöin aivan loistavaa ostettavaa! Itse ostin tuossa jokin aikaa sit ison kasan LP:itä: italodiscosta rockiin. Vaikka paketissa oli paljon paskaakin, oli siinä suurin osa hyvää matskua. Ja edulliseksi tuli... alle euron levy. Tuskin edes divareista saa italodiscoa tai Pet Shop Boysia siihen hintaan ;)

Suosittelen selaamaan!
#12 • • andyk Guest
Klassikkomatskua (cd-muodossa) tuolta itsekin hankkinut, mm. Goldien Timeless ja KLF:n White room sekä tupla-cd:t MoS Sessions 5 (Masters at work), Tribal UK 2 (Tony Humphries) ja House of handbag. Halvalla lähtee ja kaupankäynti vaivatonta.