tku klubi scene...

290 posts, 15 pages, 28,866 views

#223 • • Mya Guest
En tiiä, onko tää oikee paikka kysyä, mutta:

Onks Turussa jotain pilei 31.12. :confused:

Paitsi Klubin kemut...
#224 • • da_chef Guest
Klubissa Imatran Voima.

kts Upcoming Events
#226 • • Mya Guest

Klubissa Imatran Voima.

kts Upcoming Events

Niin kyl mä ton jo tiesin, niinku ed. postissa mainitsin...
Mut vaihtoehtoi? Himabileet sit vaan.
#227 • • Seb Guest

Klubissa Imatran Voima.

kts Upcoming Events

Hyvänä vaihtoehtona mä pitäisin sitä, että himabileet klo 17-23. Sen jälkeen ilotulittamaan / sitä katsomaan. Ilotulituksen jälkeen Klubille tsiigaa Imatran Voimaa ja IV:n jälkeen meitsi heittää kuitenkin enemmän house/clubsoundia, joten ei kenenkään pitäisi jäädä kylmäksi Klubilla. Tietty vaihtoehtona on olla irccailla uusivuosi ;)

Mitä aikaisempaan keskusteluun tulee Basementin eloonherättämisestä, niin henk. koht. en ollenkaan lämpene ajatukselle. Se tila, mikä silloin oli käytössä, oli sen verran ainutlaatuinen, ettei toista ole eikä tule. Räkälä, jossa kuitenkin oli sitä jotain spirittiä. Tietty Klubilla vois pitää Basement-muistotilaisuuden, mutta enpä usko, että päästäisiin lähellekään sitä Basementin ilmapiiriä. Mutta... jätetään hautumaan...
#228 • • Lank Guest

Mitä aikaisempaan keskusteluun tulee Basementin eloonherättämisestä, niin henk. koht. en ollenkaan lämpene ajatukselle. Se tila, mikä silloin oli käytössä, oli sen verran ainutlaatuinen, ettei toista ole eikä tule. Räkälä, jossa kuitenkin oli sitä jotain spirittiä. Tietty Klubilla vois pitää Basement-muistotilaisuuden, mutta enpä usko, että päästäisiin lähellekään sitä Basementin ilmapiiriä. Mutta... jätetään hautumaan...

Joo oon kyllä samaa mieltä. Aina vaan puhutaan että kyllä silloin ennen oli niin siistiä....tietenkin on kiva muistella, mutta ajat muuttuu ja uusia tapahtumia/klubeja ;) tulee. Käykää näissä uusissa, kyllä sinnekin sitä ilmapiiriä saadaan aikaiseksi jos vaan halutaan. Turha himassa on maleksia miettimässä mennenitä liikaa :)

Muistobileet joskus voisivat kyllä olla ihan roxx :excellent:
#229 • • da_chef Guest

Klubissa Imatran Voima.

kts Upcoming Events

Kas...

Minulla ei ole tapana lukea koko viestiä ennen kuin vastaan :)
#230 • • da_chef Guest

IV:n jälkeen meitsi heittää kuitenkin enemmän house/clubsoundia,

Ihme vellihousu.

Ei helvetissä mitään muisteluja tms. Annetaan rakkaan vainajan maata rauhassa.
#231 • • dab Guest

Joo oon kyllä samaa mieltä. Aina vaan puhutaan että kyllä silloin ennen oli niin siistiä....tietenkin on kiva muistella, mutta ajat muuttuu ja uusia tapahtumia/klubeja ;) tulee. Käykää näissä uusissa, kyllä sinnekin sitä ilmapiiriä saadaan aikaiseksi jos vaan halutaan. Turha himassa on maleksia miettimässä mennenitä liikaa :)

Totta, nyt jo tuntuu että Empiret olivat vallan mainioita ja ainutlaatuisia tapahtumia, vaikka aikaa ei ole kuin reilu puoli vuotta. Olihan ne kivoja iltoja, mutta kyllä se aika on jo osittain alkemiaa tehnyt... ;)
#232 • • Jace Guest
Sä voisit Seppo sanoa Turolle että nyt kun Marina suljetaan, niin se vois hankkia Factoryn takaisin :hearts:
#233 • • Lank Guest

Sä voisit Seppo sanoa Turolle että nyt kun Marina suljetaan, niin se vois hankkia Factoryn takaisin :hearts:

hiih joo :hearts:
#234 • • mrt Guest

Aikaisemminhan sitä ei saanut käyttöön, mutta entä nyt siis? Riippunee kai siitä, mikä siihen rakennetaan/rempataan tilalle... UV'n kemut pikapikaa sinne :) Tai edes aamut :D
#235 • • Jace Guest
Ei sitä kyllä varmaan saa takaisin millääm, varsinkin jos siihen tulee martta- ja marttikoti tai jotain vastaavaa :sad:

Siitä paikasta on kyllä niin paljon hyviä muistoja että... :hah:
#236 • • DyyD Guest

Aikaisemminhan sitä ei saanut käyttöön, mutta entä nyt siis? Riippunee kai siitä, mikä siihen rakennetaan/rempataan tilalle... UV'n kemut pikapikaa sinne :) Tai edes aamut :D

Ihan mitkä vaan. Soli hassu paikka ja sinne olis kiva päästä uudestaankin. :hah:
#237 • • Lank Guest

Ihan mitkä vaan. Soli hassu paikka ja sinne olis kiva päästä uudestaankin. :hah:

Ei hassu vaaan paras!!! :hearts:
#238 • • Jace Guest

Ei hassu vaaan paras!!! :hearts:

Aivan oikea vastaus!!! :excellent:
#239 • • dab Guest
Kuunteleeko kukaan turussa housea? Enkä nyt tarkoita satunnaista "jes, tää on siisti biisi", vaan rakastavat sitä samalla tavalla kuin goottireivaajat palvovat proteusta.
#240 • • Laite Guest

Kuunteleeko kukaan turussa housea?

kyllä mä kuuntelen, mut en sitä softdänsee vaa sitä HAARDhousea! eix noi oo sama asia??!?!?!?!?