Mistäköhän se johtuu että siellä ei kukaan koskaan puristele mua perseestä?? *tilittää katkerana*
Mä muistan tän vielä perjantaina, kadu sitten mitä tuli sanottua. *rasvaa kädet valmiiksi* :D
Ja sitten yleisesti. Kun Turusta nyt puhutaan niin sellaisen hassun asian olen huomannut plattarista että Turkulaisilla täällä ja muuallakin on aina suuri tarve ilmaista myös jos nimenomaan ei jostain tapahtumista pidä. En tiedä mistä moinen johtunee, mutta upcoming eventsissä on aina joku ristiriitainen tunneilmaisu kyseistä tapahtumaa kohtaan, kun helsingin tapahtumissa ei moista näy. En tiedä, voi olla että seuraan vain tarkemmin Turun tapahtumia, mutta kuitenkin mielestäni näin on. Mene ja tiedä, kenties olemme kriittisempiä kuin Hesassa asuvat tai sitten he ovat vain liian leppoisia.
Täytynee sanoa että olen tähän itsekin kyllä sortunut, enkä osaa tekoani mitenkään selitellä. Se vaan nyt sattui olemaan sillä hetkellä 'right thing to do' mutta kappas vaan myöhemmin kadutti. Noh, menneet on menneitä.
;)